528 life is "sitä mistä puhuttiin"Alkuperäinen kirjoittaja samperi:Käärme ruutuun apuja, enää kaksi puuttus?
Monty phytonin ja kuningasphytonin väliset kirjaimia 6 ja 5, sekä 5,2 ja 8
Kiitos, vain. Arvaapa, olinko montaa kertaa tuonkin kirjoittanut, mutta copylla nyt meni läpi.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:kuristajakäärmeen 12=Kangaskäärme
käärme ruutu täynnä
Niin täälläkin!Alkuperäinen kirjoittaja vieras:kuristajakäärmeen 12=Kangaskäärme
käärme ruutu täynnä
Tuon keksin:flower:Alkuperäinen kirjoittaja koukussa:528 life is "sitä mistä puhuttiin"Alkuperäinen kirjoittaja samperi:Käärme ruutuun apuja, enää kaksi puuttus?
65 monty python wikiin ja nainen sieltä
vaihtarina jos sains tuon kuristajakäärmeen 12
life is käärmettäAlkuperäinen kirjoittaja samperi:Tuon keksin:flower:Alkuperäinen kirjoittaja koukussa:528 life is "sitä mistä puhuttiin"Alkuperäinen kirjoittaja samperi:Käärme ruutuun apuja, enää kaksi puuttus?
Toinen vielä ihan hakusessa. Tulee vaan Matti Nykänen ja sen elämä on lausahdukset mieleen
Missä kohtaan nuo pienet ruudut on?Alkuperäinen kirjoittaja koukussa:life is käärmettä
Entäpä tuo rakennus ruutu-kaupunki ja siitä ne pienet 5,6 ja 8
5 ja 6 on suomalaisia kaupunkeja missä tehdään/tehtiin sitä "lappalaista juomaa"Alkuperäinen kirjoittaja koukussa:life is käärmettäAlkuperäinen kirjoittaja samperi:Tuon keksin:flower:Alkuperäinen kirjoittaja koukussa:528 life is "sitä mistä puhuttiin"Alkuperäinen kirjoittaja samperi:Käärme ruutuun apuja, enää kaksi puuttus?
Toinen vielä ihan hakusessa. Tulee vaan Matti Nykänen ja sen elämä on lausahdukset mieleen
Rakennus ruutuAlkuperäinen kirjoittaja samperi:Missä kohtaan nuo pienet ruudut on?Alkuperäinen kirjoittaja koukussa:life is käärmettä
Alkuperäinen kirjoittaja koukussa:life is käärmettä
Missä sijaitsee hartwallin tehtaita (2 noista mulla ratkaistu, 8 kirjaiminen puuttuu)Alkuperäinen kirjoittaja koukussa:Rakennus ruutu
siitä keskeltä lähtee rakennus-kaupunki-5 / 6/ 8
Juuh, kiitos, 2 kaupunkia ja yhteys alkuaineruutuun aukes, mutta hartwall 7 ja kaupunki 8 jäi.Alkuperäinen kirjoittaja samperi:Missä sijaitsee hartwallin tehtaita (2 noista mulla ratkaistu, 8 kirjaiminen puuttuu)Alkuperäinen kirjoittaja koukussa:Rakennus ruutu
Hartwall 7 on tän panimon ehkä kuuluisin tuotemerkkiAlkuperäinen kirjoittaja koukussa:Juuh, kiitos, 2 kaupunkia ja yhteys alkuaineruutuun aukes, mutta hartwall 7 ja kaupunki 8 jäi.Alkuperäinen kirjoittaja samperi:Missä sijaitsee hartwallin tehtaita (2 noista mulla ratkaistu, 8 kirjaiminen puuttuu)Alkuperäinen kirjoittaja koukussa:Rakennus ruutu
Miten rakennus ja Turner linkittyvät? Turnes on raksafirma, mutten löydä mitään sopivaa sanaa
4 7 4Alkuperäinen kirjoittaja pelottava pontso:Moon taas miättiis, kynsii ei oo enää ja alkaa päähän ilmestymään jostain kumman syystä tommosii kaljuja kohtia :ashamed:
2 6 5
2 ok 8
9 4 5
piti muksata elokuvaa
Kiitos. Kaupunki 8 on Kannakselta "Suomen riviera"Alkuperäinen kirjoittaja pez:Hartwall 7 on tän panimon ehkä kuuluisin tuotemerkkiAlkuperäinen kirjoittaja koukussa:Juuh, kiitos, 2 kaupunkia ja yhteys alkuaineruutuun aukes, mutta hartwall 7 ja kaupunki 8 jäi.Alkuperäinen kirjoittaja samperi:Missä sijaitsee hartwallin tehtaita (2 noista mulla ratkaistu, 8 kirjaiminen puuttuu)Alkuperäinen kirjoittaja koukussa:Rakennus ruutu
Miten rakennus ja Turner linkittyvät? Turnes on raksafirma, mutten löydä mitään sopivaa sanaa
no pistäs jotai mihi voisin yrittää vinkataAlkuperäinen kirjoittaja kyy:4 7 4Alkuperäinen kirjoittaja pelottava pontso:Moon taas miättiis, kynsii ei oo enää ja alkaa päähän ilmestymään jostain kumman syystä tommosii kaljuja kohtia :ashamed:
2 6 5
2 ok 8
9 4 5
piti muksata elokuvaa
2 ok 9
8 4 5
Mie tein välissä vähän töitäkin tälle päivää, nyt taas miettiin.. oot menny mun ohi, joten vinkkiä noihin kaikkiin missä sulla on enemmän auki kun mulla.
Onko sulla sitä WS 10?Alkuperäinen kirjoittaja pelottava pontso:no pistäs jotai mihi voisin yrittää vinkataAlkuperäinen kirjoittaja kyy:4 7 4Alkuperäinen kirjoittaja pelottava pontso:Moon taas miättiis, kynsii ei oo enää ja alkaa päähän ilmestymään jostain kumman syystä tommosii kaljuja kohtia :ashamed:
2 6 5
2 ok 8
9 4 5
piti muksata elokuvaa
2 ok 9
8 4 5
Mie tein välissä vähän töitäkin tälle päivää, nyt taas miettiin.. oot menny mun ohi, joten vinkkiä noihin kaikkiin missä sulla on enemmän auki kun mulla.
tuo rakennus 13 ja siitä alas 8Alkuperäinen kirjoittaja pelottava pontso:Rakennus jos ny käsittelyssä niin puuttuupi:
Rakennus ..7
ja ..10 ja siitä ..4..7 menee turneriin
rakennus ..13 ja alas ...8
tornio ..9
Kaija koosta ...7 ja siitä ylös ..7..8
Alkuperäinen kirjoittaja pelottava pontso:Rakennus jos ny käsittelyssä niin puuttuupi:
Rakennus ..7
tornio ..9
Pikkasen oli hankalasti tulkittavissa tuon typon takia, mutta löytyihän se oikea vastaus Minulta siis oli kateissa sana kaupunki.Alkuperäinen kirjoittaja koukussa:tuo rakennus 13 ja siitä alas 8Alkuperäinen kirjoittaja pelottava pontso:Rakennus jos ny käsittelyssä niin puuttuupi:
Rakennus ..7
tornio ..9
Tuosta 8 on jauhettu viimeiset viestit, sanottu ruosaan ja se 13 on siitä 8 yhdyssana rakennuksen liittyen