Multa puuttuu se 10 kirjaiminen niistä suoraan lähtevistä, muut on.Alkuperäinen kirjoittaja sama:Onko sulla kaikki suoraan rakennuksesta lähtevät? Mulla on vähän autiota niissäkin.
Se jäi mullakin ihan arvoitukseksiAlkuperäinen kirjoittaja sama:Kiitos! Nyt päästäänkin tuohon salaperäiseen osakkeenvaihtajasanaan mitä ei kukaan keksinyt suostu kertomaan.
7= W.S kirjoitti mm. näitäAlkuperäinen kirjoittaja sama:Multa puuttuu noiden lisäksi 7 alas, A. R:stä 6 ylös ja yhtiöstä 7.
Multa puuttuu kirjailijasta myöskin se 5+8 ja siitä 9+3Alkuperäinen kirjoittaja sama:Kiitos! Kaikki aukenivat ja vähän sanoja seuraavaankin. Onkohan meillä siellä samat puutteet, tuo yllä mainittu sana ja osakkeesta kaksi alas? Ammatista 18 ja 7, kirjailija 4+4, D. W:stä kahdet alas.
Vai onko mulla sulle joku vaihtari? B)
Tuo Alfa Romeosta lähtevä löytyy kyllä wikistä malleja kokeilemalla, mutta sanotaan että on myös samallakin sivulla esiintyvä naisen nimi italialaisittain kirjoitettunaAlkuperäinen kirjoittaja Mariia:Ihan liikaa on vielä tyhjää eli vasta 152 sanaa löytynyt. Nyt on sellainen kohta, että tuntuu ettei mistään pääse eteenpäin eikä tämän ketjun vihjeetkään enempää aukaise.
WS
-> 10+7 -> 9
-> 10
-> englanti -> 5
romeo -> 5+4+3 -> 6+4 -> 13
alfa romeo -> 6
Harrastukset
-> 11 -> 7
partio -> 5
tanssija -> 18+6
tanssija -> 4+10
tanssija -> 7+8
Voin antaa vaihtareita, jos vaan suinkin minulla on jotain...
mihin kaikki meni?Alkuperäinen kirjoittaja pp:myrkkylisko
entä elokuviin draamasta lähtevät
lontoon wikistä pitkän ja tuskallisen tutkimisen jälkeen vahingossa :kieh:Alkuperäinen kirjoittaja Kyy:Mulle ei aukee toi F.H:n kotikaupunki. Mistä te sen löysitte??
Kiitos! En kyllä wikistä löytänyt vaikka kuinka kaivoin, mutta laitoin ton sun vihjeen googleen ja heti aukes!Alkuperäinen kirjoittaja pelottava pontso:lontoon wikistä pitkän ja tuskallisen tutkimisen jälkeen vahingossa :kieh:Alkuperäinen kirjoittaja Kyy:Mulle ei aukee toi F.H:n kotikaupunki. Mistä te sen löysitte??
"ns. shire-kreivikunta Lounais-Englannissa, Glastonburyn kaupungin ympäristössä"
En tajuu! Onks joku muu keksiny tän?Alkuperäinen kirjoittaja romeo:Tuo Alfa Romeosta lähtevä löytyy kyllä wikistä malleja kokeilemalla, mutta sanotaan että on myös samallakin sivulla esiintyvä naisen nimi italialaisittain kirjoitettunaAlkuperäinen kirjoittaja Mariia:Ihan liikaa on vielä tyhjää eli vasta 152 sanaa löytynyt. Nyt on sellainen kohta, että tuntuu ettei mistään pääse eteenpäin eikä tämän ketjun vihjeetkään enempää aukaise.
WS
-> 10+7 -> 9
-> 10
-> englanti -> 5
alfa romeo -> 6
Harrastukset
-> 11 -> 7
partio -> 5
tanssija -> 18+6
tanssija -> 4+10
tanssija -> 7+8
selaa vaan sitä listaa, pomppaa kyllä esiin sieltä. ajattele naisen nimeäAlkuperäinen kirjoittaja mie:En tajuu! Onks joku muu keksiny tän?Alkuperäinen kirjoittaja romeo:Tuo Alfa Romeosta lähtevä löytyy kyllä wikistä malleja kokeilemalla, mutta sanotaan että on myös samallakin sivulla esiintyvä naisen nimi italialaisittain kirjoitettunaAlkuperäinen kirjoittaja Mariia:Ihan liikaa on vielä tyhjää eli vasta 152 sanaa löytynyt. Nyt on sellainen kohta, että tuntuu ettei mistään pääse eteenpäin eikä tämän ketjun vihjeetkään enempää aukaise.
WS
-> 10+7 -> 9
-> 10
-> englanti -> 5
alfa romeo -> 6
Harrastukset
-> 11 -> 7
partio -> 5
tanssija -> 18+6
tanssija -> 4+10
tanssija -> 7+8
No niinpä tietysti, en vaan tajunnu että miten se lausutaanAlkuperäinen kirjoittaja Kyy:selaa vaan sitä listaa, pomppaa kyllä esiin sieltä. ajattele naisen nimeäAlkuperäinen kirjoittaja mie:En tajuu! Onks joku muu keksiny tän?Alkuperäinen kirjoittaja romeo:Tuo Alfa Romeosta lähtevä löytyy kyllä wikistä malleja kokeilemalla, mutta sanotaan että on myös samallakin sivulla esiintyvä naisen nimi italialaisittain kirjoitettunaAlkuperäinen kirjoittaja Mariia:Ihan liikaa on vielä tyhjää eli vasta 152 sanaa löytynyt. Nyt on sellainen kohta, että tuntuu ettei mistään pääse eteenpäin eikä tämän ketjun vihjeetkään enempää aukaise.
WS
-> 10+7 -> 9
-> 10
-> englanti -> 5
alfa romeo -> 6
Harrastukset
-> 11 -> 7
partio -> 5
tanssija -> 18+6
tanssija -> 4+10
tanssija -> 7+8