Onko nuorella parilla oikeus isänpäivään?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kiltti ja vietävissä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kiltti ja vietävissä

Vieras
Saako nuori pari viettää isänpäivää lapsensa kanssa? Vai ovatko he velvollisia viettämään isänpäivän isovanhempien kanssa vaikka ajatus ahdistaa? Mitä mieltä olette?
 
ööh, tietysti on oikeus isänpäivään. ei mekään lähdetä erikseen isänpäivää juhlimaan omien vanhempiemme luo, vaikka meillä ei ole omia lapsia. onnittelut soitetaan ja sillä selvä
 
Meille osui äitienpäivä ensin ja ilmoitin mummoille haluavani juhlia itse äitienpäivää. Mummot asuvat satojen kilometrien päässä, joten siellä käynnit veivät aina koko päivän. Alkuun olivat harmissaan, mutta molemmat myönsivät ymmärtävänsä eikä asiasta tullut sen kummempaa juttua. Isänpäivänä mies ilmoitti saman asian. Vietämme siis isänpäivää ihan oman perheen kesken. Edeltävänä viikonloppuna käymme aina isovanhemmilla, joten huomioimme kyllä isänpäivän.
 
Elämäni ekan äitienpäivän joutuin käymään anoppilassa. Sen jälkeen ollaan aina käyty edellinen viikonloppu, mieheni ymmärsi. Jos asuismme lähellä, käytäisiin varmasti oikeana päivänä (tai vietäisiin vanhemmat ulos syömään), mutta meillä se tarkoittaa viikonloppureissua.

Te teette, kuten parhaaksi koette, mutta yrittäkää otta myös isovanhempien tunteita huomioon!
 
Alkuperäinen kirjoittaja ...:
kyllä jos mun lapset ei viettäis mun kanssa äitienpäivää vaikka heillä omia lapsia niin suuttuisin ja syvästi.

jopas olet ahdasmielinen :o siinä vaiheessa he ovat ensisijaisesti äitejä, toissijaisesti sun lapsia. onneksi omalta äidiltäni en koskaan voisi tuollaista suhtautumista odottaa.
 

Yhteistyössä