Onko nykyisin ihan yleistä,että etsitään kumppani netistä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja sinkkuna ainako?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mä kävin ensimmäisen kerran elämässäni (2005 ) Suomi24 chat ohjelmassa, kun olin kuskina enkä viihtynyt kapakassa. Silloin aloin jutella tulevan mieheni kanssa ja jo vajaan kuukauden päästä siitä asuimme yhdessä ja seuraavana kesänä naimisiin ja esikoinen syntyi 12/08 :heart:

Löytyi netistä, kokeilin piruuttani ( skeptisenä tosin ) laittamalla profiilin nettiin. Sieltä tuo mies sitten löysi minut. Meilailtiin ensin ja sitten puhuttiin puhelimessa muutamia kymmeniä kertoja ennen kuin mentiin ensitreffeille.:) Naimisiin ollaan menossa.
Se on kai sitä nykyaikaa, mietin itse samaa aikoinaan. Mutta ei kaduta kun hyvä mies osui kohdalle näinkin.

Mä en erityisesti metsästänyt netissä, mutta tulin kerran tylsyyksissäni laittaneeksi profiilin yhdelle treffipalstalle. Siitä se sitten lähti. Mun mielestä se on ihan normaalia nykyaikana, ja vaikka olisikin jonkun mielestä epätoivoista, niin mitäs siitä.

Mäkään en kyllä mitään suhdetta silloin etsinyt, mutta suomi24sen chatista toi ukko mukaan tarttui. Yhteistä taivalta takana 4,5 v :heart:

Mä chattailin silloin siksi, että olin niin kauhean ujo. Mulla ei ole koskaan ollut poikapuolisia kavereita, en ole nuorena käynyt missään viihteellä tms. mutta chatissa oli helppo opetella juttelemaan poikienkin kanssa. Olin siis tuolloin 16- vuotias.
Ja oikeastaan sama juttu tuolla miehekkeellä, ujouttaan sekin kai chatissä viihtyi.

Alkuperäinen kirjoittaja Nimra:
Mä kävin ensimmäisen kerran elämässäni (2005 ) Suomi24 chat ohjelmassa, kun olin kuskina enkä viihtynyt kapakassa. Silloin aloin jutella tulevan mieheni kanssa ja jo vajaan kuukauden päästä siitä asuimme yhdessä ja seuraavana kesänä naimisiin ja esikoinen syntyi 12/08 :heart:

:heart:

Alkuperäinen kirjoittaja Läski sinkku:
Mahtaako lihava löytää netistä ketään? Tuntuu että vain laihat naiset saa seuraa sitä(kin) kautta.

Laita naamakuva, jos se on nätti, niin mikä ettei. Älä vaan kuitenkaan mainitse ilmoituksessa olevasi lihava tai saat jotain fetissi-pervoja kimppuusi, joille lihavuus on kaikki kaikessa.

Alkuperäinen kirjoittaja harmaa palstailija:
Mahtaako lihava löytää netistä ketään? Tuntuu että vain laihat naiset saa seuraa sitä(kin) kautta.

Laita naamakuva, jos se on nätti, niin mikä ettei. Älä vaan kuitenkaan mainitse ilmoituksessa olevasi lihava tai saat jotain fetissi-pervoja kimppuusi, joille lihavuus on kaikki kaikessa.

Näin mä oon tehnyt. Naamastani olen ihan nätti. Ennen treffejä olen ilmoittanut olevani pyöreä, enkä ole edes alkanut tutustumaan miesten kanssa, jotka ilmoittaa etsivänsä maks 50 kiloista naista. Silti kaikki aina kaatuu kiloihini. Olen kokoa 44.

Näin mä oon tehnyt. Naamastani olen ihan nätti. Ennen treffejä olen ilmoittanut olevani pyöreä, enkä ole edes alkanut tutustumaan miesten kanssa, jotka ilmoittaa etsivänsä maks 50 kiloista naista. Silti kaikki aina kaatuu kiloihini. Olen kokoa 44.

Tuo koko asia on kyllä ihan höpö höpöä :D Ainakin minä samalla koolla olen sieltä seuraa löytänyt eikä mitään ihme pervoja :| Toivottavasti sinäkin sieltä löydät pian itsellesi kumppanin :heart:

No ihan tavallisia ukkoja siellä netissäkin on :) Eli löytyy niistäkin kaikenkokoista... Jos itselläsi on itsetunto kondiksessa, uskon että kiloista huolimatta sinustakin tykätään. Mutta jos itse koko ajan valittaa olevansa iso, osoittaa häpeävänsä itseään yms. niin kyllä se suhde voi silloin niihin kiloihinkin kaatua.
Tavallisia ihmisiä netissä on, mikäli irl löytää seuraa, löytää sitä netistäkin. Mä tunnen montakin isoa ihmistä joilla on parisuhde. En oo itekään nyt ihan pienimmästä päästä.

Nykyaikaahan se vain on eikä lainkaan noloa :) Mu mielestä ainakin erittäin mukava jutella ihmisten kanssa netin välityksellä ja jos siten kumppanin löytää (kuten löysinkin ;) :heart: ) niin mikäs sen mukavampaa B)