Seksiseuraa netistä&tapaaminen

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ......
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
?

......

Vieras
Onko kukaan hakenut netistä pelkkää seksiseuraa ja tavannut sitten niitä miehiä?
Itselläni on ilmoitus iskurissa, vastauksia on tullut paljon.. miten uskallan tavata sitä kautta miehen? Mietin jos se onkin joku hullu murhaaja :D Kun eipä sitä seksiä voi oikein yleisellä paikalla harrastaa :)

Niin no - tapaaminen kantsii sopia esim. johonkin kahvilaan. Minnekään ei sitten kannata lähteä tyypin kanssa jos hiukankin tuntuu epämiellyttävältä. Jos synkkaa, niin siitä vaan.

Mulla oli aina joku luottohenkilö, joka tiesi minne lähdin ja kenen (siis nimimerkin ja mistä olin kyseisen uroon löytänyt) kanssa. Ja tavatessa myös kerroin seuralaiselleni tämän.

Mulla oli aina joku luottohenkilö, joka tiesi minne lähdin ja kenen (siis nimimerkin ja mistä olin kyseisen uroon löytänyt) kanssa. Ja tavatessa myös kerroin seuralaiselleni tämän.
Minulla on ilmoitus iskurissa ja sähköposti ja ilmoitus teksti osoite on anonyymi palvelimen kautta, joten nimimerkin kertomisella ei ole mitään merkitystä, sitä kuka olen ei saa kukaan selville ellen itse kerro sitä.

Kuulostaa säälittävältä harrastukselta hakea ventovieraita seksikumppaneita netistä. Ettekö te arvosta itseänne? Sieltä tuskin löytyy vahvoja ja selkärankaisia miehiä, joiden kanssa voisi alkaa seurustelemaan. Tulee lähinnä mieleen heikot krooniset pettäjät tai epätoivoiset runkkarit!

[QUOTE="sinkku";30798187]Kuulostaa säälittävältä harrastukselta hakea ventovieraita seksikumppaneita netistä. Ettekö te arvosta itseänne? Sieltä tuskin löytyy vahvoja ja selkärankaisia miehiä, joiden kanssa voisi alkaa seurustelemaan. Tulee lähinnä mieleen heikot krooniset pettäjät tai epätoivoiset runkkarit![/QUOTE]

Mitä väliä on selkärangalla ellei halua sitä vakisuhdetta vaan vain seksiseuraa? :O

Minusta seksi kuuluu vain parisuhteeseen! En halua seksiä ilman sitoumuksia...no minulla toisaalta ollut aina parisuhde, että vaikea sanoa...Mutta teoriassakaan en edes uskaltaisi luottaa kehenkään noin paljoa, mistä tosiaan tietää mikä tyyppi kyseessä!! Hullu, murhaaja, raiskaaja, muuten vaan "vinksahtanut"..jotenkin ajattelen, että ne "hyvät tyypit" ovat jo varattuja ja toki eroja tulee jne...mutta , että sitten etsitään se oikea kummpani....mutta kukin toki tyylillään, mut kannattaa olla varovainen kaikenlaisten ilmoitusten kanssa, ties kuka vastaa..

[QUOTE="Anonyymi";30798164]Minulla on ilmoitus iskurissa ja sähköposti ja ilmoitus teksti osoite on anonyymi palvelimen kautta, joten nimimerkin kertomisella ei ole mitään merkitystä, sitä kuka olen ei saa kukaan selville ellen itse kerro sitä.[/QUOTE]

No mä tapailinkin vain tyyppejä jotka pyörivät tietyissä chateissä ja jonka joku muu tiesi tai tunsi.

Tulee väkisinkin mieleen, oletteko te kokeneet hyväksikäyttöä tai muuta väkivaltaa joskus? Ei kai nyt tervekätisen -ja järkisen naisen tarvitse hakea seuraa törkypalstoilta. Ettekö te löydä sopivaa kumppania ihan livenä, oikeaan suhteeseen, mihin kuuluu myös välittämistä ja vastuuta? Kuulostaa aika holtittomalta touhulta. Ei ole mukava kertoa myöhemminkään seurustelukumppanilleen, jos siihen asti seksielämä on... no, huorahtavaa.

[QUOTE="siiri";30798239]Tulee väkisinkin mieleen, oletteko te kokeneet hyväksikäyttöä tai muuta väkivaltaa joskus? Ei kai nyt tervekätisen -ja järkisen naisen tarvitse hakea seuraa törkypalstoilta. Ettekö te löydä sopivaa kumppania ihan livenä, oikeaan suhteeseen, mihin kuuluu myös välittämistä ja vastuuta? Kuulostaa aika holtittomalta touhulta. Ei ole mukava kertoa myöhemminkään seurustelukumppanilleen, jos siihen asti seksielämä on... no, huorahtavaa.[/QUOTE]

Mutkun tiedätkös. silloinkin, kun ei ole valmis suhteeseen, on ihmisellä seksuaalisia tarpeita.

Ja nykyisen löysin itse (myöhemmin kun jo kaipasin suhdettakin) laittamani treffi-ilmoituksen avulla. Ja joo, alusta asti tuo tiesi että mulla on olut miehiä vaikka muille jakaa.

Meitä on erilaisia tällä pallolla -onneksi!

No voi jumalauta. Itse ainakin rakastan seksiä ylikaiken. Enkä mitään suhdetta haluan. Kai sitä nyt aikuinen ihminen saa tehdä mitä haluaa.
Ehkä pitänee vaan luottaa ja käydä ensin vaikka kahvilla jonkun mukavan kanssa. Eiköhän sielläkin kuitenkin ihan samoja ihmisiä ole, kun mitä esim. Kaupungilla näkee.
Todella paljon varattuja miehiä. Oliskohan varattu perheellinen luotettavampi ;)

[QUOTE="huuhaa";30798248]Missä chateissä se sisäpiiri pyörii? Mistäpäin Suomea tapasit näitä?[/QUOTE]

No mä viihdyin bdsm-aiheisilla seksipalstoilla. Sisäpiiristä en kyllä ole kuullutkaan. :D
Tapaillut olen Turussa, pk-seudulla ja Tampereella ainakin.

Johan on taas umpimielisiä impiumpilampia liikkeellä. Eivät ilmeisesti ymmärrä mitään seksin päälle.

Yhden miehen olen tavannut iskurin kautta ja muita (yli 10) yhden chattipalstan kautta. Kaikki ovat olleet mukavai ja asiallisia tyyppejä. Vain pari kertaa on ollut treffit ensin julkisella paikalla, mutten olen mennyt suoraan miehen luokse ja aina on seksi luistanut hyvin.

Siis oikeasti varokaa, hommatkaa kunnon suhde mielummin. Kaveri sai elinikäisen riesan (herpeksen) itselleen, kun nettikumppani ottikin kesken aktin kondomin pois. Kaveri ei huomannut mitään (olivat takaapäin) kunnes sitten mies laukesi selälle... Näitä saman sortin tartuttajia osunut muillekin tutuille, tosin eivät mistään netistä ole.

Onko kukaan hakenut netistä pelkkää seksiseuraa ja tavannut sitten niitä miehiä?

Seksiseuraa olen useinkin hakenut. Mutta olen heteromies, joten niitä murhamiehiä tms ei ole niinkään tarvinnut pelätä. Tapaamisen olen aina sopinut kuitenkin yleiselle paikalla. Seksiseuraa -sivustolta olen löytänyt paljon hyödyllistä tietoa. Aina ei toki ole seuraa löytynyt, mutta sen verran usein kuitenkin, että aika-ajoin sen etsimiseen jaksaa vaivaa nähdä. No niin, alkoi taas tehdä mieli kun rupesi asiaa ajattelemaan.