Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Empuuu:Taitaa olla liitoskipuja ja kuuluu asiaan.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Juupeli:Alkuperäinen kirjoittaja Empuuu:Taitaa olla liitoskipuja ja kuuluu asiaan.![]()
Ei oo liitos kipuja, niitä on ollu n.14 rv asti, ne on erilaisia.. Tää särkee niinku tohon nimenomaan häpyluuhun, ei ala vatsaan.. =)
Alkuperäinen kirjoittaja Empuuu:Alkuperäinen kirjoittaja Juupeli:Alkuperäinen kirjoittaja Empuuu:Taitaa olla liitoskipuja ja kuuluu asiaan.![]()
Ei oo liitos kipuja, niitä on ollu n.14 rv asti, ne on erilaisia.. Tää särkee niinku tohon nimenomaan häpyluuhun, ei ala vatsaan.. =)
No eikö siellä se häpyliitos juuri veny ja pauku?
Mä olen ymmärtänyt liitoskivuista, että ne voi pahentua joka raskauden myötä.
Alkuperäinen kirjoittaja Juupeli:Alkuperäinen kirjoittaja Empuuu:Alkuperäinen kirjoittaja Juupeli:Alkuperäinen kirjoittaja Empuuu:Taitaa olla liitoskipuja ja kuuluu asiaan.![]()
Ei oo liitos kipuja, niitä on ollu n.14 rv asti, ne on erilaisia.. Tää särkee niinku tohon nimenomaan häpyluuhun, ei ala vatsaan.. =)
No eikö siellä se häpyliitos juuri veny ja pauku?
Mä olen ymmärtänyt liitoskivuista, että ne voi pahentua joka raskauden myötä.
Mulla liitoskivut on ollu joko oikeella tai vasemmalla puolella alavatsaa, semmosta vihlomista myöskin.. Mutta tämä kipu on itse toosassa nytNoh, näköjään sitä oppii jotain uutta neljännessäkin raskaudessa
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Empuuu:Alkuperäinen kirjoittaja Juupeli:Alkuperäinen kirjoittaja Empuuu:Alkuperäinen kirjoittaja Juupeli:Alkuperäinen kirjoittaja Empuuu:Taitaa olla liitoskipuja ja kuuluu asiaan.![]()
Ei oo liitos kipuja, niitä on ollu n.14 rv asti, ne on erilaisia.. Tää särkee niinku tohon nimenomaan häpyluuhun, ei ala vatsaan.. =)
No eikö siellä se häpyliitos juuri veny ja pauku?
Mä olen ymmärtänyt liitoskivuista, että ne voi pahentua joka raskauden myötä.
Mulla liitoskivut on ollu joko oikeella tai vasemmalla puolella alavatsaa, semmosta vihlomista myöskin.. Mutta tämä kipu on itse toosassa nytNoh, näköjään sitä oppii jotain uutta neljännessäkin raskaudessa
![]()
Enhän mä mikään asiantuntija ole, mutta omat häpy/nivuskipuni olen liitoskivuiksi ajatellut.
Kysy neuvolosta, jos mietityttää.