E
ei ole velvollisuutta
Vieras
ei ole kummallakaan osapuolella minkäänlaisia velvollisuuksia. ei lapsenlapsillakaan siis. jos ei isovanhemmat halua hoitaa lapsenlapsiaan, niin varmaankin se loppuaika elämästä on aika yksinäistä aikaa siellä vanhainkodissa. mutta minkä taakseen jättää sen edestään löytää. tai mitä kylvää, sitä niittää... elämä vaan on sellaista että kaikkea ei voi saada. joskus täytyy myös olla se, joka antaa. jos ei muuta niin aikaansa.