Kukaan löytänyt puolisoa treffipalstalta?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja yksinäinen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Suomi24:sta löysin miehen, johon tuskin olisin missään muualla törmännyt. Kohta pari vuotta yhdessä ja tammikuussa pitäisi syntyä esikoinen. Eli AINA kannattaa yrittää! :) Kyllä tuolta netistä aika hyvin pystyy erottamaan idiootit/varatut niistä miehistä, jotka tosissaan etsivät kumppania. Onnea matkaan!

Alkuperäinen kirjoittaja satutar:
Meil tolla isännällä oli tekstitv:n jollain sivulla ilmoitus ja se siinä pyöri muutamaan kertaan ja mä mietin et uskallanko laittaa viestii...
Uskalsin sitten lopulta ja eihän sinä päivänää oikein töistä tahtonut sitten tullakaan mitään...
Siinä sitä sit yritin ajaa autoa, syödä ja tekstata tuolle isännälle, ja keli oli ihan mahsoton lumipyry keli...
Nyt oltu yhdessä reilu 3 vuotta...

teksti tv:n chatista minäkin bongasin miehen, nyt 7v yhessä ja 2v lapsukainen :) olihan se alkuun vaikeeta kun välimatkaa oli 300km mutta 10kk seurustelun jälkeen otin ja muutin miehen luo :)

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja satutar:
Meil tolla isännällä oli tekstitv:n jollain sivulla ilmoitus ja se siinä pyöri muutamaan kertaan ja mä mietin et uskallanko laittaa viestii...
Uskalsin sitten lopulta ja eihän sinä päivänää oikein töistä tahtonut sitten tullakaan mitään...
Siinä sitä sit yritin ajaa autoa, syödä ja tekstata tuolle isännälle, ja keli oli ihan mahsoton lumipyry keli...
Nyt oltu yhdessä reilu 3 vuotta...

teksti tv:n chatista minäkin bongasin miehen, nyt 7v yhessä ja 2v lapsukainen :) olihan se alkuun vaikeeta kun välimatkaa oli 300km mutta 10kk seurustelun jälkeen otin ja muutin miehen luo :)
Onnittelut! Monesti ite ajattelen, että jos ollaan vaan netin kautta yhteyksissä ja välimatkaa satoja kilsoja, tuskin mitään tulee suhteesta, mutta sinun kohdallasi on onnistunut.

Itse olen tuota miettinyt, että pistäisikö sitä haun jollekin treffipalstalle, mutta toisaalta taas olen tällä hetkellä sellaisessa tilanteessa, että se tuntuisi aika epätodennäköiseltä, että kukaan kiinnostuisi, sillä olen raskaana ja laskettuaika on marraskuussa. Erostakin on vielä varsin vähän aikaa, mutta toisaalta taas marraskuuhunkin on ihan älyttömän pitkältä tuntuva aika, jos sitten vasta laittaisi.

Me tavattiin SE OIKEA- treffi palstalla :-) Nyt oltu 4,5 vuotta yhdessä. Josta 2 naimisissa ja esikoinen tulossa. Aika monta sammakkoa piti suudella ennen kuin löyty tuo oikea prinssi. Oikeassa elämässä emme olisi ikinä kohdanneet. Kyllä netistäkin voi löyttää sen oikean elämän kumppani! <3

Suomi24lta on löydetty Mies. Juuri sellainen kuin toivoin. Maksullisella sivuilla pyörinyt ystävätär tavannut siellä aika luusereita, joten ei se maksullisuuskaan laadun tae ole.
Nyt yhteistä kotia perustamassa hiljuksiin <3

Yhteistyössä