Onko paksut hiukset aina hienommat kuin ohuet?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Patarouva:
Paksut hiukset voivat joskus olla jopa ongelmalliset :/

Mulla on itsellä todella paksut hiukset ja takkuan usein hilseen kanssa . Ja silloin kun mulla oli vielä todella pitkätkin hiukset (tonne reiluun alaselkään) niin ne kesti tosi kauan kuivaaa pesun jälkeen .
Joku mainitsi sen ettei ymmärrä miksi paksuhiuksiset leikkaa hiuksensa lyhyiksi , itselläni syy oli ainakin yksinkertaisesti se ettei ne kuiva parissakaan tunnissa ja että ne on todella raskaat ja kuumat ainakin kesäisin .

mulla on paksut, suorat ja liukkaat hiukset. Ne saa tasan ponnarille. Ja hätäponnarille, onhan siinä sitten jo kaksi kampausta.

mutta tuossa 8 vuotta sitten erehdyin jossain mielenhäiriössä leikkauttamaan ne lyhyiksi. Siis voi hyvää päivää ja yötä mikä vaiva on lyhyistä hiuksista! Ne pitää laittaa joka armas aamu! Ei riitä aika ja mielenkiinto minulla. Pitkien/paksujen hiusten ainoa ns. huono puoli on se, että kuivuminen kestää tunteja. Mutta elän sen kanssa mieluummin kuin sen tököttiarmeija ja loputtoman piippaamisen ja epätoivon kanssa (jos toiselta puolelta taipuu sisäänpäin, niin sitte toiselta ulos, ja mikään ei auta.)

Itselläni on todella paksut hiukset ja olen koko elämäni ajan saanut kehuja niistä. Eräällä kaverillani on todella ohuet hiukset ehkä n. neljäsosa omista hiuksistani. Hän ei laittaa hiuksia ponkkarilla kiinni, koska hiukset kuulemma katkeavat. Hän laittaakin sen sijaan hiuksensa letille. Tosin hänen hiuksillaan pystyy tekemään esim. lakan avulla suuren nutturan, jota minun hiuksillani ei olisi pystynyt tekemään.

Mielestäni siis ohuilla ja paksuilla hiuksilla on hyvät ja huonot puolensa. Rakastan silti omia paksuja, auringon säteistä kokonaan väriä vaihtavia hiuksiani. :D En pidä siitä, että korva näkyy hiusten läpi. Minulla tätä ongelmaa ei ole.

Kyllä minusta paksut ovat aina hienommat kuin ohuet. SILTI ohuetkin voivat olla nätit mutta sama kampaus paksuissa hiuksissa olisi silti minusta kauniimpi.

Minulla on ohuet hiukset ja suurimmalla osalla ystävistäni paksut ja olen kyllä aina kateellinen heidän ponkkarinsa paksuudesta, joka on n. kolminkertainen omaani verrattuna.

Alkuperäinen kirjoittaja minä;7919158:
Mun mielestä ei aina, riippuu niin paljon ihmisestä ja hiusmallista. Joillekin sopii ohuemmat hiukset, toisille paksut. Tiedän ohuthiuksisia, joilla on tosi nätit hiukset, hienommat kuin jollain paksutukkaisella. Ja voihan paksut hiuksetkin olla huonosti hoidetut.

No kelle nyt muka sopii ohuet hiukset paremmin kuin paksut?!?!?
Ihan hullua.

Te, jotka vastasitte on: eli onko kaikilla maailman paksuhiuksisilla AINA hienommat kuin kaikilla ohuthiuksisilla. Eli yksikään ohuthiuksinen nainen ei voi olla kauniimpi kuin joku paksuhiuksinen?

Mikä ihmeen ongelma sinulla nyt on asian kanssa...
Paksut hiukset ovat päädääntöisesti paremmat. Ihan kuten paksumpi penis on parempi kuin ohut.
Ei tarkoita sitä, etteikö ohuet hiukset voisi näyttää hyvältä. Mutta sama malli, ohuilla ja paksuilla hiuksilla on paksuna versiona parempi.

Yleisesti paksut hiukset on paremman näköiset kuin ohuet, mutta riippuu myös muustakin. Jollain paksut hiukset voivat kuitenkin olla huonosti hoidetut ja kampaus tyylitön. Silloin ohuet hiukset missä on istuva kampaus ja kiva väri on paremman näköiset.

Toisaalta hiukset on osa isompaa kokonaisuutta eli hyvännäköisellä ja tyylikkäällä kantajalla hiukset näyttävät paremmilta kuin jollain muulla.