Onko mulla jotenkin kireä pipo?

Darwinin leski

Aktiivinen jäsen
28.12.2005
23 971
0
36
Kun mun mielestä niin EI vaan voi tehdä, että kun kaverille (jonka kanssa on oltu kavereita lapsuudesta saakka, hyviä kavereita, ja ollaan jopa kaverin lapsen kummina) tulee ero, niin hyvin lyhyen ajan kuluttua aletaan vikittelemään tätä kaverin entistä puolisoa. Mun mielestä se on niin VÄÄRIN! :(

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Jos sulla on,niin sitten on mullakin.Ei tulisi mieleenkään toimia noin!

No hyvä. Musta vaan tuntuu ettei kenelläkään ole oikeasti mitään moraalikäsitystä tai todellisuudentajua enää jäljellä :/ Tai ei ainakaan kovinkaan monella. Ei noin voi tehdä.

Alkuperäinen kirjoittaja nelly83:
juu ei tod. oo!!! Meillä ainakin pätee sääntö, että kaverin entisiin (eikä tietysti myöskään nykyisiin) ei kosketa!! :hug:

Mun mielestä se on semmonen kirjoittamaton sääntö. Ei tulisi mieleenkään alkaa vikitellä kenenkään kaverini entistä, vain 2kk eron jälkeen. Mun mielestä se on ihan selviö, ettei niin tehdä.

No mutta miksi? Olethan eronnut jo miehestäsi ja todennäköisesti et häntä enää rakasta? Joten olisit vaan vahingoniloinen kun kaverisi saa exäsi kaikkine vikoinensa minkä takia sinä hänet jätit.

Alkuperäinen kirjoittaja nöppönen:
ymmärrän et ahdistaa.. mä olisin kuitenkin ymmärtänyt paremmin sen et ystävä olis vikitellyt eron jälkeen kuin aiemmin |O

No joo, se se vasta oiskin. Mutta siinä vaiheessa multa ois tunnetusti tullut nyrkkiä, eikä kukaan semmosta kai vapaaehtoisesti naamaansa halua.

Alkuperäinen kirjoittaja FedWithGasoline:
Mun mielestä se on semmonen kirjoittamaton sääntö. Ei tulisi mieleenkään alkaa vikitellä kenenkään kaverini entistä, vain 2kk eron jälkeen. Mun mielestä se on ihan selviö, ettei niin tehdä.

Samaa mieltä oon. Kaverin entisiin tai nykyisiin ei kosketa puolin sun toisin...

alota nyt vielä 8 muutakin ketjua samasta aiheesta...kyllä kaikki jo tietävät, kuinka haluttu sä olet...:kieh:

Toivottavasti sä et oo ku mun serkku, joka kuvittelee kaikkien olevan kiinnostuneita siitä. Sille ei tarvitse kuin hymyillen sanoa hyvää päivää, niin sekin on sen mielestä jo jonkunlainen vihjaus! :laugh:

Mutta jos ihan oikeesti ja aidosti tollanen tilanne, niin onhan se takapuolesta. Mä varmaan sanoisin suorat sanat kyseiselle tyypille ja kysyisin, mitä sen päässä liikkuu vai liikkuuko mitään...tietääkö sun ex asiasta?

No mutta miksi? Olethan eronnut jo miehestäsi ja todennäköisesti et häntä enää rakasta? Joten olisit vaan vahingoniloinen kun kaverisi saa exäsi kaikkine vikoinensa minkä takia sinä hänet jätit.

No kun siis. Mun ex-miehen lähes paras kaveri on nyt tässä se, joka mua riepoo. Siltä tuli sen luokan tunnustuksia eilen, että mun tekisi mieli potkia sitä |O

Öööö, mun puolesta mun exään saa rakastua kuka haluaa, oli vaikka mun oma sisko (kokemusta...) . Siis mieshän on minun entinen, miksi hänellä ei ole oikeutta rakkauteen...? Kyllä ei näin pienellä kylällä onnistu tommoset "säännöt".

Alkuperäinen kirjoittaja Juu:
alota nyt vielä 8 muutakin ketjua samasta aiheesta...kyllä kaikki jo tietävät, kuinka haluttu sä olet...:kieh:

Toivottavasti sä et oo ku mun serkku, joka kuvittelee kaikkien olevan kiinnostuneita siitä. Sille ei tarvitse kuin hymyillen sanoa hyvää päivää, niin sekin on sen mielestä jo jonkunlainen vihjaus! :laugh:

Mutta jos ihan oikeesti ja aidosti tollanen tilanne, niin onhan se takapuolesta. Mä varmaan sanoisin suorat sanat kyseiselle tyypille ja kysyisin, mitä sen päässä liikkuu vai liikkuuko mitään...tietääkö sun ex asiasta?

Ei se nyt mun mielestä ole mikään helvetin menestys, jos joku tyhjäpää nyt norkoilee mun perääni - pitäisikö se ajatella niin vai? Enkä mä ole tehnyt tästä tyypistä erikseen vielä ainuttakaan aloitusta. Muista luopioista kylläkin, yhden.

Sieltä tuli hyvin suoria ehdotuksia, siis todella suoria. Ja mikä oudointa, jopa vihjeitä siitä että parisuhdekin voisi olla ihan ok. (eipä tainnut heppu ajatella, että joku parisuhde yhtään kenenkään kanssa ei ehkä ihan 2kk eron jälkeen nyt kovastikaan innosta). Mutta niin suoria ehdotuksia, ettei ole mitään väärinkäsityksen mahdollisuutta.

Ja kun minä sanoin tolle. Ja kysyin että mitä helvettiä se nyt on meinaavinaan, sekoamassako vai mitä. Mutta ei siitä saanut mitään JÄRJELLISTÄ irti.

Ja anteeksi vaan kun valitan, ottaa vaan nuppiin. Todellakaan voi pyytää sitä meille enää kummilastaan katsomaan, kun tiedän mitä sen päässä liikkuu - tavatkoon poikia sitten kun ovat isänsä luona... Eikä tämä mun entiseni tiedä mitään, enkä kerrokaan kyllä - turhaan se vaan vaivaisi päätään asialla :/

Mun mielestä se on semmonen kirjoittamaton sääntö. Ei tulisi mieleenkään alkaa vikitellä kenenkään kaverini entistä, vain 2kk eron jälkeen. Mun mielestä se on ihan selviö, ettei niin tehdä.[/quote]

Moon aika samoilla linjoilla.. ton ajan suhteen siis.. kun mähän en elele tässä entisen kaverini entisen heilan kanssa :whistle: Äljäke pokas, mut ainakin aikaa oli kulunut melkein vuosi jo niiden erosta. Aikaraja se olla pitää :D

No kun siis. Mun ex-miehen lähes paras kaveri on nyt tässä se, joka mua riepoo. Siltä tuli sen luokan tunnustuksia eilen, että mun tekisi mieli potkia sitä |O

Ollut varmaankin ihastunut sitte jo pidemmän aikaa, josko ei voi tunteilleen mitään ?

Alkuperäinen kirjoittaja Rakastunut:
Öööö, mun puolesta mun exään saa rakastua kuka haluaa, oli vaikka mun oma sisko (kokemusta...) . Siis mieshän on minun entinen, miksi hänellä ei ole oikeutta rakkauteen...? Kyllä ei näin pienellä kylällä onnistu tommoset "säännöt".

Musta se vaan on outoa.

Alkuperäinen kirjoittaja CotHai:

Moon aika samoilla linjoilla.. ton ajan suhteen siis.. kun mähän en elele tässä entisen kaverini entisen heilan kanssa :whistle: Äljäke pokas, mut ainakin aikaa oli kulunut melkein vuosi jo niiden erosta. Aikaraja se olla pitää :D[/quote]

No ei kai se niin järjetöntä oliskaan, jos aikaa olisi mennyt vuosi ja juttu vaikka lämmennyt pikkuhiljaa tai jotain. Mutta kertarysäyksellä tuli ämpärillinen paskaa niskaan - mä en todellakaan olisi halunnut tietää noita asioita.

Alkuperäinen kirjoittaja Plus4:

Ollut varmaankin ihastunut sitte jo pidemmän aikaa, josko ei voi tunteilleen mitään ?

No jotain semmosta se kyllä höpisi. Mulle on oikeastaan ihan sama. Ottaa vaan niin nuppiin. En osaa olla sen kanssa kaveria enää.

Alkuperäinen kirjoittaja Rakastunut:

Musta se vaan on outoa.

Minusta se oli outoa sillon, kun olin 13-vuotias :ashamed:

Alkuperäinen kirjoittaja nöppönen:
ymmärrän et ahdistaa.. mä olisin kuitenkin ymmärtänyt paremmin sen et ystävä olis vikitellyt eron jälkeen kuin aiemmin |O

No joo, se se vasta oiskin. Mutta siinä vaiheessa multa ois tunnetusti tullut nyrkkiä, eikä kukaan semmosta kai vapaaehtoisesti naamaansa halua.

tuntuu haluavan.. tosin tää mun ex ystävä tuli näin kahden vuoden jälkeen mun eteen et lyö mua. sitä ennen vältteli parhaansa mukaan. en sit kuitenkaan mottassu.

Yhteistyössä