Onko se muka ulkonäöllisesti epäviehättävää olla lievästi ylipainoinen? Ei ymmärrä...

  • Viestiketjun aloittaja pöh!
  • Ensimmäinen viesti
"daa"
Kiinteä kurvikkuus on ihan jees, mutta sellaista kyllä aniharvoin näkee suomalaisten naisten kohdalla. Mustat naiset vaikuttavat usein olevan silleen hyvällä tavalla muodokkaita. Minusta hoikka vartalo on kyllä lähes aina kauniimpi kuin vähänkään lihava.
 
[QUOTE="Hiphei";27189209]Kyllä mä tykkään ennemmin kurvikkaista(ei läskeistä) naisista kuin laihoista.
Mut mä oonkin nainen :D
Parastahan tässä on se, että kaikille varmasti löytyy se joka tykkää.[/QUOTE]


Mutta siinähän se ongelma onkin, kun monesti ne ylikilot vain tasoittavat kurvit pois. Kaikilla kun ne ei nätisti asetu rintoihin ja lantiolla. Suurimmalla osalla ne jäävät vatsalle tai reisiin kuten minulla.
 
"vieras"
Kauneus on kokonaisuus mun mielestäni. Typerää jauhaa jostain painosta aivan, kuin se olisi kauneuden mittari. Mä tiedän kaiken kokoisia "ei-niin-viehättäviä" ihmisiä ja samoin kaiken kokoisia viehättäviä.

Laiha tai hoikka vartalo ei ole yhtäkuin kaunis. Sekin voi olla ruma. Voi olla luisevan näköinen, kurviton, kovan näköinen, liian poikamainen jne. Näitä näkee paljon. Kaikille se laihuus ei sovi, vaan pitäisi olla pikkuisen pyöreyttä, jotta näyttäisi hyvältä.

Sama on ylipainoisissa. Osa on hyvän näköisiä kiloineenkin ja osalle taas ne ylimääräiset kilot ei sovi tai niitä on liikaa.

Ja loppujen lopuksi eikös se ole ihan sama? Jos ihminen on onnellinen ja tyytyväinen itseensä, niin mitä pirskattia ne kilot tai niiden puute muille kuuluu. Se on jokaisen oma asia. Ne, joille se asia on tärkeä, niin laihduttakoon, tarkkailkoon sitä painoa ja harrastakoon liikuntaa. Ja ne, jotka ei asiasta välitä, syököön ja eläköön kiloineen. Itsehän ne kilot jokainen kantaa.
 
  • Tykkää
Reactions: SuzieQ.
"niinno"
Alkuperäinen kirjoittaja Tiukun äiti;27189825:
Tätä mä just tarkotin, tällänen läski kun mä ällöttää kaikkia.. :'(
Mä en taida ulos mennä ennen kun oon painon sinne alle 60kg:n saanut :ashamed:
Voisitko lopettaa tuon itsesi mollaamisen? Mitä siitä hyödyt, että hoet itsellesi ja muille negatiivista itsestäsi? Vai yritätkö vain provosoida?

Tiedoksesi, että läskit eivät ällötä kaikkia mutta erittäin moniä ällöttää jonkun tapa parjata itseään kaiken aikaa.
 
  • Tykkää
Reactions: Metsäpeikko
[QUOTE="niinno";27189896]Voisitko lopettaa tuon itsesi mollaamisen? Mitä siitä hyödyt, että hoet itsellesi ja muille negatiivista itsestäsi? Vai yritätkö vain provosoida?

Tiedoksesi, että läskit eivät ällötä kaikkia mutta erittäin moniä ällöttää jonkun tapa parjata itseään kaiken aikaa.[/QUOTE]

Justhan täällä kaikki ilmoitti kuinka tälläset läskit kun mä ällötän!!! :kieh:
Ja joo itselleni kelpaan tälläisenä läskikasanakin, mutta kun en voi sille mitään että mulle tulee paha mieli kun ihmiset ajattelee toisistaan pahaa pelkästään ylipainon takia.
Kiva käydä kaupassa tms, kun tuntemattomat ihmiset suunnilleen oksentaa kun näkevät mut..
 
Viimeksi muokattu:
"niinno"
Alkuperäinen kirjoittaja Tiukun äiti;27190032:
Justhan täällä kaikki ilmoitti kuinka tälläset läskit kun mä ällötän!!! :kieh:
Ja joo itselleni kelpaan tälläisenä läskikasanakin, mutta kun en voi sille mitään että mulle tulee paha mieli kun ihmiset ajattelee toisistaan pahaa pelkästään ylipainon takia.
Kiva käydä kaupassa tms, kun tuntemattomat ihmiset suunnilleen oksentaa kun näkevät mut..
Kaikki? *hakkaa päätä seinään turhautumisesta*

Luetko useinkin ihmisten kommentit niin, että saat vahvistusta kurjalle kuvalle itsestäsi?
 
selvä homma
Alkuperäinen kirjoittaja Tiukun äiti;27190032:
Justhan täällä kaikki ilmoitti kuinka tälläset läskit kun mä ällötän!!! :kieh:
Ja joo itselleni kelpaan tälläisenä läskikasanakin, mutta kun en voi sille mitään että mulle tulee paha mieli kun ihmiset ajattelee toisistaan pahaa pelkästään ylipainon takia.
Kiva käydä kaupassa tms, kun tuntemattomat ihmiset suunnilleen oksentaa kun näkevät mut..
Ongelma tuskin on muut ihmiset tai yleinen asenne, vaan ihan sun omanarvintunnottomuus. Selvästi et ole tyytyväinen vartaloosi tai jollain muulla tavalla et osaa arvostaa itseäsi, jos tunnet noin. Jos arvostaisit, et kelaisi tuollaisia. Se on vain fakta.
 
"niinno"
Alkuperäinen kirjoittaja Tiukun äiti;27190032:
Justhan täällä kaikki ilmoitti kuinka tälläset läskit kun mä ällötän!!! :kieh:
Ja joo itselleni kelpaan tälläisenä läskikasanakin, mutta kun en voi sille mitään että mulle tulee paha mieli kun ihmiset ajattelee toisistaan pahaa pelkästään ylipainon takia.
Kiva käydä kaupassa tms, kun tuntemattomat ihmiset suunnilleen oksentaa kun näkevät mut..
Jo tuo sanavalinta "läskikasana" osoittaa, ettet itseäsi kovin paljon arvosta. Luulenpa olevani oikeassa, kun ajattelen, että on omaa kuvitelmaasi tuo oksentaminen. Tulkitset jonkun ihmisen ilmeen itsestäsi johtuvaksi, vaikka syynä ilmeeseen on ihan joku muu kuin sinun ulkonäkösi.
 
Alkuperäinen kirjoittaja selvä homma;27190064:
Ongelma tuskin on muut ihmiset tai yleinen asenne, vaan ihan sun omanarvintunnottomuus. Selvästi et ole tyytyväinen vartaloosi tai jollain muulla tavalla et osaa arvostaa itseäsi, jos tunnet noin. Jos arvostaisit, et kelaisi tuollaisia. Se on vain fakta.
No en ole tyytyväinen vartalooni. Haluan laihduttaa. Ja nyt olen päättänyt onnistua.
Ja tänäänkin yritin niin kovasti laittaa itseäni nätiksi, mutta eipä kukaan mitään positiivista sanonut mun ulkonäöstä niin kun ei koskaan muuteskaan.
 
[QUOTE="niinno";27190059]Kaikki? *hakkaa päätä seinään turhautumisesta*

Luetko useinkin ihmisten kommentit niin, että saat vahvistusta kurjalle kuvalle itsestäsi?[/QUOTE]

Mä en vaan halua että kukaan oksentaa ja ajattelee mua ällöttävän läskinä, en voi sille mitään. Tottakai suurinosa ihmisistä on fiksuja eikä niitä toisten ylipaino häiritse kyllä mä sen tiedän. :)
Ja mä en vaan voi sille mitään että ajattelen itsestäni niin kun ajattelen, anteeksi.
 
Lex
Alkuperäinen kirjoittaja Tiukun äiti;27190115:
No en ole tyytyväinen vartalooni. Haluan laihduttaa. Ja nyt olen päättänyt onnistua.
Ja tänäänkin yritin niin kovasti laittaa itseäni nätiksi, mutta eipä kukaan mitään positiivista sanonut mun ulkonäöstä niin kun ei koskaan muuteskaan.
Kuulehan nyt nainen.

Ei ihmisillä ole juurikaan tapana toisiaan kehua tai huomioida, niin se vain on.
Mulla on ihan hyvä itsetunto ja pidän itseäni ihan sievänä (ja ei, en ole edes hoikimmasta päästä), mutta ei "me muutkaan nätit" mitään kehuja saada =)

Jotkut, muutamat, ihmiset ovat sellaisia joilla on tapana sillä lailla olla kohtelias, loput eivät huomaisi mitään vaikka pää puuttuisi =)
 
[QUOTE="niinno";27190104]Jo tuo sanavalinta "läskikasana" osoittaa, ettet itseäsi kovin paljon arvosta. Luulenpa olevani oikeassa, kun ajattelen, että on omaa kuvitelmaasi tuo oksentaminen. Tulkitset jonkun ihmisen ilmeen itsestäsi johtuvaksi, vaikka syynä ilmeeseen on ihan joku muu kuin sinun ulkonäkösi.[/QUOTE]

Mä en tulkitse ikinä muitten ilmeitä tms. :D
Tarkoitin tuolla sitä kuinka täällä kirjoitellaan "yök meinasin oksentaa kun näin läskin uimahallissa" yms juttuja.
 
asdasd
Alkuperäinen kirjoittaja Rähinä-Reetta;27190170:
Ulkonäkökeskeinen, läskifobinen elämänkatsomus tekee ihmisistä onnettomia, se on rumaa ja sairasta.
Naisten läskirunkkausringit ne vasta sairaita ovatkin. Saavat vielä lapsensakin ajattelemaan ylipainoa normaalina.
 
"Hmmm"
Mää vein kauniin ja hoikan naisen edestä nykyisen lihaksikkaan komistukseni :D Voin silti väittää olevani hyvännäköinen nainen ylipainostani huolimatta ( 180/90 ) isot rinnat, muodokas peppu..sinne ne rasvat on kertyny..
 

Yhteistyössä