kfkfkf
Mä tykkään kyllä teemasta paljon, mutta ärsyttää kovasti kun ne eivät mahdu astiakaappiin kuivumaan.
Mitkä niistä? Meillä mahtuu kyllä, toki ne voisi siinä olla syvemmälläkin, mutta pysyvät kyllä pystyssä ihan hyvin. Sekä matalat, että syvät lautaset.Mä tykkään kyllä teemasta paljon, mutta ärsyttää kovasti kun ne eivät mahdu astiakaappiin kuivumaan.
Siellä pöohjassa on leima, lasituksen alla. Ei tartte sitä tarraa siinä varjella.miten niissä iittalan kipoissa saa sen merkin säilymään, jos sitä ei löydy kippo ei ole minkän arvoinen.
tuikkujahan ei trvii pestä, mutta esin kupit ja lautaset
Näin muuten kirpparilla yks päivä mustia lautasia jotka olivat aivan kuin teemaa, vain euron kappale. Mutta niissä ei ollut mitään leimoja ja pohjassa meni sellainen rannu mitä teemoissa ei meneAlkuperäinen kirjoittaja pöööööööö;28529843:Mä tunnistan iittalan ilman merkkiäkin ja itse revin ne aina pois. Pidän modernista ja hillitystä muotoilusta. Meillä on myös perintönä saatua vanhaa arabiaa joka on tunnearvoltaan korvaamatonta.
Niin aattele, että kaikista merkkituotteista on tehty halpiskopiot...Näin muuten kirpparilla yks päivä mustia lautasia jotka olivat aivan kuin teemaa, vain euron kappale. Mutta niissä ei ollut mitään leimoja ja pohjassa meni sellainen rannu mitä teemoissa ei mene
Miten voikaan olla niin samannäköisiä :O
Naapurin plikkaa täälläkin kannatetaan.meijjän lappilaisten pitää vetää kotiinpäin ja hörsiä kaffet kitusiin Pentikin Anun kipoista
Iittalan kupit ei ole mistään kotosin
Tottakai halvemmallakin saa astioita. Mutta kun ostaa tänään 5 eurolla, voi 20 vuoden päästä myydä pois 10:llä eurolla. Tai kenties jopa isommalla summalla ihan riippuen siitä, paljonko niitä vanhoja astioita on myynnissä.on se kallis jos vitosen on kappale, halvemmalalkin saa astioita.