Kysymysmerkki
ollaan oltu mieheni kanssa nyt 4 vuotta yhdessä, lapsiakin on. Jo heti alussa huomasin etten saa rakastelustamme juurikaan nautintoa. Tuntuihan se ihan hyvältä mutta petyin kun aattelin sen olevan jotain uskomattoman ihanaa.. Tän 4 vuoden aikana oon saanut hädintuskin 2 orgasmia rakastelussa :ashamed:
Joskus jopa toivon et oispa tää äkkiä ohi, mies laukeis ja lähtisi vessaan.. tuntuu pahalta. Mun on niin kamalan vaikea, lähes mahdoton, puhua tästä miehelleni. Joskus tulee ihan itku kun mies lähtee vessaan.. Tällästäkö tän kuuluu olla.. Onko vika mussa.. Alussa mun oli jopa tosi vaikeaa riisuutua mieheni edessä (hullua tiedän), nolotti ja tuntui kiusalliselta.
onko kellään samanlaista ongelmaa?
Joskus jopa toivon et oispa tää äkkiä ohi, mies laukeis ja lähtisi vessaan.. tuntuu pahalta. Mun on niin kamalan vaikea, lähes mahdoton, puhua tästä miehelleni. Joskus tulee ihan itku kun mies lähtee vessaan.. Tällästäkö tän kuuluu olla.. Onko vika mussa.. Alussa mun oli jopa tosi vaikeaa riisuutua mieheni edessä (hullua tiedän), nolotti ja tuntui kiusalliselta.
onko kellään samanlaista ongelmaa?