V
"vieras"
Vieras
Mitä mieltä olette, jos he haluavat mieluummin vaikka matkustella, mökkeillä, harrastaa ym. kuin viettää aikaa lastenlastensa kanssa?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja meidän;26166032:isovanhemmat sanoo ettei ole mitään menoja vaikka oliskin. On mummu jopa perunut lääkärinsäkin kun ei ole halunnut kieltäytyä hoitamisesta. Tosi rasittavaa kun en todellakaan haluaisi että peruvat omia menojaan. Ei auta vaikka on sanottu asiasta
Säälittävää... Hmmm. Yritän jatkossa muistaa tämän puolen. Kiitos!Ei ole velvollisuutta tietenkään, mutta vähän se on säälittävää jos eivät huomaa mitä menettävät.
Ei ole velvollisuutta.
Mutta on oikeus.