A
avutonjanolotyyppi
Vieras
Voiko Gigantis ostaa käteisellä vai onko se noloo jos lyön 500egeä myyjän kouraan? Ps rahaa ei ole tilillä
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Turha niiden köyhien tulla joilla ei ole rahaa tilillä!
myyjänKenen luulet asiasta järkyttyvän?
myyjän![]()
omasta firmasta kassasta tyhjennetään joskus käteistä jolla sitten maksetaan, joskus tuntuu että joku tuijottaa kun lyö seteliä pöytään isoissa ostoksissa, vähän niinku joo eikö tilillä ole mitään... tai sit vaan itse vaan kuvittelee turhia
No en mä mistä autoista ny puhu. Ihan kiltisti kassan ja tilitoimiston kautta menee asiakkaiden maksut ja tiedot omista käteisnostoista.