MIhin tuo kaija koo siellä rakennus ruudussa tulee?Alkuperäinen kirjoittaja Kyy:Kiitti pörssistä! Mä en tajua miksi ei oo aiemmin ottanut sitä multa vaikka kuinka oon kokeillu! :headwall:Alkuperäinen kirjoittaja pelottava pontso:Koira:
doggi ..13..6
luu ...7
japani ...14
koira ..3..10
palveluskoira ..8
Ammatti:
ammatti ylös ...18 ja ..7
kirjailija ...4...4
ohjaaja ...6...6
pörssi ...7
osake ...6
Mauste:
vasemmalle ...10 -> curry
vasemmalle ...8 ja siitä ...7
intia ..5..6
Alkuaine:
ylös ..9
rauta ..10
titaani ..7
aristoteles ..13
Genre:
Komedia ..4..3..7
trilleri ...11
musiikki ..4..5
draama ..10 ja ..3..6 ja ..10..7
Rakennus:
..7
..10 ja ..4..7 ->turner
tornio ..9
kaija koo ..7 ja ..7..8
Harrastus:
partio ..5
tanssija ..7..8
Shakespeare:
ylös ..10 ja siitä ..8..7
Pelin läpäisy:
212 / 263 (80.6%)
Vihjeet: 3 / 3
Loppuratkaisu oikein!
Sijoitus:
4 / 439
Muuten mulla puuttuukin samat
se tulee sen alkuaineruudun kautta tina->Alkuperäinen kirjoittaja koukussa:MIhin tuo kaija koo siellä rakennus ruudussa tulee?Alkuperäinen kirjoittaja Kyy:Kiitti pörssistä! Mä en tajua miksi ei oo aiemmin ottanut sitä multa vaikka kuinka oon kokeillu! :headwall:Alkuperäinen kirjoittaja pelottava pontso:Koira:
doggi ..13..6
luu ...7
japani ...14
koira ..3..10
palveluskoira ..8
Ammatti:
ammatti ylös ...18 ja ..7
kirjailija ...4...4
ohjaaja ...6...6
pörssi ...7
osake ...6
Mauste:
vasemmalle ...10 -> curry
vasemmalle ...8 ja siitä ...7
intia ..5..6
Alkuaine:
ylös ..9
rauta ..10
titaani ..7
aristoteles ..13
Genre:
Komedia ..4..3..7
trilleri ...11
musiikki ..4..5
draama ..10 ja ..3..6 ja ..10..7
Rakennus:
..7
..10 ja ..4..7 ->turner
tornio ..9
kaija koo ..7 ja ..7..8
Harrastus:
partio ..5
tanssija ..7..8
Shakespeare:
ylös ..10 ja siitä ..8..7
Pelin läpäisy:
212 / 263 (80.6%)
Loppuratkaisu oikein!
Sijoitus:
4 / 439
Muuten mulla puuttuukin samat
Kerrotko vaikka suoraan?Alkuperäinen kirjoittaja Sssalla:Elokuvista pääsee mausteisiin, kaksikin kohtaa joista toinen metsästää vampyyrejä ja tuo mieleen pohjoisemaisen pääkaupungin.
sulla on harrastusruudussa sana enemmän, onko se se partio 5 vai tanssija? vinkkejä siihen!! voin antaa vaihdossa, kun vaan sanot mitä kaipaatAlkuperäinen kirjoittaja Taa:Moi taas!
Mä olen menettänyt ykkössijani :'(
Ruudukko on tämän näköinen:
5 6 3
1 ok 5
2 3 4
Pelin läpäisy:
215 / 263 (81.7%)
Loppuratkaisu oikein!
Sijoitus:
4 / 443
Nyt mulle apuja, ken kykenee. Autan myös, jos musta vaan on apua.
Toki, mitä tarvit?Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Taa, autatko? rakennus, alkuaine ja mauste ruutuihin apuja?
Tanssijan löysin yöllä. Se on Valeria I...... Sano, jos et löydä, niin laitan koko nimen.Alkuperäinen kirjoittaja Kyy:sulla on harrastusruudussa sana enemmän, onko se se partio 5 vai tanssija? vinkkejä siihen!! voin antaa vaihdossa, kun vaan sanot mitä kaipaat
imp.... löysin mutta se ei käy?Alkuperäinen kirjoittaja Taa:Tanssijan löysin yöllä. Se on Valeria I...... Sano, jos et löydä, niin laitan koko nimen.Alkuperäinen kirjoittaja Kyy:sulla on harrastusruudussa sana enemmän, onko se se partio 5 vai tanssija? vinkkejä siihen!! voin antaa vaihdossa, kun vaan sanot mitä kaipaat
Mihin ruutuun sulla ois apuja?
hei se trilleri? vinkki siihen? oon sitä hakenu koko päivänAlkuperäinen kirjoittaja Taa:Elokuvagenrestä mulla puuttuu:
Draama 10, 3+6, 10+7
Komedia 4+3+7
Musiikki 4+5
Kumpi? Se 11 on elokuva, the bone collector ja toinen oli jackon leffa.Alkuperäinen kirjoittaja Kyy:hei se trilleri? vinkki siihen? oon sitä hakenu koko päivänAlkuperäinen kirjoittaja Taa:Elokuvagenrestä mulla puuttuu:
Draama 10, 3+6, 10+7
Komedia 4+3+7
Musiikki 4+5
ivanenkoAlkuperäinen kirjoittaja Kyy:imp.... löysin mutta se ei käy?Alkuperäinen kirjoittaja Taa:Tanssijan löysin yöllä. Se on Valeria I...... Sano, jos et löydä, niin laitan koko nimen.Alkuperäinen kirjoittaja Kyy:sulla on harrastusruudussa sana enemmän, onko se se partio 5 vai tanssija? vinkkejä siihen!! voin antaa vaihdossa, kun vaan sanot mitä kaipaat
Mihin ruutuun sulla ois apuja?
se bones kiitos!Alkuperäinen kirjoittaja Taa:Kumpi? Se 11 on elokuva, the bone collector ja toinen oli jackon leffa.Alkuperäinen kirjoittaja Kyy:hei se trilleri? vinkki siihen? oon sitä hakenu koko päivänAlkuperäinen kirjoittaja Taa:Elokuvagenrestä mulla puuttuu:
Draama 10, 3+6, 10+7
Komedia 4+3+7
Musiikki 4+5
Alkuperäinen kirjoittaja maga:Apuja kaipaan seuraavastin näihin ruutuihin ja sanoihin :
Elokuvagenre (tänne kaipaisin osan suoria,ei oo näistä hajuakaan)
--------------------
Elokuvagenre (vasen viisto) 4? huumorin/komedian laji
Komedia => 7?ks.ylempi
Komedia => (ylävasen viisto) 4+3+7??
Elokuvagenre (ylöspäin => 8?? disneyn elokuva
Trilleri => 8 ? annoin äsken vinkin
Trilleri => 11?? annoin äsken vinkin
Draama => 10???
Draama => 3+6 ???
Elokuva => 10+7 ??
Elokuva =>9 ??? hyvin musiikkipitoinen elokuvalaji
Elokuva 10?? animaatioelokuva/saari
Elokuva 3+7?? elokuva myöskin. Tulee mieleen myös pääkaupunki.
Jones => 6+5???
vihjeitä,ja osa suoriakin ,olisi sallittavaa,että pääsis taas etenemään
hjälp,help,please?
Mä en tiedä, mitä sulla on enemmän kuin mullaAlkuperäinen kirjoittaja Kyy:Mihkäs sä nyt kaipaat apuja??
no esim. shakespearessa (kuten tossa ylemmässä viestissä sanoinkin)Alkuperäinen kirjoittaja Taa:Mä en tiedä, mitä sulla on enemmän kuin mullaAlkuperäinen kirjoittaja Kyy:Mihkäs sä nyt kaipaat apuja??