T
Tietämätön
Vieras
Eli jos haluaa Pasilasta ihan lähialueille matkustaa junalla, miten käytännössä tapahtuu? Ostanko lipun rautatieasemalta, ja hyppään sit luonnollisesti tiettyyn junaan? Vai miten tämä "lähiliikenne" junalla?