Mistä tilata vaatekaappi?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Jonna-
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Jonna-

Jäsen
16.08.2007
242
0
16
siis että sais vielä osamaksulla :D Ei ole rahaa ostaa kaupasta ja maksaa käteisellä, eikä korttejaan ole/eikä saada.
Ei ole hobbyhallilla, ei josef., ei ellos. Kirppareiltakaan ei ole löytynyt. Jelppikää! =)
 
Alkuperäinen kirjoittaja anuuu:
Alkuperäinen kirjoittaja Jonna-:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
eikö ikeastakaan saa sitä korttia..sillon saa "osamaksulla"

Kai senkin kortin saamiseen vaaditaan työpaikka?

eiks kaikkiin osamaksuihin vaadita säännölliset työtulot?


Ei ainakaan nuissa ellos, josef. eikä hobbarilla - ainakaan mulla, niin eikä HM. Siks mietinkin että olisko jotain muuta paikkaa mistä vois saada osamaksulla.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Jonna-:
Alkuperäinen kirjoittaja hajuherne81:
ikeasta saa kortin vaikka ei ole töissä! :wave:


Saa sieltä kai jonkun kortin, minkä mäkin tiedän, saiko sillä jotain alennusta tms. ?? Mut saax sieltä muka luottokortin ilman työtuloja??

hei-kortin saa,eikö se ole luotollinen....ostat ja maksat erissä...
lue ikean sivuilta.

joitakin tarjouksia on hei kortilla...

monet kaverini ovat kotihoidontuloilla ja ovat saaneet kortin sieltä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja hajuherne81:
Alkuperäinen kirjoittaja Jonna-:
Alkuperäinen kirjoittaja hajuherne81:
ikeasta saa kortin vaikka ei ole töissä! :wave:


Saa sieltä kai jonkun kortin, minkä mäkin tiedän, saiko sillä jotain alennusta tms. ?? Mut saax sieltä muka luottokortin ilman työtuloja??

hei-kortin saa,eikö se ole luotollinen....ostat ja maksat erissä...
lue ikean sivuilta.

joitakin tarjouksia on hei kortilla...

monet kaverini ovat kotihoidontuloilla ja ovat saaneet kortin sieltä.


Vai ovatko he hommanneet kortin ennen kht jäämistä? siis kunovat olleet vielä töissä.

Ikean sivuilta:

hei-kortti on IKEA Oy:n tavarataloasiakkaille tarkoitettu ohjelma, joka tarjoaa etuja IKEA-tavaratalon asiakkaille. Ohjelman omistaja ja ylläpitäjä on IKEA Oy. Ohjelmaan kuuluu kahdenlaisia jäseniä: luotto- ja käteiskorttiasiakkaita. Kaikki jäsenet saavat samat edut. Sen lisäksi hei-luottokortin omistaville jäsenille tarjotaan rahoitusmahdollisuuksia ja niihin liittyviä etuja ja tarjouksia. Käteiskorttiasiakas voi anoa luottokorttia milloin vain. Luoton myöntää IKANO Rahoitus Oy. hei-luottokortista on säädetty erilliset ehdot, jotka täydentävät alla olevia ehtoja.

Mä en usko että mä saisin :/
 
Alkuperäinen kirjoittaja Jonna-:
Alkuperäinen kirjoittaja hajuherne81:
Alkuperäinen kirjoittaja Jonna-:
Alkuperäinen kirjoittaja hajuherne81:
ikeasta saa kortin vaikka ei ole töissä! :wave:


Saa sieltä kai jonkun kortin, minkä mäkin tiedän, saiko sillä jotain alennusta tms. ?? Mut saax sieltä muka luottokortin ilman työtuloja??

hei-kortin saa,eikö se ole luotollinen....ostat ja maksat erissä...
lue ikean sivuilta.

joitakin tarjouksia on hei kortilla...

monet kaverini ovat kotihoidontuloilla ja ovat saaneet kortin sieltä.


Vai ovatko he hommanneet kortin ennen kht jäämistä? siis kunovat olleet vielä töissä.

Ikean sivuilta:

hei-kortti on IKEA Oy:n tavarataloasiakkaille tarkoitettu ohjelma, joka tarjoaa etuja IKEA-tavaratalon asiakkaille. Ohjelman omistaja ja ylläpitäjä on IKEA Oy. Ohjelmaan kuuluu kahdenlaisia jäseniä: luotto- ja käteiskorttiasiakkaita. Kaikki jäsenet saavat samat edut. Sen lisäksi hei-luottokortin omistaville jäsenille tarjotaan rahoitusmahdollisuuksia ja niihin liittyviä etuja ja tarjouksia. Käteiskorttiasiakas voi anoa luottokorttia milloin vain. Luoton myöntää IKANO Rahoitus Oy. hei-luottokortista on säädetty erilliset ehdot, jotka täydentävät alla olevia ehtoja.

Mä en usko että mä saisin :/

ei kun silloin saaneet kortin kun ovat khtuella.
 

Yhteistyössä