onko muita??

heips. meillä noin 5kk tyttö,heräilee monesti ja itkeskelee paljon varmaan hampaitten takia. itellää on yö unet tosi vähissä ja pitäis jaksaa siivota, pestä pyykkiä ja tehdä ruokaa.. vaan voimat on joskus tosi lopussa.. miehest ei juurikaan oo apua. se on päivät töissä ja aina niin väsynyt ettei jaksa mitään ja hermot meillä vaan menee toistemme kanssa. eihä semmoin voi olla vauvalle hyväks kun kinataan koko aika ja isi se huutelee kirosanoja ... vaik alussa se kyllä jakso eikä hermostunu koskaa eikä kiroillu... mut nyt on sit muuttunu.

ku on itsekkin tosi väsyny ja hermot joskus tosi kireällä niin ei kylllä helpota yhtää oloa tää meidän parisuhde!..
 
tuttua voi
Voi tuttua voi niin tuttua meillä vauva 6 kk 2 vko ja heräillyt jo kuukausia. Meillä vain MINULLA meinaa se ärräpää päästä kun likka temppuilee vielä syömistenkin kanssa ja neuvola painostaa. Univelkaa on kyllä, kyllä..voimat pois...
 
onkos se ihan normaalia että on hermot joskus tosi kireällä? oon aina ollu tosi heikkohermonen ja joskus meinaa mennä hermot. joskus olen jopa huutanut tytön kuullen (mut en vieressä) ja siitä tuleee jo niin paha mieli itelleen...


 
totta kai väsyneenä hermot on tiukalla. nyt hoidatte yhdessä miehen kanssa homman kuntoon. eli olethan antanut vauvalle lääkettä yöksi? suppoa vaan, niin nukkuu paremmin. teette sitten niin, että vuorottelette ja toinen todellakin nukkuu. sovitte miehen kanssa, että ette kiukuttele, ette tappele, koska tämä vaihe on oikeati tosi lyhyt, sen jaksaa sillä kun tietää, ettei se kestä ikuisuuden.
 
on muita
Kyllä parisuhde on kovilla vauva-aikana. Helpommin sanottu kuin tehty, että "ei kinata / riidellä". Luulis että energia menee vauvan hoitoon, mutta ainakin meillä väsymys saa suhteen kireäksi ja se näkyy monella osa-alueella parisuhteessa. :/ Ajan kanssa kai helpottaa, mutta on vaikea nähdä "vaikean ajan" yli. Eli myötä- ja vastamäkeä , ja tahtomista tarvii, ettei päästä suhdetta tulehtuun täysin. :heart:
 
Meillä kans yöllä heräillään usein ja sitten on hankala saada uudestaan nukkumaan. Päivällä nukutaan paljon. Hampaita ei vielä ole näkynyt, poika reilu 5kk. Meillä ei parisuhde pahemmin takkua. Olenhan minä väsynyt ja kiukkuinen, ja joskus kiroan pojankin kuullen, mutta yritetään silti parisuhdetta pitää kunnossa.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 04.05.2007 klo 14:17 mamma kirjoitti:
hei, kyllä aikuiset ihmiset oikeasti pystyy sopimaan, etteivät tappele. yrittäkää.
Se on se tempperamentti aikuisillakin erilainen.. ;)
On helppoa ja vaikeaa vauvaa kuin myös aikuista..
kaikki ihmettelee kuin meidän vauva on niin helppo ja hyväluonteinen kun me molemmat ollaan niin tempperamenttisia. Toisaalta olen kyllä hyvällä tuulella vauvan kanssa kahdestaan, joskus palaa isin kanssa käämit, varsinkin väsyneenä.. onneksi ne tappelut eivät kuitenkaan kauaa kestä. Vauvahan vaistoaa ilmapiirin.
 

Yhteistyössä