Miehen haluttomuuden syitä alkaa selvitä...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja broken
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
B

broken

Vieras
KAksi vuotta sitten seksielämä muuttui pikkuhiljaa, ja seksi väheni huomattavasti. Kun sitä ennen oli 2-4 kertaa viikossa, niin nyt sitä on saman verran kuukaudessa. Syynä se, ettei miehen vain ole oikein tehnyt mieli. Sitten kun sitä seksiä on, se on miehen tahdosta vain pikapano, esileikit skipataan välistä.
Joskus kyllä yllättää ja saan vähän esileikkiäkin, mutta liian usein sekin on sitä, etää käydään suoraan alakertaan räpeltämään, vaikka olen miehelle sanonut, etten kiihotu siitä, että tekee noin.

No eilen sitten saatiin jopa keskustelua aikaan, kun kysyin mieheltä syytä, miksi näin, ja olikin jo vissiin sadas kerrta. No, syiksi sai lopulta sanottua, ettei jaksa esileikkejä, ja pelkää raskautta.

Ongelma lähti varmaankin siitä, kun itse olen todella hitaasti kiihottuva. Ennen luulin, ettei mun ole mahdollista saada orgasmia, mutta mieheni kanssa olen sen saanut ensimmäistä kertaa, 2,5vuotta sitten. Kuitenkin jossain vaiheessa touhut meni usein siihen, että lähes verenmaku suussa mies yritti saada mulle orgasmia aikaan. Aikaa saattoi mennä helposti tunti, eikä siltikään päästy toivottuun tulokseen. Mitä enemmän paineet kasvoivat, sitä vaikeampaa hommasta tuli. Itse en osaa rentoutua ja nauttia, kun pelkään, etten saakaan, ja homma venyy, ja vielä suurempi syy on se, etten pysty aidosti heittäytymään, kun tiedän miehen räpeltävän vastentahtoisesti.
Mutta näin oli siis joskus yli kaksi vuotta sitten.

Tavallaan siis vika on minussa. Mulla kyllä olis haluja, mutten henkisistä syistä pysty nauttimaan kunnolla seksistä, ajattelen liikaa mm. sitä, että tiedän miehen tympääntyvänjos joutuu lämmittelemään mua, ja se taas vie sitä nautintoa. TAustalla takoo koko ajan ajatus, että pakko olla nopea.

Mies taas ei tahdo mitään esileikkejä, tai jos tahtookin, niin hyvin lyhyttä ja nopeaa. tyyliin 3 min suuseksiä ja 3 min sormetusta.

Oli meillä välissä lelujakin, mutta itse kyllästyin siihen, kun homma meni pian siihen, että mies panee ja mä hoitelen itse itseni niillä leluilla.

Miten tähän ongelmaan keksisi ratkaisun? Ei mitenkään? :(

Nooh!
En minäkään saa juur koskaan orgasmia! Ja juurikin tältä nykyiseltä niitä on vasta alkanut tulemaan. Miks ihmeessä tollasia paineita ottaa itse tai sälyttää toiselle? Minä ainakin nautin seksistä hirveästi vaikken saakaan kovin usein orgasmeja. Kaikki se muu hellyys ja läheisyys tuottaa mulle enemmän nautintoa ja pidemmäksi aikaa.

Meillä samansuuntaista; en ole helposti kiihottuvaa sorttia ja mies sen tietää. Kun hän haluaisi saada minut syttymään ja hoideltua orgasmiin asti niin minulla tulee sellainen "ei sinun tarvi"-tunne koska tiedän sen vievän aikaa ja jotenkin nolostun kun mies joutuu tekemään kaikkensa asian eteen vaikka itse laukeaisi aika piankin.
Muutaman kerran ole lopettanut koko touhun miehen laukeamisen jälkeen ja siitä mies loukkaantuu. Syynä se, kun en ole tarpeeksi kiihottunut alussakaan niin tiedän etten sillä kerralla orgasmia saavuta.
Seksi voi olla ihanaa ilman laukeamistakin, mutta jos se ei tunnu miltään niin ei sitä pian halua enää ollenkaan... :(

Ei meillä todellakaan joka kerta noin ollut. Ja asiasta puhuttiin ajat sitten, ja ihan yhdessä oltiin sitä mieltä, ettei se ole kummallekaan kiva tuollainen, ja sellaisena ei voi jatkua.

Mutta kun nykyään ei ole oikeastaan muuta kuin pikapanoja, okei, mies tykkää, minä en, kun en saa niistä mitään, ainoastaan paikat sotkeutuu. Kun mä en valitettavasti ehdi syttyä siitä, että isketään vaan liukkarit kehiin ja mies veivaa sen viis minuuttia ees taas ja thats it.

En mä edes kuvittele, että joka kerta on yritettävä saada orgasmi, mutta edes joskus olis kiva edes nauttia, saada edes jotain esileikkiä! Ja sitä paitsi, tyydyttyneen olon voi saada ilman sitä orgasmiakin! Nykyisellään valitettavasti tunnen olevani pelkkä panopuu.

Mä en edes muista milloin olen viimeksi nauttinut seksistä, ja ollut tyytyväinen seksin jälkeen.

Mä en aina tarvitse orkkua ja siksi osa meidän seksistä menee silloin miehen ehdoille. Eikä haittaa yhtään. Välistä muakin ottaa aivoon kun kestää se tuleminen mulla niin kauan. Mutta sitten suuri osa seksistä on sellaista että minäkin saan ja mies tekee mielellään kädellä tai suulla. Tosin ei se mun tuleminen mitään hirmu kauan kestä, jotain 10 minuuttia.

Alkuperäinen kirjoittaja en osaa neuvoa:
Meillä samansuuntaista; en ole helposti kiihottuvaa sorttia ja mies sen tietää. Kun hän haluaisi saada minut syttymään ja hoideltua orgasmiin asti niin minulla tulee sellainen "ei sinun tarvi"-tunne koska tiedän sen vievän aikaa ja jotenkin nolostun kun mies joutuu tekemään kaikkensa asian eteen vaikka itse laukeaisi aika piankin.
Muutaman kerran ole lopettanut koko touhun miehen laukeamisen jälkeen ja siitä mies loukkaantuu. Syynä se, kun en ole tarpeeksi kiihottunut alussakaan niin tiedän etten sillä kerralla orgasmia saavuta.
Seksi voi olla ihanaa ilman laukeamistakin, mutta jos se ei tunnu miltään niin ei sitä pian halua enää ollenkaan... :(

sä ymmärsit mitä tarkoitin :flower:

En mäkään ikinä oyydä, että voitko nyt tunnin hinkata mua, vaan itse se aina halusi.

No kyllähän tuo aika vaatimattomalla vaikuttaa tuo miehesi paneutuminen asiaan. Jotain kultaista keskitietä pitäis mennä... Eikö miehesi sitten pidä ollenkaan esileikistä? Kiihotutko itse, jos annat hänelle ns. hyvää ennen itse aktia?

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Mä oikeasti toivon, etten olis ikinä saanut sitä ensimmäistäkään orgasmia, kun kyllä sitä tunnetta kaipaa. Viimeisestä on yli vuosi...

Juuri näin, sen kun kerran kokee niin jotenkin sitä salaa mielessä toivoo joka kerralle. Ja siitä sitten paineet kasvaa eikä osaa nauttia koko hommasta. Sitä tavallaan luovuttaa ennen kuin edes yrittää.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
No kyllähän tuo aika vaatimattomalla vaikuttaa tuo miehesi paneutuminen asiaan. Jotain kultaista keskitietä pitäis mennä... Eikö miehesi sitten pidä ollenkaan esileikistä? Kiihotutko itse, jos annat hänelle ns. hyvää ennen itse aktia?

en enää. Kaikki tuntuu pelkältä vaihtokaupalta.
Mies saa seksiä, mä sit sitä läheisyyttä edes jossain muodossa.

Ehkä se tärkein puutuu, mä en tunne olevani haluttu, ja siksi en edes kiihotu kunnolla.

Oletkos kokeillut sellaista, että heität itse aivot narikkaan, sanot miehelle, että tänään mä teen sun olon hyväksi. Pistät miehen selälleen ja teet sen olon hyväksi. Kun mies tajuaa, että sä nautit siitä, niin ehkä hän haluaa tehdä vastapalveluksen.

Oletkos kokeillut sellaista, että heität itse aivot narikkaan, sanot miehelle, että tänään mä teen sun olon hyväksi. Pistät miehen selälleen ja teet sen olon hyväksi. Kun mies tajuaa, että sä nautit siitä, niin ehkä hän haluaa tehdä vastapalveluksen.

Oon joskus aikoja sitten, ei toimi.

Musta tuntuu väkinäiselle antaa seksiä, jos en saa muuten hellyyttä tai huomiota. Ja kun se ei tunnu miehen päähän menevän, että sitä lämpöä tarttee muussakin kun seksin muodossa. Sille ei kumpikaan mahda mitään, ettei aina ehditä kunnolla edes näkemään, mutta en minäkään mahda sille mitään, ettei mua sillon myöskään haluta...

Alkuperäinen kirjoittaja en osaa neuvoa:

Täällä aivan sama juttu!

Mun mielestä seksiä on kiva harrastaa, eikä se tosiaankaan ole epäonnistunutta jos en saa orgasmia. Se läheisyys jo itsessään atuo tietynlaista tyydytystä.

Ap, koita asennoitua niin ettei sun tarvii tähdätä aina siihen itse orgasmiin, vaan nauti toisesta ja tee siipalles jotain kivaa, selkeästi hän kaipaa sitä, jos on jo "vuos tolkulla" yrittänyt saada sulle orgasmia.

Siis ei tässä kohta pariin vuoteen ole edes yritetty saada sitä orgasmia miehen avulla.

enkä mä odotakaan, että saisin. Mutta kai mä saan haluta silti jotain muutakin kuin pikapanon?

Että ei se todellakaan ole pitkään aikaan ollut sitä, että hikipäässä yritetään saada mulle orgasmi. Tälläinem oli hetkeen aikaa tilanne reilu pari vuotta sitten.

Läheisyyttä ja hellyyttä ei kyllä ole juuri muutenkaan, joten mulle seksi on sitä että suostun siihen, että saisin edes hetken olla lähellä.

Musta tuntuu väkinäiselle antaa seksiä, jos en saa muuten hellyyttä tai huomiota. Ja kun se ei tunnu miehen päähän menevän, että sitä lämpöä tarttee muussakin kun seksin muodossa. Sille ei kumpikaan mahda mitään, ettei aina ehditä kunnolla edes näkemään, mutta en minäkään mahda sille mitään, ettei mua sillon myöskään haluta...

Musta tuntuu väkinäiselle antaa seksiä, jos en saa muuten hellyyttä tai huomiota. Ja kun se ei tunnu miehen päähän menevän, että sitä lämpöä tarttee muussakin kun seksin muodossa

Meillä myös on tämä ongelmana :/

Asiaan ei auta kuin avoin keskustelu. Meilläkin ollut kivinen tie, ja katkeruus ja viha syönyt välejä. Lopulta tuli eteen kaksi vaihtoehtoa: vieraisiin meno tai ero. Kummatkin oli senverran kamalia ajatuksia, että ryhdyttiin puhumaan.

Seksi on vaikea asia. Sitähän tursuaa joka tuutista, mutta moni mattimeikäläinen on ihan pihalla miten ja mitä haluta. Parisuhteessa on pakko konkreettisesti kertoa toiselle omat ajatukset, prosessi voi olla todella tuskallinen.

Mieskin tarvitsee hellyyttä, muttei ehkä tunnista tarvetta itsessään. Yleensäkin olis hyvä päästä sukupuolisidonnaisuudesta, sillä jokaisella on omat halunsa ja tapansa.

Yhteistyössä