Onko porsaanreikiä kelan avustuksissa

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Rimppana
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
R

Rimppana

Vieras
Siis sellasia kun tuli mieleen että jos vaikka tässä oliskin oikeutettu ees johonkin avustukseen/kelan maksamaan tukeen mitä ei vaan älyä kysyä. Selväksi on tullut että jos ei seuraa ilmoituksia tai kysy suoraan kelan työntekijöiltä niin ei nekään sitä kerro.
Ääh, potuttaa vaan niin pirusti kun mistään ei tule mitään rahaa muutaku lapsilisä. Laps täytti tässä kuussa kolme, eikä enää tipu kotihoidontukeakaan. Eikä mitään muutakaan.
 
Just kattelin kelan sivuja. Ilmeisesti koskee vain jos perheessä on toinenki lapsukainen. Meillä toinen tulossa mutta sehän ei siihen vaikuta. Plääh. Vaikka seki (kotihoidontuki) on pieni raha mutta nyt sen huomaa kun ei saa edes sitä että kyllä se hyvä oli olemassa.
 
Mutta sittenhän,kun toinen syntyy ja 3vuotiaskin on kotona saat sitä jotain lisää... Mitähän se oli... :whistle: siis saat siitä 3vuotiaasta samaan aikaan,kun saat äippärahaa. Niin ja siihen muistaakseni vaikuttaa ne miehen tulotkin.
 
Kyl tuolla KELAssa on joitain tukia mitä ne ei todellakaan mainosta tai tarjoile, niistä pitää ite kysellä ja ottaa selvää. En sit tiiä onko noissa lapsenhoito asioissa sellasia tukiaisia.
Yksi on ainakin opintolainan korkoavustus.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Rimppana:
Siis sellasia kun tuli mieleen että jos vaikka tässä oliskin oikeutettu ees johonkin avustukseen/kelan maksamaan tukeen mitä ei vaan älyä kysyä. Selväksi on tullut että jos ei seuraa ilmoituksia tai kysy suoraan kelan työntekijöiltä niin ei nekään sitä kerro.
Ääh, potuttaa vaan niin pirusti kun mistään ei tule mitään rahaa muutaku lapsilisä. Laps täytti tässä kuussa kolme, eikä enää tipu kotihoidontukeakaan. Eikä mitään muutakaan.

työttömyyskorvaus on sitten suraava. joufdut kyllä töihin jos löytyy koulutustasi vastaava duuni.
 

Similar threads

S
Viestiä
16
Luettu
472
Aihe vapaa
kelan vihaajalle
K

Yhteistyössä