Onko pphoitajan pakko viedä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja äää
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ä

äää

Vieras
Eli onko perhepäivähoitajan pakko viedä lapset kaksi kertaa ulos? Siis aamupäivällä ja iltapäivällä? Ei tietenkään jos vettä sataa tms, mutta kun meidän pphoitaja ei vie lapsia ollenkaan aamupaivällä pihalle vain iltapäivällä ja lapseni ei siis pääse ulos ollenkaan kun vien hänet 8 aamulla ja haen kahden aikaa ja hoitaja vie lapset vasta kolmelta ulos.

Alkuperäinen kirjoittaja Nojaa...:
lapsesi ei pääse OLLENKAAN ulos? Ettekö TE voisi joskus ulkoilla sen klo 14 jälkeen?

Siis hoidossa olessaan. Totta kai itse vien mut pääsemme pihalle itse vasta noin klo.16 aika pitkä aika olla sisällä.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Nojaa...:
lapsesi ei pääse OLLENKAAN ulos? Ettekö TE voisi joskus ulkoilla sen klo 14 jälkeen?

Siis hoidossa olessaan. Totta kai itse vien mut pääsemme pihalle itse vasta noin klo.16 aika pitkä aika olla sisällä.

Mun mielestä varsinkin näin talvella olisi hyvä ulkoilla valoisaan aikaan eli aamupäivällä. Olisihan se hoitajallekin helpompi, jos aamupäivälläkin kävisivät energiaa purkamassa pihalla, ruoka ja päiväunetkin maistuisivat ihan erilailla :/

Jaa-a, en tiedä onko pakko. Meillä taas päiväkodissa ulkoillaan todella harvoin. Jos tippuu pisarakin taivaalta, on kylmä, tuulee tms. niin jäävät sisälle. Ymmärrän tietysti ettei kaatosateella ulkoilla jne.. mutta...

Lapsi on hoidosta päästyään todella levoton kun on ollut koko päivän sisällä. Ja en pysty suoraa itse viemää ulos kun pitää mennä kotiin tekemään nälkäisille koululaisille ruokaa. Ja naperon kanssa se on aika hankalaa kun jo melkein hyppii seinille kun tahtoo ulos :/

Yhteistyössä