Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja piprane ema:www.netanttila.com
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:eikö ikeastakaan saa sitä korttia..sillon saa "osamaksulla"
Alkuperäinen kirjoittaja Jonna-:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:eikö ikeastakaan saa sitä korttia..sillon saa "osamaksulla"
Kai senkin kortin saamiseen vaaditaan työpaikka?
Alkuperäinen kirjoittaja anuuu:Alkuperäinen kirjoittaja Jonna-:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:eikö ikeastakaan saa sitä korttia..sillon saa "osamaksulla"
Kai senkin kortin saamiseen vaaditaan työpaikka?
eiks kaikkiin osamaksuihin vaadita säännölliset työtulot?
Alkuperäinen kirjoittaja anuuu:Alkuperäinen kirjoittaja Jonna-:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:eikö ikeastakaan saa sitä korttia..sillon saa "osamaksulla"
Kai senkin kortin saamiseen vaaditaan työpaikka?
eiks kaikkiin osamaksuihin vaadita säännölliset työtulot?
Alkuperäinen kirjoittaja hajuherne81:ikeasta saa kortin vaikka ei ole töissä! :wave:
Alkuperäinen kirjoittaja Jonna-:Alkuperäinen kirjoittaja hajuherne81:ikeasta saa kortin vaikka ei ole töissä! :wave:
Saa sieltä kai jonkun kortin, minkä mäkin tiedän, saiko sillä jotain alennusta tms. ?? Mut saax sieltä muka luottokortin ilman työtuloja??
Alkuperäinen kirjoittaja hajuherne81:Alkuperäinen kirjoittaja Jonna-:Alkuperäinen kirjoittaja hajuherne81:ikeasta saa kortin vaikka ei ole töissä! :wave:
Saa sieltä kai jonkun kortin, minkä mäkin tiedän, saiko sillä jotain alennusta tms. ?? Mut saax sieltä muka luottokortin ilman työtuloja??
hei-kortin saa,eikö se ole luotollinen....ostat ja maksat erissä...
lue ikean sivuilta.
joitakin tarjouksia on hei kortilla...
monet kaverini ovat kotihoidontuloilla ja ovat saaneet kortin sieltä.
Alkuperäinen kirjoittaja Jonna-:Alkuperäinen kirjoittaja hajuherne81:Alkuperäinen kirjoittaja Jonna-:Alkuperäinen kirjoittaja hajuherne81:ikeasta saa kortin vaikka ei ole töissä! :wave:
Saa sieltä kai jonkun kortin, minkä mäkin tiedän, saiko sillä jotain alennusta tms. ?? Mut saax sieltä muka luottokortin ilman työtuloja??
hei-kortin saa,eikö se ole luotollinen....ostat ja maksat erissä...
lue ikean sivuilta.
joitakin tarjouksia on hei kortilla...
monet kaverini ovat kotihoidontuloilla ja ovat saaneet kortin sieltä.
Vai ovatko he hommanneet kortin ennen kht jäämistä? siis kunovat olleet vielä töissä.
Ikean sivuilta:
hei-kortti on IKEA Oy:n tavarataloasiakkaille tarkoitettu ohjelma, joka tarjoaa etuja IKEA-tavaratalon asiakkaille. Ohjelman omistaja ja ylläpitäjä on IKEA Oy. Ohjelmaan kuuluu kahdenlaisia jäseniä: luotto- ja käteiskorttiasiakkaita. Kaikki jäsenet saavat samat edut. Sen lisäksi hei-luottokortin omistaville jäsenille tarjotaan rahoitusmahdollisuuksia ja niihin liittyviä etuja ja tarjouksia. Käteiskorttiasiakas voi anoa luottokorttia milloin vain. Luoton myöntää IKANO Rahoitus Oy. hei-luottokortista on säädetty erilliset ehdot, jotka täydentävät alla olevia ehtoja.
Mä en usko että mä saisin :/
Alkuperäinen kirjoittaja Nöf nöf täti:Huutonetti, vaik siel ei käy osamaksu, mut saa sen verran edullisesti että ei tarvii ositella.