Alkuperäinen kirjoittaja FedWithGasoline:Alkuperäinen kirjoittaja Rakastunut:Alkuperäinen kirjoittaja FedWithGasoline:Alkuperäinen kirjoittaja Rakastunut:Alkuperäinen kirjoittaja FedWithGasoline:Alkuperäinen kirjoittaja Rakastunut:Öööö, mun puolesta mun exään saa rakastua kuka haluaa, oli vaikka mun oma sisko (kokemusta...) . Siis mieshän on minun entinen, miksi hänellä ei ole oikeutta rakkauteen...? Kyllä ei näin pienellä kylällä onnistu tommoset "säännöt".
Musta se vaan on outoa.
Minusta se oli outoa sillon, kun olin 13-vuotias :ashamed:
Mä kirjoitinkin jo tossa alkupuolella, että tuntuu ettei ihmisillä ole enää mitään käsitystä moraalista. Tai lojaaliudesta. Ystävistä kuitenkin puhutaan, ja toisella on ollut eron jälkeen vielä paha olokin. Puukkoa selkään vaan, ja hyvä tulee.
Ehkäpä teillä on sit hiukka eri tilanne... Minulla ja exällä oli täysin sopuisa ero, ollaan todella hyviä ystäviä ja mitään muuta kun ystävyyttä ei oltu vuosiin toisiamme kohtaan tunnettu! Ehkä juuri siksi suhtaudun asiaan näin. Toivon tottakai, että ystäväni (exä) rakastuu, ihan keneen vaan, kunhan ei mikään renttu ole =) Mutta varmaan tappaisin, jos esim nykyinen mieheni jättäisi minut ja paras ystäväni olisi hänen kimpussaan...
Eli tarkemmin ajateltuna, ollaan samoilla linjoilla![]()
![]()
![]()
Mua kiukuttaa mun exän puolestakin, koska toki mä hänestä ihmisenä välitän - vaikkei muita tunteita enää olekaan ollut aikoihin. Hän otti meistä kahdesta eron raskaammin, eikä tämä tämmöinen ainakaan mielihyvää tuottaisi jos saisi tietää mitä ystävänsä puuhailee.
No, mussa on ilmeisesti edes hitunen inhimillisyyttä jäljellä, tulipa huomattua sekin tässä, kun näin kovasti laittoi vituttamaan...
Varmasti olet sydämmellinen ihminen, kun näin ajattelet =)
Jos mun mies lemppais mut, niin varmaan alaksin vittuillessaan yrittää sen parhaita kavereita, niin vähän inhimillisyyttä minussa on