Tavattiin juhannuksena, yhteystiedot jäi vaihtamatta... Voiko nainen ottaa yhteyttä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja juhannus2015
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Miten facessa voi paikkakunnan perusteella edes hakea?

Itse pyytäisin sitä kaveriksi, näin ainakin huomaisi sinut, viesti tosiaan saattaa olla kuukausitolkulla muut kansiossa ennenkuin huomaa sen.

Sitten jos hyväksyy, niin voit selittää että minkä takia hänet etsit ja kuinka iloinen olet, että sattui löytymään etunimellä

Noi mukavat "ylikivat" miehet keiden kanssa ei yhteystietoja tule vaihdettua on AINA parisuhteessa. Ovat sen verran yleensä fiksuja ettei se koskaan tule siinä illan aikana mitenkään esille. Mutta se ettei yhteystietoja vaihdeta ja sänkyyn ei päädytä... joo se on just se ihana mies, joka on 100% varattu.
En tiedä olenko koskaan ikinä tavannut yhtä fiksun oloista miestä. Yleensä miehet, jotka tulee juttelemaan tollaisissa menopaikoissa ovat sen oloisia heti että ovat ottaneet alkoholia. En tiedä oliko hän ottanut, mutta melko selvältä vaikutti.
Ja siis hämmästytti miten kohtelias hän oli, ihan menin sanattomaksi kun hän kehui. Harmi kun olisi tavattu jo aiemmin illan aikana, eikä vasta loppupuolella.
Mut varmasti niin varattu, miksei olisi... komia ja fiksu, keskustelutaitoinen...kyl mulkin kelpaisi.

Montako elämää sulla on?! Nyt heti laitat sille miehelle viestiä, niin pääsee elämä jatkumaan! ;D Heti!

mutta niinku mitä mä laittaisin? :oops:
Ja entäs jos hän ei huomaakkaan viestiä ku vasta viikkojen, kuukausien kuluttua? Vai onko jollain tietoa tuleeko viestin saapumisesta nykyään ilmoitus, kun se menee sinne "muut" kansioon? Muistan että joskus mulle oli tullut viesti henkilöltä, joka ei ollut fb-kaverini ja huomasin viestin vasta kuukausien kuluttua..

Tai sitten sä olet vaan huono käyttämään Facebookin hakua.. :) Mä oon löytänyt monet ihmiset pelkästään etunimen perusteella. Suhteellisen helppoahan tuo on, jos on tiedossa esim. asuinkaupunki (kuten oletettavasti ap:lla) ja varsinkin, jos haun kohde asuu samalla alueella kanssasi.

Esimerkiksi Kampin alueella asuu 5000 Pasia, joten jos ei ole erikoinen nimi niin ei löydä.

mutta niinku mitä mä laittaisin? :oops:
Ja entäs jos hän ei huomaakkaan viestiä ku vasta viikkojen, kuukausien kuluttua? Vai onko jollain tietoa tuleeko viestin saapumisesta nykyään ilmoitus, kun se menee sinne "muut" kansioon? Muistan että joskus mulle oli tullut viesti henkilöltä, joka ei ollut fb-kaverini ja huomasin viestin vasta kuukausien kuluttua..
Olisiko sulla pokkaa laittaa kyseiselle henkilölle tagi johonkin fb-ryhmään, jossa tiedät hänen olevan? Siis laitat sen henkilön nimen niin, että hänelle tulee se ilmoituksiin ja siihen perään kommentti, että tsekkaa muut-kansio.
JOs sulla oikeasti jäi se kaveri mieleen, niin kannattaisiko oikeasti ottaa yhteyttä? mitä menetät siinä?

Olisiko sulla pokkaa laittaa kyseiselle henkilölle tagi johonkin fb-ryhmään, jossa tiedät hänen olevan? Siis laitat sen henkilön nimen niin, että hänelle tulee se ilmoituksiin ja siihen perään kommentti, että tsekkaa muut-kansio.
JOs sulla oikeasti jäi se kaveri mieleen, niin kannattaisiko oikeasti ottaa yhteyttä? mitä menetät siinä?

Toi olisi omituista. Mielummin vaan pyytää kaveriksi tai laittaa sitä viestiä. Kyllä ne muut kansionkin viestit hälyyttävät.

Toi olisi omituista. Mielummin vaan pyytää kaveriksi tai laittaa sitä viestiä. Kyllä ne muut kansionkin viestit hälyyttävät.
No ajattelin lähinnä, jos on joku kirppispalsta.
Toki se suora kaveripyyntö olis kaikista paras vaihtoehto. Siihen kyytipojaksi saateviesti siitä kohtaamisesta.

No en häntä rupea tägäilemään, en kyl tiedäkään mihin fb-ryhmiin hän kuuluu.

Alkuperäinen kirjoittaja : 30878359:
Esimerkkin alueella asuu 5000 Pasia, joten jos ei ole erikoinen nipaikkakuntaadä.
Noh, tässä tapauksessa kyse ei ollut ihan noin isosta paikasta :D olisko vaihtoehtoja ollut kymmenkunta. Toki en varmasti häntä olisi löytänyt, mikäli paikkakunta ei olisi ollut julkinen tieto.

Tää on niin vaikeaa....mitä mä teen?? Ja jos laitan viestin,niin mitä?
Haluisin niin laittaa viestin, vaikka järjellä ajateltuna hän on hyvin todennäköisesti varattu joten viestin laitto on turhaa. Ja jos viestin laitan,niin selviää että olen hänet stalkannut facesta..ajattelee ties lie mitä siitä. Vaikeaa... mutta en saa häntä mielestäni.

"Itselläni ei ole tapana pyytää miesten numeroa tai antaa omaa numeroa oma-aloitteisesti, joten sen vuoksi en tehnyt poikkeusta nytkään vaikka kuinka olisinkin halunnut yhteystiedot vaihtaa. Harmittaa valtavasti ettei yhteystietoja vaihdettu."

-niin no, tyhmästä päästä kärsii koko ruumis. Opitko tästä jotakin, vai aiotko jatkaa samalla linjalla ja kärsiä lisää?

joku tärkeysjärjestys ajatteluun. nyt on ykkösenä se että mitä muut ajattelee. harmi kun puuttuu se päätäseinään hymiö.

"Itselläni ei ole tapana pyytää miesten numeroa tai antaa omaa numeroa oma-aloitteisesti, joten sen vuoksi en tehnyt poikkeusta nytkään vaikka kuinka olisinkin halunnut yhteystiedot vaihtaa. Harmittaa valtavasti ettei yhteystietoja vaihdettu."

-niin no, tyhmästä päästä kärsii koko ruumis. Opitko tästä jotakin, vai aiotko jatkaa samalla linjalla ja kärsiä lisää?

No niin, mutta jotenkin se kynnys kysyä toisen yhteystietoja/antaa oma numero toisen kysymättä on aika iso. Ja onhan se oikeastaan miehen tehtävä?
Toivon, että jos joskus törmäisin yhtä hyvään tyyppiin niin olisin rohkeampi...mutta epäilen silti.

[QUOTE="päätön, post: 30879019, membejoku tärkeysjärjestys ajatteluun. nyt on ykkösenä se että mitä muut ajattelee. harmi kun puuttuu se päätäseinään hymiö.[/QUOTE]
??? (n)
Yleensä kyl ajattelenkin ensin mitä muut ajattelee...

Tässä voisi olla ideaa, mutta onko kuitenkin liian päällekäyvä/läpinäkyvä? En haluaisi ihan noin selkeästi tuoda esille kiinnostustani häntä kohtaan..

Täh? Miksi ottaisit sitten yhteyttä jos ei kiinnosta? Kukaan ei tykkää kiertelevästä ja kaartelevasta ihmisestä, se on vitun ärsyttävää käytöstä ja mielenkiinto loppuu sillä sekunnilla. Jos on jotain sanottavaa niin sano se tai jäät ilman.

No pyydät facekaveriksi, sehän ei ole millään tavalla kiinnostuksen osoittamista, jotkut nyt vain pyytävät jokaisen uuden tuttavuuden heti kaveriksi. Voit sitten siellä alkaa juttelemaan, tai ehkä jopa mies tekee siinä aloitteen.

Pyydä kaveriksi, mutta älä ihan heti laita mitään viestiä. Näin mies voi halutessaan ottaa sinuun yhteyttä ja sinä et ole tyrkky

Musta toi kaveriksi pyytäminen on todella lapsellista jos toista ei tunne. Itse jättäisin tuollaiset huomiotta. Ei vieraalle ihmiselle mun profiilit kuulu.
Mulle on tullu illan tuttavilta viestejä ja en ole koskaan ajatellut henkilön jotenkin itseään nolaavan tai pitänyt häntä tyrkkynä. Aikuinen sanoo jos on jotain sanottavaa eikä esitä kainoa sun muuta paskaa.

No pyydät facekaveriksi, sehän ei ole millään tavalla kiinnostuksen osoittamista, jotkut nyt vain pyytävät jokaisen uuden tuttavuuden heti kaveriksi. Voit sitten siellä alkaa juttelemaan, tai ehkä jopa mies tekee siinä aloitteen.

Pyydä kaveriksi, mutta älä ihan heti laita mitään viestiä. Näin mies voi halutessaan ottaa sinuun yhteyttä ja sinä et ole tyrkky

Täytyy kyl funtsia, jos pyytäisinkin tosiaan kaveriksi. Ehkä keskustelu lähtis siitä liikkeelle luontevasti.
Itse en pahastuisi jos joku uus tuottavuus pyytäisi kaveriksi, mutta ehkä tuo saa joidenkin karvat pystyyn.

Täytyy kyl funtsia, jos pyytäisinkin tosiaan kaveriksi. Ehkä keskustelu lähtis siitä liikkeelle luontevasti.
Itse en pahastuisi jos joku uus tuottavuus pyytäisi kaveriksi, mutta ehkä tuo saa joidenkin karvat pystyyn.

No se riski sun on vain otettava. Ne joiden karvat se saa pystyyn hylkäävät sitten sen kaveripyynnön ja jos tää mies sen hylkää, niin tiedät ettei se ollut kiinnostunut.

So simple

Tää on niin vaikeaa....mitä mä teen?? Ja jos laitan viestin,niin mitä?
Haluisin niin laittaa viestin, vaikka järjellä ajateltuna hän on hyvin todennäköisesti varattu joten viestin laitto on turhaa. Ja jos viestin laitan,niin selviää että olen hänet stalkannut facesta..ajattelee ties lie mitä siitä. Vaikeaa... mutta en saa häntä mielestäni.
Mä stalkkasin fb:sta miehen jonka kanssa oltiin tekemisissä 16 vuotta sitten.. Lähetin kaveripyynnön, alettiin juttelemaan ja nyt ollaan yhdessä :) siis ihan asutaan yhdessä.

Paljon olisin menettänyt jos en olisi miestä käsiini etsinyt. Joskus pitää vaan uskaltaa.

Mä stalkkasin fb:sta miehen jonka kanssa oltiin tekemisissä 16 vuotta sitten.. Lähetin kaveripyynnön, alettiin juttelemaan ja nyt ollaan yhdessä :) siis ihan asutaan yhdessä.

Paljon olisin menettänyt jos en olisi miestä käsiini etsinyt. Joskus pitää vaan uskaltaa.

Vähän eri asia pyytää kaveriksi vanhaa tuttavaa kuin ihmistä jonka näit hetken aikaa.
Moni ei todelakaan halua profiiliansa ja kuviaan jakaa tuntemattomille ja itse pidän aika tyhmänä ihmistä joka olettaa, että toisen elämään pääsee sisälle muutaman lausutun lauseen jälkeen.