Ei oo liitos kipuja, niitä on ollu n.14 rv asti, ne on erilaisia.. Tää särkee niinku tohon nimenomaan häpyluuhun, ei ala vatsaan.. =)Alkuperäinen kirjoittaja Empuuu:Taitaa olla liitoskipuja ja kuuluu asiaan.
No eikö siellä se häpyliitos juuri veny ja pauku?Alkuperäinen kirjoittaja Juupeli:Ei oo liitos kipuja, niitä on ollu n.14 rv asti, ne on erilaisia.. Tää särkee niinku tohon nimenomaan häpyluuhun, ei ala vatsaan.. =)Alkuperäinen kirjoittaja Empuuu:Taitaa olla liitoskipuja ja kuuluu asiaan.
Mulla liitoskivut on ollu joko oikeella tai vasemmalla puolella alavatsaa, semmosta vihlomista myöskin.. Mutta tämä kipu on itse toosassa nyt Noh, näköjään sitä oppii jotain uutta neljännessäkin raskaudessaAlkuperäinen kirjoittaja Empuuu:No eikö siellä se häpyliitos juuri veny ja pauku?Alkuperäinen kirjoittaja Juupeli:Ei oo liitos kipuja, niitä on ollu n.14 rv asti, ne on erilaisia.. Tää särkee niinku tohon nimenomaan häpyluuhun, ei ala vatsaan.. =)Alkuperäinen kirjoittaja Empuuu:Taitaa olla liitoskipuja ja kuuluu asiaan.
Mä olen ymmärtänyt liitoskivuista, että ne voi pahentua joka raskauden myötä.
Enhän mä mikään asiantuntija ole, mutta omat häpy/nivuskipuni olen liitoskivuiksi ajatellut.Alkuperäinen kirjoittaja Juupeli:Mulla liitoskivut on ollu joko oikeella tai vasemmalla puolella alavatsaa, semmosta vihlomista myöskin.. Mutta tämä kipu on itse toosassa nyt Noh, näköjään sitä oppii jotain uutta neljännessäkin raskaudessaAlkuperäinen kirjoittaja Empuuu:No eikö siellä se häpyliitos juuri veny ja pauku?Alkuperäinen kirjoittaja Juupeli:Ei oo liitos kipuja, niitä on ollu n.14 rv asti, ne on erilaisia.. Tää särkee niinku tohon nimenomaan häpyluuhun, ei ala vatsaan.. =)Alkuperäinen kirjoittaja Empuuu:Taitaa olla liitoskipuja ja kuuluu asiaan.
Alkuperäinen kirjoittaja Empuuu:Enhän mä mikään asiantuntija ole, mutta omat häpy/nivuskipuni olen liitoskivuiksi ajatellut.Alkuperäinen kirjoittaja Juupeli:Mulla liitoskivut on ollu joko oikeella tai vasemmalla puolella alavatsaa, semmosta vihlomista myöskin.. Mutta tämä kipu on itse toosassa nyt Noh, näköjään sitä oppii jotain uutta neljännessäkin raskaudessaAlkuperäinen kirjoittaja Empuuu:No eikö siellä se häpyliitos juuri veny ja pauku?Alkuperäinen kirjoittaja Juupeli:Ei oo liitos kipuja, niitä on ollu n.14 rv asti, ne on erilaisia.. Tää särkee niinku tohon nimenomaan häpyluuhun, ei ala vatsaan.. =)Alkuperäinen kirjoittaja Empuuu:Taitaa olla liitoskipuja ja kuuluu asiaan.
Kysy neuvolosta, jos mietityttää.