Onko mun parempi yksin kun mies kohtelee..

kahden äippä

Uusi jäsen
02.11.2005
8
0
1
huonosti? Ei välitä minun tunteista, menee omia menoja, luultavasti pettääkin välillä(vaikkei myönnä), on kovakourainen, viime viikolla potkasi nilkkaan kun suuttui, nilkka oli kipeä(ei voinut astua)3 päivää sen jälkeen ja mustelma vieläkin. Meillä kaksi lasta(alle 3v). Varmasti olisi paras yksin ja että mies tapaisi lapsia 1-2krt viikossa. Mutta missä tapaamiset onnistuisi koska en halua häntä kotiimme jos erotaan..
Olen niin surullinen, en koe että minun täytyisi jaksaa tuollaista kohtek´lua, vai pitääkö lasten takia? :ashamed:

Varmaan olisi. Hae ainakin itsellesi apua, että jaksat. Ja sitten vielä lisäisin, että jos mieheni olisi mminua kohtaan väkivaltainen, niin en antaisi kyllä hänen keskenään lasten kanssa jäädä. En voisi olla varma, millätavalla lapsia kohtelee. :( :hug:

Kerran potkaise... seuraavalla keralla tonäisee eteisestä keittiöön... sitten heittää jollakin... lopuksi ehkä jo onnistuu heittämään sinut partsilta alas.

En suosittele jatkaa tämmöistä suhdetta. Jos löi kerran niin lyö loppuun elämään asti. Lapsetkin kärsii kun näkee isää lyövän äitiä.

Kokemusta on.

Yhteistyössä