Tapasin loppuvuodesta 2010 ihanan miehen, johon pikku hiljaa ihastuin. Mieskin antoi merkkejä ihastumisestaan. Pidimme tiiviisti yhteyttä, näimme n. kerran viikossa (välimatka), viihdyin miehen seurassa ja mielestäni meillä oli kivaa. Taannoin mies kävi luonani ja kaikki meni ihan hyvin, yhteydenpito ja näkemiset jatkuivat. Aloimme puhumaan, että menisin viikonlopuksi hänen luokseen. Minulla on huonoja kokemuksia miehistä, minua pelotti, en saanut ennen sitä nukuttua jännitykseltäni, päätin kuitenkin rohkaistua ja menin miehen luokse. Katsoimme elokuvia, tapasimme hänen vanhempansa ja kaverinsa. Tykkäsin (ja tykkään edelleen) miehestä, nautin hänen kosketuksestaan ym. kuitenkin kun päädyimme sänkyyn, en kyennyt mihinkään! Jännitin, jännitin ja jännitin ja makasin vaan. En tiedä millainen olo miehelle tuli (tuskin hyvä!), asiasta emme sen kummemmin puhuneet. Tämän jälkeen kun palasin kotiin, mies alkoi käyttäytyä etäisesti ja vältteleen minua kunnes lopulta kysyin häneltä asiaa ja sain vastaukseksi: "ei meiän välillä ole pidemmälle vievää kipinää!" Nyt en tiedä, eikö kipinää oikeasti ollut vai johtuko kaikki siitä, että seksi ei kerta kaikkiaan sujunut!? Aikaisemmin minulla ei ole vastaavaa sattunut, kaikki on mennyt hyvin! Uskon kyllä, että mies tietää tunteeni häntä kohtaan ja sen, että kyse ei ole siitä, etteikö hän olisi minua sytyttänyt, ettenkö olisi halunnut, mutta kysymys oli siitä, että pelkäsin enkä uskaltanut antaa tunteilleni valtaa! Nyt jälkeenpäin, asia harmittaa! Mitä tekisin? Unohtaisinko vaan ja menisin elämässä eteenpäin?