M
"Molla"
Vieras
Mitä mies haluaa silloin, kun ei ole useamman kuukauden jatkuvan tapailun ja yhteydenpidon jälkeen vongannut seksiä, ei suoraan ehdottanut seurustelua, mutta kuitenkin puhuu kuin haluaisi enemmän tai kuin jo olisimme enemmän? On aina hauska, kohtelias, loistava lasteni kanssa, haluaa tavata usein jne. Ihan ok jos otetaan hitaasti, mutta kuinka hitaasti sitä nyt voi oikein edetä?? Olen ollut vuosia ja taas vuosia leski, ensimmäinen kerta ikuisuuteen kun edes huomaan miehen.. ja olen ihan hukassa! Olen kysynyt mieheltä suoraan että mikä on homman nimi, mutta mitään selvää vastausta en saa. Pelottaako sitä se, että olen leski ja mulla on lapsia? Onko se joku sitoutumiskammoinen? Kärsivällisyys loppuu, itse olen joko-tai -ihmisiä, en tykkää ollenkaan sanoista "katsellaan nyt". Mitä minä sen kanssa teen? Voiko miehelle lyödä tiskiin tasan 2 vaihtoehtoa ja sanoa, että valitse.. joko ollaan 100% ystäviä ja lopetetaan puheet muusta tai sitten ollaan 100% enemmän. Aiheuttaakohan tuollainen valintatilanne paniikin ja muuton Grönlantiin tms? Auttakee nyt, miesten aivoitusten asiantuntijat! Minoon ihan ulalla ja unohtanut miten pitäis olla.