Onko mussa jotain vikaa??

  • Viestiketjun aloittaja Kysymysmerkki
  • Ensimmäinen viesti
Kysymysmerkki
ollaan oltu mieheni kanssa nyt 4 vuotta yhdessä, lapsiakin on. Jo heti alussa huomasin etten saa rakastelustamme juurikaan nautintoa. Tuntuihan se ihan hyvältä mutta petyin kun aattelin sen olevan jotain uskomattoman ihanaa.. Tän 4 vuoden aikana oon saanut hädintuskin 2 orgasmia rakastelussa :ashamed:
Joskus jopa toivon et oispa tää äkkiä ohi, mies laukeis ja lähtisi vessaan.. tuntuu pahalta. Mun on niin kamalan vaikea, lähes mahdoton, puhua tästä miehelleni. Joskus tulee ihan itku kun mies lähtee vessaan.. Tällästäkö tän kuuluu olla.. Onko vika mussa.. Alussa mun oli jopa tosi vaikeaa riisuutua mieheni edessä (hullua tiedän), nolotti ja tuntui kiusalliselta.

onko kellään samanlaista ongelmaa?
 
nimetön
\
Alkuperäinen kirjoittaja 04.06.2004 klo 11:59 Kysymysmerkki kirjoitti:
ollaan oltu mieheni kanssa nyt 4 vuotta yhdessä, lapsiakin on. Jo heti alussa huomasin etten saa rakastelustamme juurikaan nautintoa. Tuntuihan se ihan hyvältä mutta petyin kun aattelin sen olevan jotain uskomattoman ihanaa.. Tän 4 vuoden aikana oon saanut hädintuskin 2 orgasmia rakastelussa :ashamed:
Joskus jopa toivon et oispa tää äkkiä ohi, mies laukeis ja lähtisi vessaan.. tuntuu pahalta. Mun on niin kamalan vaikea, lähes mahdoton, puhua tästä miehelleni. Joskus tulee ihan itku kun mies lähtee vessaan.. Tällästäkö tän kuuluu olla.. Onko vika mussa.. Alussa mun oli jopa tosi vaikeaa riisuutua mieheni edessä (hullua tiedän), nolotti ja tuntui kiusalliselta.

onko kellään samanlaista ongelmaa?

Pieni kysymys tähän väliin, et kävikö niin että harrastitte seksiä vasta avioliitossa ekan kerran?
 
itu
Mitä jos kokeilisitte ihan muuta hommaa, käsillä, suulla,... Itse varsinaisen "aktin" jälkeen tai sitä ennen? Minäkään en saa yhdynnässä mutta muissa hommissa kyllä:) Hyvältä kyllä tuntuu yhdyntäkin, mutta kun ei niin ei.
 
clivia
\
Alkuperäinen kirjoittaja 04.06.2004 klo 11:59 Kysymysmerkki kirjoitti:
ollaan oltu mieheni kanssa nyt 4 vuotta yhdessä, lapsiakin on. Jo heti alussa huomasin etten saa rakastelustamme juurikaan nautintoa. Tuntuihan se ihan hyvältä mutta petyin kun aattelin sen olevan jotain uskomattoman ihanaa.. Tän 4 vuoden aikana oon saanut hädintuskin 2 orgasmia rakastelussa :ashamed:
Joskus jopa toivon et oispa tää äkkiä ohi, mies laukeis ja lähtisi vessaan.. tuntuu pahalta. Mun on niin kamalan vaikea, lähes mahdoton, puhua tästä miehelleni. Joskus tulee ihan itku kun mies lähtee vessaan.. Tällästäkö tän kuuluu olla.. Onko vika mussa.. Alussa mun oli jopa tosi vaikeaa riisuutua mieheni edessä (hullua tiedän), nolotti ja tuntui kiusalliselta.

onko kellään samanlaista ongelmaa?
Tosiasia on että teidän seksielämä ei parane jos et saa sanottua miehellesi suoraan tuosta orgasmittomuudesta.Vain puhumalla asiasta,ne voi saada korjattua.Mies ei ole mikään ajatustenlukija joka tajuaa automaattisesti mistä sinä nautit,se pitää saada sanotuksi.
Sen jälkeen sitten alkaakin sujua :)
Itse olen oppinut kysymään mistä toinen nauttii ja pitää ja mitä hän haluaa ja myös kertonut miten minua pitää kosketella että nauttisin mahdollisimman paljon.Hyvin harvoin saan orgasmin itse yhdynnässä,yleensä sen saan vaan suuseksissä.Taas on opetus alussa kun on uusi kumppani mutta hyvin tuo sujuu kun saa sanotuksi mistä pitää.Hyvin monet kärsivät ns. huonosta seksistä kun ei uskalla ja kehtaa kertoa kumppanille mikä tuntuu hyvältä.Seksi on ihana asia ja myös tärkeä asia,se antaa voimavaroja ja auttaa jaksamaan.Suosittelen keskustelua,olen varma että se kantaa hedelmää.
Nautinnollisia kokeiluita :)
 
Minäkään en saa orkkua yhdynnässä, mutta muulla keinoin kyllä. Ja yleensä mies huolehtii, että minäkin saan. Mulla on jo pitemmän aikaa ollut kuitenkin vaikeuksia kiihottua. En enään tee rakastelualoitetta siksi, että haluttaa ja oon kiihottunut. Vaan haluni rakastella on lähinnä halua tehdä miehelle hyvää ja tuntea läheisyyttä. Sitä vaan kaiholla muistelee seurusteluaikoja, kun vaan maattiin lähekkäin ja vähän siliteltiin vaatteet päällä, ja olin jo ihan "märkänä" halusta. Onko muille käynyt näin ajan kuluessa? Tuleeko seksistä oman kumppanin kanssa sitten niin tuttua ja turvallista, ettei se enään saa aikaan kiihottumista. Ens tiedä. Oon samaa mieltä edellisten kanssa, että keskustelu miehesi kanssa varmasti auttaisi. Rohkeutta sulle! Mulla myös vaikeuksia puhua seksistä mieheni kanssa. Ei oo helppoa sanoa, ettei tää nyt ihmeemmältä tunnu.
 
Alkuperäinen
\
Alkuperäinen kirjoittaja 04.06.2004 klo 18:07 Kaisu kirjoitti:
Minäkään en saa orkkua yhdynnässä, mutta muulla keinoin kyllä. Ja yleensä mies huolehtii, että minäkin saan. Mulla on jo pitemmän aikaa ollut kuitenkin vaikeuksia kiihottua. En enään tee rakastelualoitetta siksi, että haluttaa ja oon kiihottunut. Vaan haluni rakastella on lähinnä halua tehdä miehelle hyvää ja tuntea läheisyyttä. Sitä vaan kaiholla muistelee seurusteluaikoja, kun vaan maattiin lähekkäin ja vähän siliteltiin vaatteet päällä, ja olin jo ihan "märkänä" halusta. Onko muille käynyt näin ajan kuluessa? Tuleeko seksistä oman kumppanin kanssa sitten niin tuttua ja turvallista, ettei se enään saa aikaan kiihottumista. Ens tiedä. Oon samaa mieltä edellisten kanssa, että keskustelu miehesi kanssa varmasti auttaisi. Rohkeutta sulle! Mulla myös vaikeuksia puhua seksistä mieheni kanssa. Ei oo helppoa sanoa, ettei tää nyt ihmeemmältä tunnu.
niin just, ei se ole helppoa kertoa etten nyt oikein mitään ihanaa tässä tunne.. pelkään loukkaavani miestäni :ashamed: :/
KAi rakastelu on ainakin naiselle enempi henkinen juttu.. täytyy olla täysillä mukana ja paljon hyvänä pitoa ja hellimistä, ei niin että suoraan asiaan ja se on siinä kun mies laukeaa.. Miten ihmeessä voi olla niin vaikeaa kaiken läheisimmälle ihmiselle puhua seksi-asioista..
 
Alkuperäinen
\
Alkuperäinen kirjoittaja 04.06.2004 klo 17:16 itu kirjoitti:
Mitä jos kokeilisitte ihan muuta hommaa, käsillä, suulla,... Itse varsinaisen "aktin" jälkeen tai sitä ennen? Minäkään en saa yhdynnässä mutta muissa hommissa kyllä:) Hyvältä kyllä tuntuu yhdyntäkin, mutta kun ei niin ei.
juu ollaan kokeiltu ja on tuntunut paljon paremmalle, jopa orgasmiin oon sillä tavalla päässyt. mies ei kauheen montaa kertaa suuseksiin innostu enkä kehtaa pyytää :ashamed:
oon aika säälittävä varmaan monien mielestä kun en saa suoraan sanottua..
 
clivia
\
Alkuperäinen kirjoittaja 04.06.2004 klo 20:03 Alkuperäinen kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 04.06.2004 klo 17:16 itu kirjoitti:
Mitä jos kokeilisitte ihan muuta hommaa, käsillä, suulla,... Itse varsinaisen "aktin" jälkeen tai sitä ennen? Minäkään en saa yhdynnässä mutta muissa hommissa kyllä:) Hyvältä kyllä tuntuu yhdyntäkin, mutta kun ei niin ei.
juu ollaan kokeiltu ja on tuntunut paljon paremmalle, jopa orgasmiin oon sillä tavalla päässyt. mies ei kauheen montaa kertaa suuseksiin innostu enkä kehtaa pyytää :ashamed:
oon aika säälittävä varmaan monien mielestä kun en saa suoraan sanottua..
Etkä ole :)
Ei se niin helppoa ole uudelle kumppanillekkaan alkaa esittää toiveita,multa vei monta aikaa että kehtasin edes naimisissa ollessa miehelle esittää toiveita,se kyllä sitten kannatti ja mies muuttui vallan villiksi kun huomasi miten paljon pystyi tuottamaan nautintoa halutessaan.Rohkeasti vaan :)
 
alkuperäinen
\
Alkuperäinen kirjoittaja 04.06.2004 klo 20:08 clivia kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 04.06.2004 klo 20:03 Alkuperäinen kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 04.06.2004 klo 17:16 itu kirjoitti:
Mitä jos kokeilisitte ihan muuta hommaa, käsillä, suulla,... Itse varsinaisen "aktin" jälkeen tai sitä ennen? Minäkään en saa yhdynnässä mutta muissa hommissa kyllä:) Hyvältä kyllä tuntuu yhdyntäkin, mutta kun ei niin ei.
juu ollaan kokeiltu ja on tuntunut paljon paremmalle, jopa orgasmiin oon sillä tavalla päässyt. mies ei kauheen montaa kertaa suuseksiin innostu enkä kehtaa pyytää :ashamed:
oon aika säälittävä varmaan monien mielestä kun en saa suoraan sanottua..
Etkä ole :)
Ei se niin helppoa ole uudelle kumppanillekkaan alkaa esittää toiveita,multa vei monta aikaa että kehtasin edes naimisissa ollessa miehelle esittää toiveita,se kyllä sitten kannatti ja mies muuttui vallan villiksi kun huomasi miten paljon pystyi tuottamaan nautintoa halutessaan.Rohkeasti vaan :)
kiitos rohkaisuista =) yritän tosissani rohkaista itseni ja kertoa toiveeni..
 
Pikku-Mirtzu
\
Alkuperäinen kirjoittaja 04.06.2004 klo 18:07 Kaisu kirjoitti:
Mulla on jo pitemmän aikaa ollut kuitenkin vaikeuksia kiihottua. En enään tee rakastelualoitetta siksi, että haluttaa ja oon kiihottunut. Vaan haluni rakastella on lähinnä halua tehdä miehelle hyvää ja tuntea läheisyyttä. Sitä vaan kaiholla muistelee seurusteluaikoja, kun vaan maattiin lähekkäin ja vähän siliteltiin vaatteet päällä, ja olin jo ihan "märkänä" halusta. Onko muille käynyt näin ajan kuluessa? Tuleeko seksistä oman kumppanin kanssa sitten niin tuttua ja turvallista, ettei se enään saa aikaan kiihottumista.
Tutulta kuulostaa. Meillä ei olis yleensä aikaa ku pikasiin, ennen oli aina valmiina, mut nykyään tartteis aikaa, siis henkisesti latautua. Useesti tulee sitten annettua ihan miehen vuoks. Ei sillä, ei sekään pahalta tunnu... ;) Kyllä sitä kaipailee niitä aikoja kun vaan vieressä istuminen lähetti sähkösiä viestejä pitkin kroppaa...
 
alannah
\
Alkuperäinen kirjoittaja 04.06.2004 klo 11:59 Kysymysmerkki kirjoitti:
ollaan oltu mieheni kanssa nyt 4 vuotta yhdessä, lapsiakin on. Jo heti alussa huomasin etten saa rakastelustamme juurikaan nautintoa. Tuntuihan se ihan hyvältä mutta petyin kun aattelin sen olevan jotain uskomattoman ihanaa.. Tän 4 vuoden aikana oon saanut hädintuskin 2 orgasmia rakastelussa :ashamed:
Joskus jopa toivon et oispa tää äkkiä ohi, mies laukeis ja lähtisi vessaan.. tuntuu pahalta. Mun on niin kamalan vaikea, lähes mahdoton, puhua tästä miehelleni. Joskus tulee ihan itku kun mies lähtee vessaan.. Tällästäkö tän kuuluu olla.. Onko vika mussa.. Alussa mun oli jopa tosi vaikeaa riisuutua mieheni edessä (hullua tiedän), nolotti ja tuntui kiusalliselta.

onko kellään samanlaista ongelmaa?
Ex kihlatun kans oli melkeenpä just tuollasta... ku oli saanu tyydytettyä ittesä, nousi mun päältä ja alkoi nukkumaan tai painu röökille. Me ei koskaa yhteis elon aikana puhuttu mittää seksistä jne. Hän ku sai vaan ittesä tyydytettyä, sillo kaikki oli hyvin. \|O :ashamed: :whistle:
Sitä en kyll usko, et sussa saattais olla jotain vikaa. Ex kihlatun kans en saanu ollenkaa orgasmeja!! Nekin vain teeskentelin. :whistle:

 

Yhteistyössä