Kokemuksesta voinkertoa, että ostin Tiimarista halpis tuikun. Näytti samanlaiselta kuin Iittalan lasituikku. Toisella kerralla kun käytin tuikkua, se hajosi kahteen osaa kun tuikku kuumensi sen. Että se siitä tuikusta. Iittakan tuikuista ei yksikään ole hajonnut.mistä se muuten erotta kuin merkistä?
Jos merkkiä ei ole ei voi mitenkään tietää onko se iittalaa.....
Mulla on kolme iitttalan tuikkua. Yhäkän en itse ole ostanut, enkä tule ostamaankaan. JA kas kummaa, mun HALPIStuikut on kestäneet jo vuosia, osa jopa 20 vuotta =)
Mikä rannu?Näin muuten kirpparilla yks päivä mustia lautasia jotka olivat aivan kuin teemaa, vain euron kappale. Mutta niissä ei ollut mitään leimoja ja pohjassa meni sellainen rannu mitä teemoissa ei mene
Miten voikaan olla niin samannäköisiä :O
Kyllä minä mielummin annan vaikka perinnöksi ison kasan vanhaa iittalaa tuikkukippoja ym kuin jotakin halpiskamaa, saa sitten ainakin noista iittaloista edes jotakin rahaa jos muuten ei saa, tosin kuin halpis kamat joutuu roskiin ei mene edes kirppiksellä myydenmistä se muuten erotta kuin merkistä?
Jos merkkiä ei ole ei voi mitenkään tietää onko se iittalaa.....
Mulla on kolme iitttalan tuikkua. Yhäkän en itse ole ostanut, enkä tule ostamaankaan. JA kas kummaa, mun HALPIStuikut on kestäneet jo vuosia, osa jopa 20 vuotta =)
Kaiken muun ymmärrän, mutta että Teema on sinusta niin kaunista, että ostat sitä kauneuden takia, ja Ikeassa on sitten sitä rumaa? Öh. Siis Teema, joka on niiiin persoonaton, tavis ja joka ikisessä kuppilassa ja koulussakin. No miten vaan, mutta en kyllä usko että ne Teemat edes sinusta ovat kauniimpia kuin jotkut Ikean perusastiat.Toiset nauttii eri asioista kuin toiset. Mä tykkään, että meillä kotona on esineitä jotka on kauniita. Mieluummin syön ruokani teemasta kuin ikean lautasista Mieluummin ostin 390 eurolla eero aarnion valaisimen, kuin et oisin menny sama raha kourassa ikeaan ostoksille.
Toiset menis ehdottomasti mieluummin sinne ikeaan, kuin ostaisivat yhden valaisimen. Ei sekään ole väärin
Minun mielestä teema on nimenomaan kaunis ja tyylikäs astiasarja, niistä on karsittu kaikki turha pois, ovat todella funktionaalisia ja yksinkertaisia.Kaiken muun ymmärrän, mutta että Teema on sinusta niin kaunista, että ostat sitä kauneuden takia, ja Ikeassa on sitten sitä rumaa? Öh. Siis Teema, joka on niiiin persoonaton, tavis ja joka ikisessä kuppilassa ja koulussakin. No miten vaan, mutta en kyllä usko että ne Teemat edes sinusta ovat kauniimpia kuin jotkut Ikean perusastiat.
ps. meilläkin on teemaa, mutta ei nyt sen huippukauneuden takia
Niin minunkin iittalan juhla-kahviastiasto jonka sain perinnöksi mummoltani <3mun juhla-astiat ovat kyllä ketäneet juhlat aivan hyvin, koska nitä käytetään VAIN juhlissa. Arkena voin juoda kahvit eripari kupeista ja jopa muovimoteista =D
enkä myöskän pesisi ikinä juhla-astioita astianpesukoneessa. Mun tietäkseni iittalaa ei edes suositella konessa pestäväksi aiknakinmun tuikkukipoissa lukee etteivät sovellu konepesuun
Enpä ikinä ole tiskikoneeseen tuikkukippoja laittanut,on sitten Iittalaa tai muuta...mun juhla-astiat ovat kyllä ketäneet juhlat aivan hyvin, koska nitä käytetään VAIN juhlissa. Arkena voin juoda kahvit eripari kupeista ja jopa muovimoteista =D
enkä myöskän pesisi ikinä juhla-astioita astianpesukoneessa. Mun tietäkseni iittalaa ei edes suositella konessa pestäväksi aiknakinmun tuikkukipoissa lukee etteivät sovellu konepesuun
varmasti löytyy, mut näin 100km päässä lähimmäst ikeasta, on paljon helpompaa (ja halvempaa ) hakea sen rikkoutuneen astian tilalle uusi tosta 1km päässä olevasta iittalan myymälästä, tai jostain muusta lähempänä olevasta kaupasta.Mitä olen Ikeassa katsellut, sielläkin on ollut ihan kauniita, yksinkertaisia ja funktionaalisia astioita. Mut uskotaan, ne ei oo Iittalaa niin ne ei oo kauniita.
Sä et taida sitten järjestää juhlia kovin usein? Meillä juhla-astiat ovat pöydässä useamman kerran joka vuosi: jouluna, syntymäpäivinä (lasten syntymäpäivinä on tapana kutsua myös meidän vanhempien sisaruksia ja heidän lapsia perheineen, kovin usein, kun ei heitä tule nähtyä), ja jos on jokin muu syy juhlia.mun juhla-astiat ovat kyllä ketäneet juhlat aivan hyvin, koska nitä käytetään VAIN juhlissa. Arkena voin juoda kahvit eripari kupeista ja jopa muovimoteista =D
Niinpä, nämä ovat mm. niitä syitä miksi meilläkin on sitä Teemaa ja Arcticaa. Mutta ehkä jollekin se Teeman kauneus on sitten niin huikeaa.Alkuperäinen kirjoittaja keppälerttu;28533625:varmasti löytyy, mut näin 100km päässä lähimmäst ikeasta, on paljon helpompaa (ja halvempaa ) hakea sen rikkoutuneen astian tilalle uusi tosta 1km päässä olevasta iittalan myymälästä, tai jostain muusta lähempänä olevasta kaupasta.
ja töissä meillä on ikean astioita, kesätävät kyllä hyvin, mut kun noin vuoden välein käydään hakemassa lisää astioita,ni ylläripylläri ei olekkaan enää samoja myynnissä, vaan pitää ostaa erilaisia.
Ikeassa on ihan kauniita astioita - se mutta tulee siitä, että ne eivät kestä, muutaman vuoden päästä sarjaa ei pysty enää täydentämään, ja jos joku astia kestäisikin pidempään, esim. lautasten pinta naarmuuntuu todella nopeasti. Se ei ole kaunista.Mitä olen Ikeassa katsellut, sielläkin on ollut ihan kauniita, yksinkertaisia ja funktionaalisia astioita. Mut uskotaan, ne ei oo Iittalaa niin ne ei oo kauniita.
No ei sen Ikean konseptin mukaan ihan kauhean suuri ylläripylläri pitäisi olla.Alkuperäinen kirjoittaja keppälerttu;28533625:ja töissä meillä on ikean astioita, kesätävät kyllä hyvin, mut kun noin vuoden välein käydään hakemassa lisää astioita,ni ylläripylläri ei olekkaan enää samoja myynnissä, vaan pitää ostaa erilaisia.