L
lapsenahyväksikäytetty
Vieras
Voiko neitsyyden mielestäsi menettää raiskauksen yhteydessä, vai onko tyttö/nainen neitsyt niin kauan, kuin hän itse päättää sen menettää jollekin?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Käsittääkseni immenkalvo on ihan fysiologinen juttu. Henkinen neitsyys menee sitten silloin, kun kukin niin ajattelee tapahtuvan.
Näköjään se riippuu siitä miten se neitsyys määritellään. Neitsyys minusta liitetään koskemattomuuteen, jopa siihen immenkalvon menetykseen, penetraatioon, kokemattomuuteen seksin suhteen. Raiskattu ei ole enää koskematon, siitä huolimatta että se koskemattomuus on viety väkivalloin. Raiskaukseen liittyy valta, alistaminen, seksi ja väkivalta.
Mutta tärkeintähän on se miten itse asian kokee. Se, että joku toinen ajattelee toisin, ei tarkoita sitä että se pitää kokea niin. Neitsyys on minusta jäänne jostain vaatimuksesta olla koskematon, joskus jopa esineellistävä vaatimus. Pyäh.
Sellainen ihminen jonka mielestä raiskaaja vie raiskatun neitsyyden, oikein hyväilee raiskaajan mieltä ylistämällä, että todella on vienyt jotain suurta uhrilta. Neitsyys menetetään omasta tahdosta.
Halveksuttavaa puhua jostain 10-vuotiaasta, että etpäs saa menettää neitsyyttä kun ei sitä ole.
Kyllä se on myös ihan oikeus jokaisen pitää neitsyytensä, tytöille se on usein tärkeä juttu ja saman oikeuden saa raiskattukin. Neitsyys on menetetty valitsemalleen henkilölle ja vapaaehtoisesti, sitten on ensimmäistä kertaa seksiä harrastettu.
Minusta jokaisen pitäisi ajatella näin, tukee myös raiskattua siinä olossa että hän olisi syyllinen ja likainen. Yhtä puhdas ja neitsyt kuin kuka tahansa muukin seksissä kokematon.
Tunnevammainen kylmä itse piru voi väittää, että uhri on menettänyt neitsyytensä.
Minuakin vituttaa. Koko neitsytmyytti kaikkinensa ja sen tärkeys. Minä ole yhdellekään raiskaajalle antamassa yhtäkään ylistystä.
Mitä helv. on henkinen neitsyys? Sitä kun ei ole vielä ymmärtänyt mitä varten aivot ovat? Kyllä kaikesta saakin sitten väännettyä paskaa kun oikein yrittää.