en vienyt päiväkodin tädeille lahjoja

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja muita?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

muita?

Vieras
Ajattelin etten vie, onko se jotenkin " pakollista" viedä? Tuntuu, että monet vie. Ei nekään mulle lahjaa osta vaikka vien ihanan lapseni sinne hoitoon. Ja mähän maksan siitä hoidosta....Ihania ne tädit on, mutta jotenkin ei vaan rahat ja rahkeet riittänyt tähän.

Ei meilläkään viety lahjoja päiväkodin tädeille,lapset veivät joulukortit! Eihän esim.hoitolaitoksissakaan potilaat/asukkaat anna hoitajille lahjoja...palkanhan ne tätit siitä hoitamisesta saa ja näillä hoitomaksuilla tarvi mitään lahjoja vielä alkaa osteleen.....

Mä en vie, oon ollut koko viikon yksin kipeen lapsen kanssa, joten en oikeestaan ole päässyt mitään hakemaan. Ja tänään kun koulusta tulin kaaduin suoraan sänkyyn ja vetäsin päikkärit. :whistle:

Mä yleensä olen vieny, mutta nyt en jaksanu kipeänä alkaa värkkäämään mitään. Minusta on kiva muistaa niitä hoitajia, kun todellaki pitävät hyvää huolta mun lapsista. Ennen kesälomalle lähtöä varmaan jotain laitan ku saattavat joutua vaihtamaan hoitopaikkaa..

Alkuperäinen kirjoittaja muita?:
Ajattelin etten vie, onko se jotenkin " pakollista" viedä? Tuntuu, että monet vie. Ei nekään mulle lahjaa osta vaikka vien ihanan lapseni sinne hoitoon. Ja mähän maksan siitä hoidosta....Ihania ne tädit on, mutta jotenkin ei vaan rahat ja rahkeet riittänyt tähän.

:kieh:

Alkuperäinen kirjoittaja Eims Baum:

Niin, tämähän oli herja, kuten vähän noi muutkin perustelut :kieh:

Alkuperäinen kirjoittaja Eims Baum:

Niin, tuolla logiikalla hoitajien pitäisi maksaa siitä, että saavat hoitaa hänen ihanaa lastaan. Meitä on moneen lähtöön.

Minusta on mukavaa muistaa jotenkin alipalkattuja, vastuullista työtä tekeviä ihania ihmisiä, jotka pitävät huolta minun kalleimmasta aarteestani 5 päivää viikossa.

ap:lle tiedoksi (ja lohduksi? ), että suurin osa päiväkotilaisten vanhemmista ei tuo hoitajille mitään lahjoja jouluna ja keväällä. jos ryhmässäni on 20 lasta, saan ehkä 5-6:lta jonkin muistamisen. ja hyvä niin, en mä enempää suklaata ja kukkia tarvitsisikaan ja noista muutamista tulee jo tosi hyvä mieli. ei me opet ja hoitajat oikeasti odoteta mitään lahjoja, vaan joululomaa ja palkkanauhaa. ;)

mä vein hoitajille kahvihuoneeseen yhteisen lahjan. Lapset siis ovat eri ryhmissä. Ihan vaan kahvipaketin ja glökiä. :) ei mitään suureellista. ajattelin, että joku muu vie suklaata tai pipareita... Pakkasin nätisti sellofaaniin ja mukaan joulukortti lapsilta.