H20 Mop Ultra- höyrypuhdistin, käyttökokemuksia?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vakio harmaana
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Meillä on toi.
Ja itse kyllä tykkään mutta en pese sillä lattioita vaan ne pesen tavallisella Sini-mopilla.
Mutta itse pesen tolla lieden, pesuhuoneen, saunan, vessan ja ikkunat. Niihin se on ihan kätevä.
Vettä tulee kyllä mutta noissa paikoissa se ei haittaa. Saunan tolla putsaa tosi nopeesti. Vaatteitakin höyryttänyt sillä ja jälki ihan hyvä.

Tvinsin nettisivulla ainakin huijauksen makua. Mainostavat tuotetta hinnalla, johon vasta lopuksi lisäävät arvonlisäveron ym. Liekö jopa kauppalain vastaista? Joka tapauksessa sen verran huono vaikutelma jäi tvIns-merkistä nettisivujen perusteella että jätin ostamatta.

Itse ostin tvinssin höyry mobin mattojen pesuavarten,erittäin hidas onpestä kun vesisäiliö on pieni ja höyryn teho heikko lisäksi pitäisi olla kuumempaa kun tahrat ei lähde puolessa tunnissa. Muoviosat hajoaa itse olen kiristellyt ruuveja usein nyt hajosi varsi osa irti joten auton alumiini vanteista voi pikeä yrittää poistaa. Vaikka taitaa siihenkin olla painepesuri ja vanteen pesuaine nopeampaan, yritän puhdistaa vesilukkoja wc .ssä sillä kun alin kerros niintulee pikku kärpäsiä jostain.tämä tabletti kirjoittaa sanat yhteen on joku virus turva pettänyt joten toteanostakaa
kärsheer ammatti malli kestää elämän

Yhteistyössä