H
hhj
Vieras
Aivan sama mitä muut tekee ja niin se pitääs olla kaikilla. En mä ainakaan tarvitte muitten lupaa ja hyväksyntää omille teoilleni.
VOOOOOI JUMALAUTA
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Aivan sama mitä muut tekee ja niin se pitääs olla kaikilla. En mä ainakaan tarvitte muitten lupaa ja hyväksyntää omille teoilleni.
Ei tuossa ole mitään pahaa. Ap vain on taas niitä miehiä, joiden mielestä naisten tulisi hävetä seksuaalisuuttaan. Eihän naisella saa olla tarpeita, hyi miten likaista :headwall:
VOOOOOI JUMALAUTAOLIKO TÄSSÄ KYSE SUSTA??!?!? Ei ollut vaan siitä mitä ap haluaa puolisoltaan!! Kai hän saa haluta mitä haluaa ilman että sun pitää taas tulla siihen neuvomaan!! Joo et säkään saa vaatia puolisoltas yhtääääään mitään, sehän on sen oma asia vaikka se asuis sillan alla ja nussis lampaita!
Niinpä.
Mun mielestä jopa surullista, että mahdollisesti hylkää tilaisuuden onneen ja rakkauteen vain sen takia mitä toinen on tehnyt ENNEN suhteen alkamista. Ei pitääsi kenenkään olla tilivelvollinen uudelle kumppanille siitä ketä on pannut menneisyydessä.
Tuli ero muutama vuosi takaperin, ja kun olen 25-35 vuotiaita naisia tapaillut nyttemmin, niin aina olen joutunut pettymään. Ihan sama onko naisella lapsia vai ei. Joku ihme siinä on että naisten tarvitsee harrastaa panoja joidenkin idioottien kanssa, jotka vaan "hoitelee" naisia.
En voi sille mitään, että jos nainen on harrastanut kokeilua enemmän yhden illan juttuja, tai edes kerran jotain vakipanopaskaa, niin ei ole minun naiseni. Olen jo pari naista joutunut jättämään tämän takia ja katkaisemaan lupaavan suhteen alun. Onneksi osaan sentään onkia tällaiset asiat naisesta, yrittävät kyllä kovasti peittää mitä tekevät. Taitavat itsekin tietää miten häpeällistä toimintaa.
Onko sellaista naista Suomessa enää olemassa joka harrastaisi seksiä vain tunteiden takia? Mistä löytäisin sellaisia naisia? Vai pitääkö lähteä ulkomailta hakemaan?
Minä olen hyvä mies, enkä ymmärrä tällaista kun en itsekään sellaista harrasta.
Ei pitääsi kenenkään olla tilivelvollinen uudelle kumppanille siitä ketä on pannut menneisyydessä.
Mitäs se tytsi siellä heiluttelee? Lesbokokemuksia omaava nainen tuskin kelpaa ap:lle.![]()
![]()
Miksi naisen pitääs hävetä seksin harrastamista? Miksi nainen ei saa nauttia seksistä vaikka olisi sinkku?
Mitäs se tytsi siellä heiluttelee? Lesbokokemuksia omaava nainen tuskin kelpaa ap:lle.![]()
![]()
No kun lukee ap:n alootuksen niin saa kuvan, että naisten pitääs hävetä seksin harrastamista. En ole ainoa joka kiinnitti tuohon huomiota.
Mä en tajua miksi pitääs kaikille kuuluttaa jostakin vakipanosta. Se on pelkkää seksiä ja se asia kuuluu vain asianosaasille. Seurustelu on eri asia, se on julkista ja siinä on paljon muutakin kuin seksi.
Ei haittaa lesbokokemukset ap:ta, jos se on ollut ihan oikea suhde eikä mitään huvittelua, ja jos nainen on nyt varma että haluaa olla miehen kanssa. En ole ahdasmielinen. Haluan vain naisen joka arvostaa minua yhtä paljon kuin minä häntä.
Alkuperäinen kirjoittaja sähköpaimenkoira;23561446:Entä sitten, jos ap kohtaa jonkun entistä toimintaansa katuvan naisen? Antaako hän anteeksi, jos ihminen sanoo vakavissaan muuttuneensa vai siirtyykö linjalle "Jumala armahtaa, minä en. Next!" (Oletetaan nyt, että ap kohtaisi jonkun sellaisen, jonka kanssa muutoin ns. kolahtaa täysillä.)
Alkuperäinen kirjoittaja sähköpaimenkoira;23561446:Entä sitten, jos ap kohtaa jonkun entistä toimintaansa katuvan naisen? Antaako hän anteeksi, jos ihminen sanoo vakavissaan muuttuneensa vai siirtyykö linjalle "Jumala armahtaa, minä en. Next!" (Oletetaan nyt, että ap kohtaisi jonkun sellaisen, jonka kanssa muutoin ns. kolahtaa täysillä.)
Kuten tästäkin ketjusta nähdään, naiset eivät kadu sellaista toimintaansa.