Onko olemassa enää naisia, jotka eivät harrasta "panoja"?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Eronnut mies
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Aivan sama mitä muut tekee ja niin se pitääs olla kaikilla. En mä ainakaan tarvitte muitten lupaa ja hyväksyntää omille teoilleni.

VOOOOOI JUMALAUTA :D:D:D OLIKO TÄSSÄ KYSE SUSTA??!?!? Ei ollut vaan siitä mitä ap haluaa puolisoltaan!! Kai hän saa haluta mitä haluaa ilman että sun pitää taas tulla siihen neuvomaan!! Joo et säkään saa vaatia puolisoltas yhtääääään mitään, sehän on sen oma asia vaikka se asuis sillan alla ja nussis lampaita!

Ei tuossa ole mitään pahaa. Ap vain on taas niitä miehiä, joiden mielestä naisten tulisi hävetä seksuaalisuuttaan. Eihän naisella saa olla tarpeita, hyi miten likaista :headwall:

En tuomitse itse yhdenillan juttuja, mutta minusta tässä on nostettu AP:ta vastaan turhan iso meteli asiasta.

Käsitin taas hänen kirjoituksensa niin, että hän toivoisi löytävänsä naisen, jonka kanssa se seksikin olisi seksiä tunteista toisiaan kohtaan, eikä vain pelkkää himojen purkamista joille ap on se "ihan samantekevä " peniksen omistava tyydytyksen tuova kohde.

Jos meillä naisilla on oikeus olla tätä mieltä miehistä, haluta miehistä muutakin kuin seksin perässä juoksijoita ja toivoa löytävänsä sellainen, joka ei välitä juosta irrallaan. Kyllä kai hänellä miehenä saa olla ihan samanlainen toive naista kohtaan ja siinä ei minusta hyökätä kenenkään tasa-arvoa, itsenäisyyttä tai mitään muutakaan vastaan. Ihme reaktio taas minusta tämmöinen. Ehkä hänellä vaan on ollut huono onni kun ei ole löytänyt sellaista mitä hän etsii, minusta hännen toiveensa eivät ole edes kovin korkealla.

Ja olen edelleen sitä mieltä, että pystyn omaa seksuaalisuuttani toteuttamaan rajattomasti, vaikken ole yhden ainoaa yhdenillan "ihan sama" juttua kokeillut.

VOOOOOI JUMALAUTA :D:D:D OLIKO TÄSSÄ KYSE SUSTA??!?!? Ei ollut vaan siitä mitä ap haluaa puolisoltaan!! Kai hän saa haluta mitä haluaa ilman että sun pitää taas tulla siihen neuvomaan!! Joo et säkään saa vaatia puolisoltas yhtääääään mitään, sehän on sen oma asia vaikka se asuis sillan alla ja nussis lampaita!

:hug:

[QUOTE="vieras";23561115]En usko että tulet löytämäänkään naista ,jonka kelpuutat.
Lähtökohtasi ovat jo valmiiksi niin kurjat minusta ;kun asetat Rakkaudelle ja Rakastumiselle ehtoja.
Ainoa onni on, että jos tai kun, joskus tapaat Sen Naisen, niin sinulle ei oikeasti olekaan mitään väliä mitä siellä menneisyydessä on joskus mahdollisesti tapahtunut. Tätähän sinä et varmasti hyväksy tai sulata, mutta ei se mitään.
Onnea elämääsi![/QUOTE]

Niinpä.

Mun mielestä jopa surullista, että mahdollisesti hylkää tilaisuuden onneen ja rakkauteen vain sen takia mitä toinen on tehnyt ENNEN suhteen alkamista. Ei pitääsi kenenkään olla tilivelvollinen uudelle kumppanille siitä ketä on pannut menneisyydessä.

[QUOTE="vieras";23561182]
Käsitin taas hänen kirjoituksensa niin, että hän toivoisi löytävänsä naisen, jonka kanssa se seksikin olisi seksiä tunteista toisiaan kohtaan, eikä vain pelkkää himojen purkamista joille ap on se "ihan samantekevä " peniksen omistava tyydytyksen tuova kohde.

Jos meillä naisilla on oikeus olla tätä mieltä miehistä, haluta miehistä muutakin kuin seksin perässä juoksijoita ja toivoa löytävänsä sellainen, joka ei välitä juosta irrallaan. Kyllä kai hänellä miehenä saa olla ihan samanlainen toive naista kohtaan ja siinä ei minusta hyökätä kenenkään tasa-arvoa, itsenäisyyttä tai mitään muutakaan vastaan. [/QUOTE]

Kiitos, ymmärsit mitä tarkoitan! :)

Entäs kun ap löytää täydellisen naisen ja nainen ilmottaakin, että ei hyväksy avioeroa - eli ap lentää pihalle, eronnut kun on.

Ja HAH! Ostatko auton koeajamatta taikka talon katsomatta? ET! Mutta miestä ei saisi koeajaa. Sorge, multa on loppunu pari suhdetta sen ekan seksin jälkeen, kun ei ole ollut sen tyylistä kuin mistä tykkään.

Toki jokaisella on oikeus odottaa kumppaniltaan samansuuntaista arvomaailmaa, kuin itsellä on. Jos ap ajattelee noin seksistä niin sitten vaan etsii naisen, joka ajattelee samoin. Mun mielestä outo kriteeri kumppanin valintaan, mutta jonkun mielestä taas omat kriteerini saattavat olla yhtä outoja.

Itse en esimerkiksi huolisi ap:n kaltaista puritaania, vaikkei mulla ole eläissäni ollut yhtäkään yhdenyön juttua eikä "panoa", vaan olen harrastanut seksiä vain suhteessa. :D

Niinpä.

Mun mielestä jopa surullista, että mahdollisesti hylkää tilaisuuden onneen ja rakkauteen vain sen takia mitä toinen on tehnyt ENNEN suhteen alkamista. Ei pitääsi kenenkään olla tilivelvollinen uudelle kumppanille siitä ketä on pannut menneisyydessä.

Tuskinpa noinkaan, itse ajattelisin, että monia naisia kokenut mies vaan alkaisi ehkä tuntumaan vähän vieraammalta tai joltain toiselta sitten kun se asia tulisi ilmi ja häneen on rakastunut nimenomaan ihan toisenlaisen käsityksen saaneena .

Ehkä se herättää epäilyksiä jos toisella on ollut ennen minua 100 seksikokemusta ja hän ei ole suhteissa viihtynyt koskaan oikein ennenkään. Voihan jokainen muuttua kun se rakkaus tulee eteen, mutta ei se minusta mikään ihme ole, että toisella ne epäilyksensä on. Vaikea kuvitella, että kukaan nyt heti siihen luovuttaa jos tunteita on.

Tuli ero muutama vuosi takaperin, ja kun olen 25-35 vuotiaita naisia tapaillut nyttemmin, niin aina olen joutunut pettymään. Ihan sama onko naisella lapsia vai ei. Joku ihme siinä on että naisten tarvitsee harrastaa panoja joidenkin idioottien kanssa, jotka vaan "hoitelee" naisia.

En voi sille mitään, että jos nainen on harrastanut kokeilua enemmän yhden illan juttuja, tai edes kerran jotain vakipanopaskaa, niin ei ole minun naiseni. Olen jo pari naista joutunut jättämään tämän takia ja katkaisemaan lupaavan suhteen alun. Onneksi osaan sentään onkia tällaiset asiat naisesta, yrittävät kyllä kovasti peittää mitä tekevät. Taitavat itsekin tietää miten häpeällistä toimintaa.

Onko sellaista naista Suomessa enää olemassa joka harrastaisi seksiä vain tunteiden takia? Mistä löytäisin sellaisia naisia? Vai pitääkö lähteä ulkomailta hakemaan?
Minä olen hyvä mies, enkä ymmärrä tällaista kun en itsekään sellaista harrasta.

Mua ärsytti tässä tekstissä tuo lause, *taitavat itsekin tietää miten häpeällistä toimintaa* ELI naisten tulisi hävetä seksielämäänsä, jos on ollut yhdenillanjuttuja tai vakipano tms.

Ei heidän tarvitse hävetä, vaikka tämä ei sinun tai unelmiesi naisen tapoihin kuuluisikaan. Ei seksielämässä ole mitään hävettävää, tai menneisyydessä. Jotkut jatkavat parisuhdetta vaikka saisivat tietää toisen olleen aikaisemmin eri sukupuolta tms. Aito rakkaus voittaa kaiken. Ja miksi naisen tulisi hävetä vilkasta seksielämää? Eikö ihminen voi muuttua? Ja on todella kärjistettyä kysyä *Onko sellaista naista Suomessa enää olemassa joka harrastaisi seksiä vain tunteiden takia?* Kun itsekin tiedät että on, vai tulisiko kaikkien vain hävetä itseään jos näin ei ole??

Ei pitääsi kenenkään olla tilivelvollinen uudelle kumppanille siitä ketä on pannut menneisyydessä.

No ei tietenkään mitään nimilistoja tarvitse tiskiin ladata. Mutta on silti ihan ymmärrettävää (ja oikein), että haluaa tietää jotain yleisluontoista suhtautumista seksiin (suhteessa / ilman, tunteella / ilman, 2/20/200, ...)

[QUOTE="vieras";23561261]Entäs kun ap löytää täydellisen naisen ja nainen ilmottaakin, että ei hyväksy avioeroa - eli ap lentää pihalle, eronnut kun on.
[/QUOTE]

??? Mulla oli ollut kolme poikaystävää ja puolen tusinaa yhdenyönjuttuja ja yksi fuckbuddy ennen kuin tapasin nykyisen mieheni. Ja siitä hetkestä kun hänet tapasin, olen ollut hänelle 100% uskollinen, enkä ole haikaillut muita. Ja tätä on siis kestänyt 15 vuotta.

Enkä häpeä aiempaa elämääni. Olen iloinen, että en mennyt naimisiin kenenkään kanssa niistä kolmesta poikaystävästä. Olen iloinen, että olen ollut villi ja vapaa - minun ei tarvitse enää koskaan miettiä millaista se olisi. Nyt TIEDÄN, että ruoho ei ole vihreämpää aidan takana.
Kun taas tunnen monia jotka ovat menneet hyvin nuorina ekan poikaystävän kanssa naimisiin ja kun lapset muuttavat pois kotoa, taitaa jäädä ukkokin, ja ne muidut lähtevät puumina pyydystämään poikia... En usko, että mun tarvii (olen 43v).

[QUOTE="vieras";23561386]Tässähän ei nyt puhuta oikeastaan yleisellä tasolla naisista vaan Ap:n naisihanteen tasolla. Ja AP haluaa naisen joka on elänyt pidättyvästi sinkkuna.Näin olen käsittänyt.Ja siinähän ei ole mitään väärää.[/QUOTE]

No kun lukee ap:n alootuksen niin saa kuvan, että naisten pitääs hävetä seksin harrastamista. En ole ainoa joka kiinnitti tuohon huomiota.

Mä en tajua miksi pitääs kaikille kuuluttaa jostakin vakipanosta. Se on pelkkää seksiä ja se asia kuuluu vain asianosaasille. Seurustelu on eri asia, se on julkista ja siinä on paljon muutakin kuin seksi.

No kun lukee ap:n alootuksen niin saa kuvan, että naisten pitääs hävetä seksin harrastamista. En ole ainoa joka kiinnitti tuohon huomiota.

Mä en tajua miksi pitääs kaikille kuuluttaa jostakin vakipanosta. Se on pelkkää seksiä ja se asia kuuluu vain asianosaasille. Seurustelu on eri asia, se on julkista ja siinä on paljon muutakin kuin seksi.

En itse tulkinnut sitä tuolla tavalla vaan ajattelin kaiken nimenomaan sitä kautta että nyt puhutaan Ap:n mieltymyksistä ja ajatuksista. Ja hänellä on oikeus omaan ajatusmalliinsa ja oikeus toteuttaa etsintää sen puitteissa.
Se,johtaako se mihinkään suhteeseen noilla ehdoilla,on varmasti eri juttu johon en ota kantaa.
Ja kyllähän monia naisia kaduttaa omat holtittomat seksikäyttäytymiset.Totuushan sekin on joidenkin kohdalla.

Ei haittaa lesbokokemukset ap:ta, jos se on ollut ihan oikea suhde eikä mitään huvittelua, ja jos nainen on nyt varma että haluaa olla miehen kanssa. En ole ahdasmielinen. Haluan vain naisen joka arvostaa minua yhtä paljon kuin minä häntä.

Sellaista naistahan sun ei tarvitse ottaa joka ei sinua arvosta, mutta miten ihmeessä se liittyy aiheeseen ? Kun käsitin että puhuimme siitä ,ettei sinua kiinnosta nainen,jos naisella on ollut joskus menneisyydessä useampia panoja.Sanotaan vaikka 10 kpl.Että olet ihan laittanut lupaavia suhteita poikki sen takia.
Me kaikkihan kasvetaan ja kypsytään.Tai ainakin useimmat.

Minä kuvittelin, etten ikinä voisi rakastua pitkätukkaiseen mieheen. Mutta tässä sitä ollaan- pian 10vuotta taivalta takana.

[QUOTE="vieras";23561425]
Ja kyllähän monia naisia kaduttaa omat holtittomat seksikäyttäytymiset.Totuushan sekin on joidenkin kohdalla.[/QUOTE]

Entä sitten, jos ap kohtaa jonkun entistä toimintaansa katuvan naisen? Antaako hän anteeksi, jos ihminen sanoo vakavissaan muuttuneensa vai siirtyykö linjalle "Jumala armahtaa, minä en. Next!" (Oletetaan nyt, että ap kohtaisi jonkun sellaisen, jonka kanssa muutoin ns. kolahtaa täysillä.)

Alkuperäinen kirjoittaja sähköpaimenkoira;23561446:
Entä sitten, jos ap kohtaa jonkun entistä toimintaansa katuvan naisen? Antaako hän anteeksi, jos ihminen sanoo vakavissaan muuttuneensa vai siirtyykö linjalle "Jumala armahtaa, minä en. Next!" (Oletetaan nyt, että ap kohtaisi jonkun sellaisen, jonka kanssa muutoin ns. kolahtaa täysillä.)

Kuten tästäkin ketjusta nähdään, naiset eivät kadu sellaista toimintaansa.

Alkuperäinen kirjoittaja sähköpaimenkoira;23561446:

Jaa,sitähän en minä tiedä :) .
Minä olen romantikko henkeen ja vereen, jotta uskon kyllä, että kun Se Oikea Rakkaus kohdalle tulee ,ovat nämä täntyyppiset (sikäli kovin jalot ) periaatteet aika äkkiä roskakorissa tai ainakin ihan puhumalla läpikäytyjä ja unohdettuja.

Yhteistyössä