[QUOTE="kide";24638489]selitän nyt kolmatta kertaa: en pidä teitä kauniina ja rikkaina, koska kehutte onnellisuudellanne, vaan päinvastoin. Teillä ei ilmeisesti ole muuta kehuttavaa. Mutta mitä kehumiseen tulee, se on ihan tyhmää, inhoan kehumista kaikissa muodoissa, varmaa siksi aloin täälläkin urputtaan.
Mutta kiitos cc
Itse asiassa olen ihan tyytyväinen elämääni. Mutta mua ravisteltiin varmaan vauvana ja miehetkin aina petti, että ei - onnellinen en kyllä ole. Kun istutaan mun elämäni naisten (tyttäret ja siskon tyttö) saunassa, me aina urputetaan. Luulis sen olevan epähedelmällista, mutta saunan jälkeen on tosi puhdistautunut olo. Pitääpä ens saunassa ruveta esittään onnellista - kiva nähdä niiden naamat
[/QUOTE]
No kyllä mä pidän itse itseäni kauniina.
Tarkoitin, että ns. yleisen mielipiteen mukaan olen ihan tavis. Ei sillä, että onnellisuuteni liittyisi mitenkään siihen. En koe, että elämästäni puuttuisi mitään. Mulla on riittävän hyvä elintaso, opiskelupaikka, ihania läheisiä ja olen terve.
Mun mielestä kehumattomuus on hölmö, suomalainen piirre.
Tai siis se, ettei saisi olla ylpeä itsestään/saavutuksistaan ja kertoa sitä myös muille. Mä kehun usein sekä itseäni että muita. Mulle sekä iloista että suruista puhuminen on ihan yhtä luontevaa.