Luottotietojen menettäneet !

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Olisi yksi kysymys.
Voiko luottotiedoton ostaa nimillensä auton? Siis, jos en mitään autolainaa ole ottamassa, vaan ihan käteisellä rahalla maksan.
Onko minun siis mahdollista ottaa auto nimilleni? Tarvitaanko haltija yms.? Meinaan noitten vakuutuksien kannalta... Niitä minulle tuskin myönnetään.
Kiitos, jos joku tietää =) !

Perusliikennevakuutus pitää myöntää. Mutta luultavasti vaativat koko vuoden vakuutusmaksun kerralla.

Ainakin yksi sai perusliikennevakuutuksen IF:ltä mutta joutui maksamaan vuoden maksun kerralla.

voi ostaa! mutta jos on paljon ulosotossa ja jonkinarvoinen auto niin voikohan ulosotosta ne hakea sen? ja vakuutusyhtiö ei saa kieltäytyä myöntämästä vakuutusta, saattaa vaan joutua maksamaan etukäteen isomman summan jne..

mulla aikanaan ollut luottotiedot veke ja aina on auto ollut...mutta kuten sanottu kovin kallista ei kannata hankkia jos autolla arvoa niin ulosmittaavat. tosin eipä multa viety 2000€ autoakaan.
en tiedä mikä on käytäntö nykyään mutta aina mulla on vakuutukset myös olleet omissa nimissä ilman että on täytynyt maksella jotain "vakuuksia".
kaverilla tosin oli auto omissa nimissä ja haltiana joku muu jolla tiedot ok ja näinollen sen haltian nimiin sai ne vakuutukset etti hänen tarvinnut maksella ihan hullaja etukäteen

Yhteistyössä