Onko näin että deittaillessa mies on se joka ottaa AINA yhteyttä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ...??
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
?

...??

Vieras
Onko niin että kun alat tapailla jotain miestä, niin sinun täytyy vain antaa tämän olla yhteydessä sinuun? Olla aina se aloitteen tekijä? Sinun ei tarvitse tehdä mitään , koska mies tekee kaiken?

Ahdistuuko miehet, jos sinä otat yhteyttä?

mielipiteitä??

No ei kai voi sanoa mitä "miehet" yleensä tekee, joku mies tekee yhtä, toinen toista. Ihan niinkun naisetkin, toiset on sitä mieltä että mies tekee alotteen ja toiset tekee sen itte. Meitä on moneen junaan.

Kuinka kauan on kulunut siitä kun olitte viimeksi yhteyksissä? Kumpi silloin otti yhteyttä?

Vastavuoroisuus on hyvä periaate tässäkin asiassa.

Älä ole se, joka ottaa aina yhteyttä, mutta älä sälytä samanlaista vastuuta myöskään toiselle. Samalla tavalla se mieskin tuskailee että oletkohan oikeasti kiinnostunut, jos itse on kiinnostunut sinusta.

Konkreettisempaa neuvoa tässä asiassa osaa antaa en.

Juuri näin...mielestäni kanssa yhteydenpito on molemminpuolista..välillä toinen ja välillä toinen, koska jos en itse ottaisi ollenkaan yhteyttä niin voihan mieskin silloin kuvitella etten ole kiinnostunut...

Eli minä otin yhteyttä PE ( hän oli vähäsanainen, mutta vastasi kuitenki ) ..ja nyt tänään otin yhteyttä, hän vastasi ja sanoi palaavansa asiaan pian, joka on noin 5 tuntia sitten...

Aika selkee tarinahan tämä on ..mutta en voi YMMÄRTÄÄ, että miten yhtäkkiä "kiinnostus" lakkaa??

Oisko hällä toinen emäntä?

Tai sitten tietysti jos hän oli jossain pahassa paikassa ja sitten vaan unohti että lupas vastata. Soita hänelle, sithän se selviää eikä sun enää tarvii miettiä?

soita sille äijälle enäää!!! itse en ainakaan soittelis jatkuvasti perään! Jos mies on luvannut palata asiaan niin kyllä hän siihen palaa jos pitää sinua oikeasti mielenkiintoisena tyyppinä. Jos se nyt unohtaa soittaa eikä miehestä kuulu lähipäivinäkään yhtikäs mitään niin ei häntä luultavasti vois vähempää kiinnostaakkaan!!

Yhteydenpidon on todellakin oltava molemminpuoleista! Itse en jaksaisi kauaa sellaista naista, joka vain passiivisena lähtisi treffeille, mutta ei suunnittelisi itse mitään.
Älä kuitenkaan pidä liikaa yhteyttä! Se on nimittäin rasittavaa ;)
-tomppa

Yhteistyössä