Onko paksut hiukset aina hienommat kuin ohuet?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Paksuhiuksisuutta ylistetään aika usein. On kehumista sanoa, että jollain on paksut hiukset, mutta kuulostaa lähinnä ilkeilyltä, jos joku sanoo: "ompa sulla ohuet hiukset". Mutta onko paksut hiukset mielestänne aina nätimmät? Voiko ohuthiuksisella olla kauniimmat hiukset kuin paksut hiukset omaavalla? Onko täällä joku, joka tykkää enemmän ohuista hiuksista?

Mun mielestä ei aina, riippuu niin paljon ihmisestä ja hiusmallista. Joillekin sopii ohuemmat hiukset, toisille paksut. Tiedän ohuthiuksisia, joilla on tosi nätit hiukset, hienommat kuin jollain paksutukkaisella. Ja voihan paksut hiuksetkin olla huonosti hoidetut.

Kyllä voi ohuthiuksisella olla kauniimmat hiukset ku paksutukkaisella.

Ainaki mä joskus katon kadehtien kälyni tukkaa, joka on todella ohut,,,hän saa laitettua siitä nättiä niin helposti. Mun (paksusta) tukasta ei saa mitään ku ehkä kampaaja kamalien tököttien kans. :|

Mielestäni on...Vai mitä mieltä olet Maria Guzeninan fledasta?

guzenina.jpg

:x :x :x

Mun mielestä on.
Itellä on niin ohut tukka, etten saa ikinä kasvatettua pitkiä hiuksia. Ja en voi olla välillä ihmettelemättä niitä onnellisia paksuhiuksisia ketkä pitävät lyhyttä tukkaa =) Mutta eiks se niin oo että sitä aina haluaa mitä ei voi saada :whistle:

Te, jotka vastasitte on: eli onko kaikilla maailman paksuhiuksisilla AINA hienommat kuin kaikilla ohuthiuksisilla. Eli yksikään ohuthiuksinen nainen ei voi olla kauniimpi kuin joku paksuhiuksinen?

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Te, jotka vastasitte on: eli onko kaikilla maailman paksuhiuksisilla AINA hienommat kuin kaikilla ohuthiuksisilla. Eli yksikään ohuthiuksinen nainen ei voi olla kauniimpi kuin joku paksuhiuksinen?

No ei varmaankaan, mutta yleistäen.

Mulla on paljon hiuksia ja kun ne on vielä kuivat ja vähän kiharat niin ne on aika karmean näköiset pesun jälkeen kun kuivuvat :'(

saan mä ne sitten kyllä hoitosuihkeen kanssa kuosiin ja sitten näyttävät aika ok:lta.

Kyllä mun mielestä paksut hiukset on tuplasti kauniimmat kun ohuet. Ohuet näyttää rasvasilta paljon paremmin, monilla ohut hiuksisilla onkin just kun tua kaupassa kattelee

Riippuu vähän, miten ohuet. On olemassa jotain siltä väliltäkin, ei vain paksuja tai ohuita hiuksia.

Näimpä.

Jos on oikeen ohuen ohuet, ni ei ne yleensä kovin kivannäköiset ole.. Kyllä silloin kuin paksut tahansa hiukset on paremmat

Kysymys: Tarkoitatteko, että maailman paksuimmat hiukset omaava omistaa myös maailman hienoimmat hiukset?

Eli kun mulla on paksut hiukset, onko teidän mielestä mulla siis hienommat hiukset kuin kaikilla Suomen ohuthiuksisilla? Eikö yhdelläkään ohuthiuksisella/vähemmän paksuhiuksisella voi mielestänne olla hienommat hiukset kuin mulla?

Paksuhiuksisuutta ylistetään aika usein. On kehumista sanoa, että jollain on paksut hiukset, mutta kuulostaa lähinnä ilkeilyltä, jos joku sanoo: "ompa sulla ohuet hiukset". Mutta onko paksut hiukset mielestänne aina nätimmät? Voiko ohuthiuksisella olla kauniimmat hiukset kuin paksut hiukset omaavalla? Onko täällä joku, joka tykkää enemmän ohuista hiuksista?

Mun mielestä kaikki hiukset ovat kauniita, jos ne on hyvinhoidettu. Paljon riippuu hiuslaadustakin. Toisilla on ihanan untuvanpehmeät hiukset. Ja monella luonnostaan kiiltävät ja terveen näköiset. Mua luoja on "rankaissut" karkeilla luonnonkiharoilla hiuksilla. Kouluaikana olin aina kade muille tytöille kun niillä oli ne pehmeät ja siististi kampauksessaan pysyvät hiukset. Kun niitä hiuksia on tosiaan niin monenlaatuisia/laisia. Eli ei se paksu hius ole aina se kaunein.

Öhöm. Kaipaako joku kenties itsetunnolleen ihan "vähän" pönkitystä??

No mulla on ainakin kuulemma kamala pehko...kosteina hiukset ovat siistit ja sileät, mutta kuivuttuaan ne tekevät peikkomaisen vaikutelman, eli ei hiusten paksuus välttämättä kaunista...
tosin mulla ei omasta mielestäni edes ole erityisen paksut hiukset