Onko pettämistä?

Työkaverit nainen ja mies, ovat duunimatkalla ja lähtevät juhlimaan duuniporukan kanssa ravintolaan. Loppuillasta heitä on enää kaksi juhlimassa ja baarit menee kiinni.

He päättävät mennä naisen hotellihuoneeseen tyhjentämään baarikaappia. Tämän tuloksena he juttelevat myöhään aamuyöhön ja mies lopulta nukahtaa naisen huoneeseen vaatteet päällä. He nukkuvat yön samassa huoneessa ja heräävät aamulla "pirteänä töihin".

Tuli vaan tuosta meidän duunipaikan päivän juorusta mieleen kysyä myös täältä ;)

Molemmat ovat siis naimisissa ja pieniä lapsia. Oman näkemyksensä mukaan halusivat vain relata kun kerran mahdollisuus oli, niin oikein kunnolla
 
Ikävää voisi olla, mutta ei nyt ihan pettämistä. Lähempänä sitä toki jos ovat pehmeitä höpisseet sen illan. Meillä on kuitenkin kavereita, jotka ovat vastakkaista sukupuolta, ja heidän tapauksessaan tuskin kukaan olisi kummissaan tai mustasukkainen. Jos jonkun oudomman kanssa illan viettäisi kaksistaan niin voisi olla vähän selittämistä.
 
vieras
Jos tuo oli se mitä oikeasti tapahtui niin ei ole pettämistä. Tosin se erittäin helposti näyttää siltä, eli ei olisi kiva jos oma puoliso sammahtaisi toisen naisen huoneeseen.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Millenia:
Ikävää voisi olla, mutta ei nyt ihan pettämistä. Lähempänä sitä toki jos ovat pehmeitä höpisseet sen illan. Meillä on kuitenkin kavereita, jotka ovat vastakkaista sukupuolta, ja heidän tapauksessaan tuskin kukaan olisi kummissaan tai mustasukkainen. Jos jonkun oudomman kanssa illan viettäisi kaksistaan niin voisi olla vähän selittämistä.
Dilemmahan tässä tapauksessa on, ettei kukaan muu kuin he itse tiedä mitä ovat puhuneet ja ovatko tehneet muuta. Mutta puhe on koskenut kuulemma lähinnä unelmia elämässä urasta ja tulevaisuuden toiveita ja menneisyyden määrittelyä siltä kannalta, ett miksi on tullut sellaiseksi kuin on.
 
minä
entäs jos iltaan sisältyy paljon halailua, tyttö istuu pojan sylissä ym. toki hän istuu muidenkin miespuolisten sylissä...näin omakohtainen kokemus minulla.. miehen mielestä ei ole pettämistä, minun mielestä on, kuvat todisteena!
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Mrs Shillelagh:
Aivan sama miksikä sen määrittelee, mutta en mä ainakaan tekisi tuollaista. Mä olen olemassa vain mun miestä varten :heart:
Voi surku, eikö sulla ole omia kavereita ollenkaan?
On toki, mutta ei mun tarvitse niiden kanssa noin intensiivisesti seurustella. Kyllä mä mielummin ihan oman mieheni kanssa nukun.
 

Yhteistyössä