A
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mietin vaan kun näin tässä taannoin meidän lähellä ihan pihanurmikolla muutaman sellaisen pienen valkoisen sienen ja oli kyllä paljon rimpulampia minusta mitä nuo kuvien kärpässienet.
Mua pelottaa ihan perhanasti noi sienet. Olen muksutkin pelotellut täysin niillä.
Alkuperäinen kirjoittaja ss:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mietin vaan kun näin tässä taannoin meidän lähellä ihan pihanurmikolla muutaman sellaisen pienen valkoisen sienen ja oli kyllä paljon rimpulampia minusta mitä nuo kuvien kärpässienet.
Mua pelottaa ihan perhanasti noi sienet. Olen muksutkin pelotellut täysin niillä.
Jos sua muksujes puolesta pelottaa ne, eiks yksinkertaisinta vaan ole noukkia ne pois??
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja ss:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mietin vaan kun näin tässä taannoin meidän lähellä ihan pihanurmikolla muutaman sellaisen pienen valkoisen sienen ja oli kyllä paljon rimpulampia minusta mitä nuo kuvien kärpässienet.
Jos sua muksujes puolesta pelottaa ne, eiks yksinkertaisinta vaan ole noukkia ne pois??
NO en minä uskalla itsekään sellaisiin koskea.![]()
Eikä noi kaksi isompaa koskekaan koska olen selittänyt, että on myrkyllisiä mutta nuorin on vasta 1v5kk.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja ss:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mietin vaan kun näin tässä taannoin meidän lähellä ihan pihanurmikolla muutaman sellaisen pienen valkoisen sienen ja oli kyllä paljon rimpulampia minusta mitä nuo kuvien kärpässienet.
Eikä noi kaksi isompaa koskekaan koska olen selittänyt, että on myrkyllisiä mutta nuorin on vasta 1v5kk.
et ole tosissas???Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja ss:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mietin vaan kun näin tässä taannoin meidän lähellä ihan pihanurmikolla muutaman sellaisen pienen valkoisen sienen ja oli kyllä paljon rimpulampia minusta mitä nuo kuvien kärpässienet.