V
vieras
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja röppö:ja eiköhän jokainen valitse oman ammatin ihan itse..jos ei kestä työaikoja ni ammatin vaihto edessä???![]()
Niin just! Kaikkien lastenhoitajien pitäisi ajatella noin! Helpompi työ jossain muualla ja parempi palkka ja jokainen hoitakoon itse lapsensa. Jos ei löydy hoitopaikkaa ni se on voi voi. Sitä pitää jäädä kotihoidontuelle tai valjastaa isommat lapset hoitajiksi. Vai oliko se niin vielä kultaisella kuuskytluvullakin, että jätettiin ne lapset lukkojen taakse kotiin työpäivän ajaksi, kun ei yhteiskunta tarjonnut päivähoitoa? Pärjäähän ne koiratkin päivän verran yksin kotona ja onhan lapset nyt fiksumpia kuin eläimet?