Onko se lapsen oma syy jos asiat ei mene putkeen?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja huloestuttaa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

huloestuttaa

Vieras
Kaveri on ihan liian tiukilla.
Lapsi sairastui yön aikana ja alkoi tietysti valitella ja itkeskellä. Mitä lapsen äiti tekee? Huutaa ja raivoaa lapselle. :(
Onko se lapsen vika jos tämä sairastuu? Saako lapselle räyhätä joka asiasta, joka ei mene niin kuin pitäisi?
Mitä teen? apua!

:(

Vaikka ois kuinka hermot tiukilla niin sairaalle lapselle raivoaminen menee jo yli...

Minä en oo todellakaan mikään rauhallinen enkä lehmänhermoinen ja päivittäin melkein jostain jollekin täällä "räjähdän" mutta jos lapselle (tai aikuisellekaan) aletaan huutaa siitä että on sairastunut niin on kyllä jo aiheellista hakea apua.

Täytyy myöntää, että tulee usein sanottua, että mene sitten alasti ulos, mutta minä en ehdi jäädä kotiin jos sairastut.

Mies ei ole vielä koskaan jäänyt lasten kanssa kotiin, jotka nyt alakoulussa. Pienille ei viitsinyt kiukutella, mutta nyt kun ovat isompia, ja ulkonäkö on tärkeämpää kuin se, että pysyy lämpimänä, ja se, että jos ovat ehtineet laittaa jo haalarin ja sitten sanon että villatakki olisi pitänyt olla alla, niin"en jaksa enää riisua". Ja sitten palelee ja minulta menee hermo. Olen opiskelija ja sitten on luettava yöllä, jos päivällä ei pysty.

Lapsi sairastui yön aikana ja alkoi tietysti valitella ja itkeskellä. Mitä lapsen äiti tekee? Huutaa ja raivoaa lapselle. :(
Onko se lapsen vika jos tämä sairastuu? Saako lapselle räyhätä joka asiasta, joka ei mene niin kuin pitäisi?
Mitä teen? apua!

Tuo lapselle karjuva kaveris pitäis saada johonkin ladattavaksi. Ilmoita vaikka sossuille, jos ne kultamunien haudonnalta ehtisivät ottaa kantaa kantaväestönkin tarpeisiin.

Mitä teen? apua!

Olit ilmeisesti paikalla? Voisitko jotenkin auttaa kotitöissä tai lapsenhoidossa, järjestää jotain pientä luksusta tälle äidille :) Varsinainen otsikon kysymys lienee retorinen...

Yhteistyössä