No näin minäkin olen koko ajan luullut =)Alkuperäinen kirjoittaja oliko nyt paremmin =):laki muuttui vuonna 2005 niin että mittareiden ruuvaaminen tuli laittomaksi.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
No näin minäkin olen koko ajan luullut =)Alkuperäinen kirjoittaja oliko nyt paremmin =):laki muuttui vuonna 2005 niin että mittareiden ruuvaaminen tuli laittomaksi.
Alkuperäinen kirjoittaja mie:Alkuperäinen kirjoittaja Lyylikki:Alkuperäinen kirjoittaja käsitys:Käsittääkseni uusista autoista on aika helppo tarkistaa ne todelliset ajokilometrit sieltä tietokoneesta tai mikä se nyt ikinä onkaan kun se auto laitetaan sinne piuhojen päähän ja sieltä tulee sitten kaikenlaista vika-, kilometri- ja muuta historiaa. Näin ainakin näissä kalliimmissa autoissa. Ja mitään normaalia perheluokan autoa sieltä ei kannata kai tuoda, vaan nimenomaan isompia ja kalliimpia merkkejä ja malleja joita Suomen markkinoilla vähemmän on tarjolla.
Oikein käsitetty. Kysymys kuuluukin missä se auto koneen ääreen lykätään? Menetkö itse tarkistamaan auton huoltoliikkeessä vai tarkastetaanko se Suomessa kun kaupat on jo tehty.
Isälleni kävi noin, toi auton jolla oli ajettu 100 th km. Ekassa huollossa Suomessa paljastui kilometrejä olevan reilusti päälle 300 th...
No pitää tehdä sellainen välityssopimus auton tuojan eli trokarin (ei liikkeen)
kanssa, että kilometrit varmennetaan ennen ostoa. Koska onhan ne huollot sielläklin jos vaan osaa niissä asioida. Meillä tais olla välitysmaksu 1000 euroa ja siihen kuului kaikki kulut. Itse vaan hyppäs autoon ja lähti kotia kohti. Ja kyllä siinä säästi ja toivottavasti tulee vielä veroistakin jotakin takaisin. Niin ja tehtaan takuu on ihan samoin voimassa täälläkin. Ja meillä kilometrit oli tasan kaikki mittarissa. Kyllä ne hinnan ja kilometrien suhteet on sielläkin aika vakiot eli poikkeviin suhteisiin ei tässäkään tapauksessa kannata sekaantua.
Alkuperäinen kirjoittaja Lyylikki:Alkuperäinen kirjoittaja mie:Alkuperäinen kirjoittaja Lyylikki:Alkuperäinen kirjoittaja käsitys:Käsittääkseni uusista autoista on aika helppo tarkistaa ne todelliset ajokilometrit sieltä tietokoneesta tai mikä se nyt ikinä onkaan kun se auto laitetaan sinne piuhojen päähän ja sieltä tulee sitten kaikenlaista vika-, kilometri- ja muuta historiaa. Näin ainakin näissä kalliimmissa autoissa. Ja mitään normaalia perheluokan autoa sieltä ei kannata kai tuoda, vaan nimenomaan isompia ja kalliimpia merkkejä ja malleja joita Suomen markkinoilla vähemmän on tarjolla.
Oikein käsitetty. Kysymys kuuluukin missä se auto koneen ääreen lykätään? Menetkö itse tarkistamaan auton huoltoliikkeessä vai tarkastetaanko se Suomessa kun kaupat on jo tehty.
Isälleni kävi noin, toi auton jolla oli ajettu 100 th km. Ekassa huollossa Suomessa paljastui kilometrejä olevan reilusti päälle 300 th...
No pitää tehdä sellainen välityssopimus auton tuojan eli trokarin (ei liikkeen)
kanssa, että kilometrit varmennetaan ennen ostoa. Koska onhan ne huollot sielläklin jos vaan osaa niissä asioida. Meillä tais olla välitysmaksu 1000 euroa ja siihen kuului kaikki kulut. Itse vaan hyppäs autoon ja lähti kotia kohti. Ja kyllä siinä säästi ja toivottavasti tulee vielä veroistakin jotakin takaisin. Niin ja tehtaan takuu on ihan samoin voimassa täälläkin. Ja meillä kilometrit oli tasan kaikki mittarissa. Kyllä ne hinnan ja kilometrien suhteet on sielläkin aika vakiot eli poikkeviin suhteisiin ei tässäkään tapauksessa kannata sekaantua.
No saksaa puhumaton isäni ei ihan itsekseen käynyt sitä autoa hakemassa, kyllä se tuli ihan liikkeen kautta ja ihan viimisen päälle tarkastettuna
.
Tietenkään kaikki saksalaiset eivät ole huijareita, jotka vääntelevät mittareita miten tykkäävät, mutta tuon kokemuksen jälkeen en ostaisi autoa, jota en ole itse käyttänyt siellä koneella.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:kannattaa tuoda sellainen, mitä myydään/ on myyty suomessa uutena, muuten osat on ongelma. Nimim. omistan suomen ainoan, johon osat maksaa hunajaa.