M
MinäÄiti
Vieras
Onko kenelläkään kokemusta Saksasta tuotuista autoista?
Me katseltiin taas netistä eilen niitä autoja ja tultiin siihen tulokseen että jos se ei ainakaan halvemmaksi tulis niin on niillä huomattavasti vähempi ajettu. Isoa autoa etsitään ja Suomessa ne on jo ihan loppuun ajettu tai järkyttävän kalliita vielä.
Me katseltiin taas netistä eilen niitä autoja ja tultiin siihen tulokseen että jos se ei ainakaan halvemmaksi tulis niin on niillä huomattavasti vähempi ajettu. Isoa autoa etsitään ja Suomessa ne on jo ihan loppuun ajettu tai järkyttävän kalliita vielä.