R
Rimppana
Vieras
Siis sellasia kun tuli mieleen että jos vaikka tässä oliskin oikeutettu ees johonkin avustukseen/kelan maksamaan tukeen mitä ei vaan älyä kysyä. Selväksi on tullut että jos ei seuraa ilmoituksia tai kysy suoraan kelan työntekijöiltä niin ei nekään sitä kerro.
Ääh, potuttaa vaan niin pirusti kun mistään ei tule mitään rahaa muutaku lapsilisä. Laps täytti tässä kuussa kolme, eikä enää tipu kotihoidontukeakaan. Eikä mitään muutakaan.
Ääh, potuttaa vaan niin pirusti kun mistään ei tule mitään rahaa muutaku lapsilisä. Laps täytti tässä kuussa kolme, eikä enää tipu kotihoidontukeakaan. Eikä mitään muutakaan.