Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Nämä oli ostettu jo ennen kuin tiesin että yhdelle ei käy laktoosi. Ja nyt olen sitten ihan hirviö jos kaikki ei syö tämän laktoosittoman mukaan...justiinsa joo.....ihan KAMALAA syrjintää tätä yhtä kohtaan, kerta kaikkiaan....
Nämä oli ostettu jo ennen kuin tiesin että yhdelle ei käy laktoosi. Ja nyt olen sitten ihan hirviö jos kaikki ei syö tämän laktoosittoman mukaan...justiinsa joo.....ihan KAMALAA syrjintää tätä yhtä kohtaan, kerta kaikkiaan....
Siis OIKEESTI yhden takia mun pitäisi nyt ostaa ihan uudet jäätelöt??? Mistä sen tietää haluaako se edes syödä jäätelöä kun pöydässä on vaikka mitä muuta, kakun tein laktoosittomaksi enkä laittanut tarjolle mitään muutakaan mikä ei hänelle sovi, tuo jäätelö on ainoa. No kysytään nyt sitten näin että ostanko hänelle jonkun valmiin irtojäätelön, vai en mitään?? Koska en ala uusia jäätelöitä kaikille ostaa, mulla ei ole pakastimessakaan tilaa niille.
millaista laktoositonta? pitää olla täysin laktoositon, ja en ole ennen ostanut enkä tiedä millaisina niitä saa... en nyt viitsis koko isoa pakettia ostaa.
jos siis joutuu syömään ERILAISEN jäätelön kun muut... itse olen elämäni joutunut syömään keliaakikkona eri eväät kun muut, ja monesti ei ole tosiaan ollut tarjolla erikoiseväitäkään, joten en nyt osannut kuvitella että yhdestä jäätelöstä hirveät itkut tulisi..
Vertaatko sä itseäs lapseen? Säälittävää!!
Mulla on ollut se vauvasta asti...
muille on siis pinkkiä viennettaa prinsessasynttäreille ja sitä ei ole laktoosittomana...
Tosiasia on että allergikkolapset (ja ruokavaliorajoitteiset kuten tuo laktoositon tai keliakia) tottuu siihen että aina ei saa syödä kaikkea, koska siitä tulee kipeäksi jos syö väärin. Nyt saa jo syödä ihan kaikkea muuta pöydästä paitsi sitä jäätelöä. Eihän ne kananmuna-allergisetkaan saa syödä kaikkea...
Oon ollut allergikkolapsi, joten enköhän itsekin jotain tiedä. Oon ollut allergikkoteini ja sillon ärsytti jos ei ollut yhtään mitään mikä itselle kävi. Kun on edes jotain, niin riittää. Tiedän yhden lapsen joka oppi ennen kouluikää lukemaan ja toi takaisin saamansa karkit kun oli lukenut pakkausselosteen ja siellä oli jotain kiellettyä. Siinä oli enemmän karkkien tuoja harmissaan kuin lapsi.
Jos nyt jotenkin tätä lasta haluat muistaa myös sen jäätelön osalta, niin osta se erillinen jäätelö tai pikari tsm. Tai soita vanhemmille ja kysy onko ok jättää ostamatta vai onko pakko ostaa, eli onko lapsi oppinut käsittelemään myös pettymykset ettei aina saa kaikkea mitä muutkin.
Alkuperäinen kirjoittaja Laktoosittoman lapsen äiti;25000525:Laktoosi-intoleranssi ei muuten ole allergia.... se on imeytymishäiriö (tai ominaisuus). Me pohjoismaalaiset olemme poikkeuskansaa siinä, että suurimmalle osalle sopii maitotuotteet vielä aikuisenakin. Valtaosa maailman väestöstä on jollain tavalla laktoosi-intolerantikkoja.
olen tainnut sitten tuhota senkin tytön itsetunnon.....
Alkuperäinen kirjoittaja Laktoosittoman lapsen äiti;25000525:Laktoosi-intoleranssi ei muuten ole allergia.... se on imeytymishäiriö (tai ominaisuus). Me pohjoismaalaiset olemme poikkeuskansaa siinä, että suurimmalle osalle sopii maitotuotteet vielä aikuisenakin. Valtaosa maailman väestöstä on jollain tavalla laktoosi-intolerantikkoja.