Näin meillä, AINA seksiä vaan silloin kun mies sitä haluaa :(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja yksisuuntainen liikenne
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Y

yksisuuntainen liikenne

Vieras
Siis jos minä teen aloitteen, ei mies osoita mitään kiinnostuksen merkkejä! Oma itseluottamus on kokenut jo aika ison kolauksen:( Sitte ku mies haluaa, niin käy heti "käsiksi". Ja vieläpä tyyliin "vähä ku vaimoa tisseistä puristelee ja haaroväliä hinkkaa" niin kyl se innostuu... Kieltämättä ei läheskään aina itseäni ees kiinnosta -ainakaan aluksi- mut lähinnä sen takia suostun, kun sitte sitä seksielämää ei ois käytännössä ollenkaan. Aika karu tää meidän tilanne. Mies ei tunnu ymmärtävän mun näkökulmaa, kun oon joskus asiasta maininnu, et miks aina vaan sillon rakastellaan kun sinä haluat. En tiedä mitä tässä tilanteessa pitäis tehdä?
Ps. nytkin kattoo jotain typerää leffaa ja syö sipsejä, vaik aikaisemmin illalla koitin vinkata, et vois tehdä jotain muutakin illalla.

Alkuperäinen kirjoittaja Häirikkö:
Jalat ristiin vaan, eiköhän jossain vaiheessa ukkokin ala lämpeemään sun ehdotuksille.. :D :saint:

öö, kehtaankohan tätä ees sanoa... Meillä oli tässä luova 1v 8 kk selibaatti hiljattain. Oli ihan oikeasti, vaikka ehkä vaikea uskoa. Mies ei halunnut seksiä kun odotin kuopustamme ja sen jälkeen minä en halunnut kun imetys vei kaikki vähäisetki seksihalut. EIKÄ MIEHELLE TEHNY TÄÄ SELIBAATTI EES TIUKKAA!!! Kertaakaan ei ehdottanu tuona aikana, et rakasteltas! Hän on iteki sanonu useasti et ei oo mitenkään seksuaalinen ihminen. No nyt saan tietenki läjäpäin vastauksia et "pettää sua, miehes on homo" tmv. Mut ku ei oo, eikä petä. Niin ja kyllä teen varmasti selväksi omat haluni, et ei oo siitä kiinni etteikö tajuais mitä vinkkaan.