Sohvat Hobby hallista

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Onko kukaan tilannut sohvia Hobby hallista? onko ollut hyvät sohvat? kannattaako tilata? meillä ois uusien sohvien osto edessä eikä oikeen oo rahaa käteisellä ostaa ja tuolta sais osamaksulla.

Melkein joka huonekalukauppakin myy osamaksulla. Kannattaa tosin kiinnittää huomiota kuluihin: osalla on aina niitä korottomia osamaksuja, mutta niissäkin usein joku "laskutusmaksu" per lasku. Mutta itse ainakin haluaisin nähdä ne sohvat ja testata ja mittailla.

oletkos tullut ajatelleeksi paljonko niille edullisille sohvillesi jää hintaa kun osamaksulla makselet?Kannattasikohan laittaa joka kuukausi nyt vaikka tuo osamaksusumman verran rahaa jemmaan ja säästää koroissa ja ostaa sitten kerralla kunnolliset sohvat käteisellä;)
Minulla ei ainakaan olisi vara ostaa osamaksulla ja maksaa pelkkiä korkoja 100e siis tajuatko mitä tuollakin summalla saa vaikka ruokakaupasta.
Suomisoffallahan on monasti niitä tarjouksiakin että saa kunnon sohvaryhmän 200e

Riippuu varmasti sohvista, mutta me ostettiin pari vuotta sitten vuodesohva hintaan 199e. Kun se tuli meille ja ehti olla n. viikon, saumat ratkesivat.. Palautukseen lähti eikä otettu uutta. Tietysti tuo hintakin voi kertoa jotain.. Mutta kuljetus toimi näppärästi ja nopeasti. Kotia tuotiin ja kotoa haettiin kun haluttiin palauttaa.

Mä olen silloin joskus ostanut sieltä sohvan kun kotoota muutin ja siitäkin on pian 10vuotta. Tuolla se meillä on edelleen käytössä takkahuoneessa ja on vieras vuoteena (siis sellainen levitettävä malli) että en valita :)

Yhteistyössä