Tavattiin juhannuksena, yhteystiedot jäi vaihtamatta... Voiko nainen ottaa yhteyttä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja juhannus2015
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

juhannus2015

Vieras
Tapasin nyt juhannuksena miehen, joka vaikutti fiksulta, hyväkäytöksiseltä ja huumorintajuiselta.
Hän tuli juttelemaan, vietettiin loppuilta yhdessä. Iltariennot päättyi ja oli aika lähteä kotiin. Heitettiin heipat ja halattiin, sitten tiemme erosi. Jotenkin tämä tilanne oli sellainen, että tuli tunne että hänen teki mieli kysyä puh.nroa, samoin minun teki mieleni..tilanne oli jotenkin vaikea. Itselläni ei ole tapana pyytää miesten numeroa tai antaa omaa numeroa oma-aloitteisesti, joten sen vuoksi en tehnyt poikkeusta nytkään vaikka kuinka olisinkin halunnut yhteystiedot vaihtaa. Harmittaa valtavasti ettei yhteystietoja vaihdettu.

Hänen etunimensä tiedän. Etunimen perusteella hain häntä facebookista ja luulenpa että taisinkin hänet sieltä löytää. Ehkä.

Onko ihan kauheen röyhkeätä jos nainen ottaa yhteyttä ensin esim. jos laittaisi viestin fb:n kautta vaikkei ollakaan fb-kavereita? (Siinäkin tosin piilee se mahdollisuus ettei hän huomaa sitä kun sehän menee sinne "muut" viestit osioon.
En toki tiedä kiinnostaako häntä ollenkaan. Odotanko vain että mies löytää minut jollain tapaa (hänkin tietää minusta etunimen ja paikkakunnan) ja ottaa yhteyttä jos kiinnostaa?
Onko ihan turn-off jos nainen tekee aloitteen ensin?

No, mietipä nyt :). Sulla on edessä tilaisuus joka voi poikia jotain suurta ja kaunista. Jos et ota yhteyttä, jäisikö se harmittamaan niin että kantaisit sitä jossittelua tovin aikaa? Vai - jos nyt ottaisit yhteyksiä, niin olipa vastaus mikä tahansa, niin olisit ainakin tehnyt asian eteen jotakin, etkä siis jossittelisi.

Kumman valitset - tiedon vai epätietoisuuden :)?

Anna palaa, nainen, ja ota yhteyttä vaan rohkeasti :)! Tartu vain tilaisuuteen :)

No, mietipä nyt :). Sulla on edessä tilaisuus joka voi poikia jotain suurta ja kaunista. Jos et ota yhteyttä, jäisikö se harmittamaan niin että kantaisit sitä jossittelua tovin aikaa? Vai - jos nyt ottaisit yhteyksiä, niin olipa vastaus mikä tahansa, niin olisit ainakin eteen jotakin, etkä siis jossittelisi.

Kumman valitset - tiedon vai epätietoisuuden :)?

Anna palaa, nainen, ja ota yhteyttä vaan rohkeasti :)! Tartu vain tilaisuuteen :)

Niin, epätietoisuus onkin kamalaa. Ja kyllä asia jää vaivaamaan jos en ota yhteyttä. Mut mitäköhän mies ajattelee ku olen hakenut ja löytänyt hänet fb:stä vaikka en sukunimeä tiedäkkään? Herättääkö tollanen millaisia ajatuksia?
ja huomaako niitä fb viestejä koskaan sieltä "muut" osiosta(siitä kun ei taida tulla mitään ilmoitusta viestin saapumisesta)?

Niin, epätietoisuus onkin kamalaa. Ja kyllä asia jää vaivaamaan jos en ota yhteyttä. Mut mitäköhän mies ajattelee ku olen hakenut ja löytänyt hänet fb:stä vaikka en sukunimeä tiedäkkään? Herättääkö tollanen millaisia ajatuksia?
ja huomaako niitä fb viestejä koskaan sieltä "muut" osiosta(siitä kun ei taida tulla mitään ilmoitusta viestin saapumisesta)?

No sehän selviää hetimiten, kun otat siihen mieheen yhteyksiä :). Eli jos hän vastaa - ja varmasti, tai oletan niin, hän huomaa että on saapunut viesti - niin hyvä. Mutta jos ei, niin - kertoohan sekin jotain.

Enemmän sua kyllä harmittaa, jos et ota yhteyksiä, joten ole vain rohkea ja usko itseesi ja ota yhteyttä :). Ei aina tarvitse niin lähteä asioita miettimään vaan pitää myös uskaltaa heittäytyä.

[QUEyritinreezeCahelppoa0877371, member: 89605",malta mieheen yhteyksiä :). Eli jos hän vastaa - ja varmasti, tai oletan niin, hjättää. maa että on saapunut viesti - niin hyvä. Mutta jos eturivin - kertoohan sekin jotain.

Enemmän sua kyllä harmittaa, jos et ota yhteyksiä, joten ole vain rohkea ja usko itseesi ja ota yhteyttä :). Ei aina tarvitse niin lähteä asioita miettimään vaan pitää myös uskaltaa heittäytyä.[/QUOTE]

Ääh, tää ei ole helppoa! Haluaisin olla rohkea, mutta pelkään että mokaan ja hän vain naureskelee tai jotain.. sen tiedän 100% varmuudella ettei tulla ihan sattumalta tapaamaan enään, joten sen varaan en voi asiaa jättää.

Oletko sitten joku 15 v teini? Miten ihmisestä tulee tyrkky, jos ottaa yhteyttä toiseen ihmiseen? Et kai sinä kosintaa ole tekemässä?[/QUOTE

En ole 15v. Ihan aikuinen nainen olen. En vain ole koskaan tehnyt aloitetta miesten suhteen, lukuunottamatta ensi-ihastustani jota lähestyi kirjeellä. En saanut vastausta, mutta kirjeestä tuli tietämään kaikki. Niin noloa. Sen jälkeen olen aloitteiden teon jättänyt miehille.

[QUEyritinreezeCahelppoa0877371, member: 89605",malta mieheen yhteyksiä :). Eli jos hän vastaa - ja varmasti, tai oletan niin, hjättää. maa että on saapunut viesti - niin hyvä. Mutta jos eturivin - kertoohan sekin jotain.

Enemmän sua kyllä harmittaa, jos et ota yhteyksiä, joten ole vain rohkea ja usko itseesi ja ota yhteyttä :). Ei aina tarvitse niin lähteä asioita miettimään vaan pitää myös uskaltaa heittäytyä.

Ääh, tää ei ole helppoa! Haluaisin olla rohkea, mutta pelkään että mokaan ja hän vain naureskelee tai jotain.. sen tiedän 100% varmuudella ettei tulla ihan sattumalta tapaamaan enään, joten sen varaan en voi asiaa jättää.[/QUOTE]

Ei varmasti olekaan, eikä elämä muutoinkaan ole helppoa *halaan rohkaisevasti*

Mutta joskus vain on oltava rohkea ja määrätietoinen ja uskalias, jos oikeasti haluaa saavuttaa jotakin :). Silloin on vain ylitettävä itsensä, jotta pääsee eteenpäin :). Jos et nyt tee sille asialle mitään, niin sä jäät junnaamaan siihen jossitteluun. Ei kiva juttu.

Sä mokaat, jos et ota yhteyksiä. Sulla on tilaisuus edessäsi, käytä se vain :). Oikeesti, sitten helpottaa ja suuresti :)

Ei ole turn off, vaan pikemminkin miehen itsetuntoa nuolevaa :)

Eli ota yhteyttä, meni syteen tai saveen! Jos tulee pakit, niin Se pitää vaan kestää. Todnäk. Ei kuitenkaan tule, jos teillä synkkas :) onnee ja myötätuulta!

Eihän sinun tarvitse mitään kosioviestiä lähettää. Laita ihan tavallisen kivan viestin ja jäät odottamaan miehen reaktiota. Miten siinä voi kasvonsa menettää?

Ei heti tarvitse kertoa ihastuksesta. Huomaat kyllä, saatko viestiisi oikeanlaista vastakaikua vai et ja siitä voit tehdä johtopäätökset, kannattaako viestittelyä jatkaa.

Kysy kaveriksi, niin ei jää huomaamatta. Onko sinulla profiilikuva, josta hänkin voi sinut tunnistaa?

Jos kyse onkin väärästä tyypistä niin pahoittelet vain erehtyneesi. Jos se toinenkin on kiinnostunut, niin se selviää vain kokeilemalla.

Saa olla aika harvinainen nimi, että pelkästään etunimen perusteella löytää Facebookista.

Tai sitten sä olet vaan huono käyttämään Facebookin hakua.. (: Mä oon löytänyt monet ihmiset pelkästään etunimen perusteella. Suhteellisen helppoahan tuo on, jos on tiedossa esim. asuinkaupunki (kuten oletettavasti ap:lla) ja varsinkin, jos haun kohde asuu samalla alueella kanssasi.

Saa olla aika harvinainen nimi, että pelkästään etunimen perusteella löytää Facebookista.

Siis etunimen ja paikkakunnan perusteella löytyi (olin tosiaan aloitusviestiin kirjoittanut väärin).. ja ihan tavallinen suomalainen nimi, antoi kyl usean vaihtoehdon mutta yksi kyllä profiilikuvan perusteella vaikuttaa häneltä. Toki on mahdollista ettei se hän olekaan.

Kysy kaveriksi, niin ei jää hkoska a. Onko sinulla profiilikuva, josta hänkin voi sinut tunnistaa?

Jos kyse onkin väärästä tyypistä niin pahoittelet vain erehtyneesi. Jos se toinenkin on kiinnostunut, niin se selviää vain kokeilemalla.

En oikein tohdi laittaa kaveripyyntöä, koska ei tunneta. Muutoinkin päätin faceen liittyessäni, etten laita kaveripyyntöjä ajatuksella et ne pyytää itse fb-kaveriksi jotka niin haluavat. Aika hyvin olen pitänyt tästä kiinni, ainoastaan olen vain yhden kaveripyynnön laittanut aikoinaan silloiselle ihastukselleni.

Tottahan se on, että sillä tapaa saisin varmasti yhteyden mieheen, sillä hän tunnistaa minut varmaan kuvasta ja paikkakuntakin näkyy nyt. Puuttuu vain se rohkeus. ...

Sillä että yhteystiedot jää illanvieton aikana vaihtamatta, on yleensä lähes aina syynsä. Vaikka vastapuoli olisi miten hyväkäytöksinen, kohtelias ja mukava.... niin no eikös tuollaiset olekin yleensä jo varattuja? ;) Jos keskustelun tuoksinnassa ei ole esim. parisuhde tullut esille, niin harva ehkä "pilaa" fiilistä sitä oma-aloitteisesti kertomalla. Siinä vain nautitaan hetken hyvästä fiiliksestä, pienestä flirtistä jne.

Mä olen kolme kertaa elämäni aikana tämän kokenut. Siis selvittänyt jälkeenpäin jonkun miehen yhteystiedot ja aina on taustalla ollutkin juuri tuo parisuhde. Sitä ei vain "muista" aina kertoa siinä hetkessä... jostain syystä...

Sillä että yhteystiedot jää illanvieton aikana vaihtamatta, on yleensä lähes aina syynsä. Vaikka vastapuoli olainakaanhyväkäytöksinen, kohtelias ja mukava.... niin no eikös tuollaiset olekin yleensä jo varattuja? ;) Jos keskustelun tuoksinnassa ei ole esim. parisuhde tullut esille, niin harva ehkä "pilaa" fiilistä sitä oma-aloitteisesti kertomalla. Siinä vain nautitaan hetken hyvästä fiiliksestä, pienestä flirtistä jne.

Mä olen kolme kertaa elämäni aikana tämän kokenut. Siis selvittänyt jälkeenpäin jonkun miehen yhteystiedot ja aina on taustalla ollutkin juuri tuo parisuhde. Sitä ei vain "muista" aina kertoa siinä hetkessä... jostain syystä...

Tää on kyl hyvä pointti, olen itsekin miettinyt tuota parisuhteen mahdollisuutta. Ei tullut puheeksi parisuhdetilanne, mutta jotenkin tuli tunne hänen tuttavansa puheista että tällä miehellä ei ole naista nyt, mut vaikeehan tota on mennä sanomaan ku ei tullut itse kysyttyä. Toisaalta ois suoranainen ihme, että tuollainen mies ois vapaana.

Kylläpähän hän taitaa olla parisuhteessa :cry: ja se selittänee täysin sen miksi yhteystiedot jäi vaihtamatta. Kävin hänen fb-profiilissa, katsoin profiilikuvan jota oli kommentoinut joku nainen... Ei nyt suoranaisesti ollut laittanut mitään sydämiä tai muuta sellaista mutta kuitenkin tuli tunne että he taitavat olla enemmän ku kavereita.

En nyt sit ala ottamaan yhteyttä, turhaa se vain olisi.

Kylläpähän hän taitaa olla parisuhteessa :cry: ja se selittänee täysin sen miksi yhteystiedot jäi vaihtamatta. Kävin hänen fb-profiilissa, katsoin profiilikuvan jota oli kommentoinut joku nainen... Ei nyt suoranaisesti ollut laittanut mitään sydämiä tai muuta sellaista mutta kuitenkin tuli tunne että he taitavat olla enemmän ku kavereita.

En nyt sit ala ottamaan yhteyttä, turhaa se vain olisi.

Mulla on ainakin paljon miespuolisia ihmisiä hyvinä kavereina ja mä ainakin saatan kommentoida profiilikuvaa tai statusta jollain vinkeellä tekstillä ja sydämillä, ettei sekään kyllä välttämättä oo sen merkki, että on parisuhteessa, tokihan voi olla, mutta sillä viestillä se nyt selvii..

Noi mukavat "ylikivat" miehet keiden kanssa ei yhteystietoja tule vaihdettua on AINA parisuhteessa. Ovat sen verran yleensä fiksuja ettei se koskaan tule siinä illan aikana mitenkään esille. Mutta se ettei yhteystietoja vaihdeta ja sänkyyn ei päädytä... joo se on just se ihana mies, joka on 100% varattu.